בניית מרפסת שמש

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

בניית מרפסת שמש הינו תהליך בנייה שכיום ניתן לבצע בקלות,  וזאת באמצעות שימוש בבנייה קלה – הלוא היא בנייה באמצעות פרופילים עשויי אלומיניום או יצירת מרפסת תלויה במבנה קיים על ידי מוטות פלדה מעוגנות בקיר.

בניית מרפסת שמש – כל היתרונות

אם בחרתם להוסיף לדירתכם מרפסת שמש, הרי שאתם כבר בדרך להעלאת איכות החיים, תוך שכיום חברות בנייה וקבלנים מקצועיים מבצעים את התוספת ביעילות, ללא צורך בימי בנייה מפרכים, כמו גם ללא היווצרות פסולת בנייה רבה. שיטות בנייה אלה נחשבות מתקדמות, קלות וידידותיות לסביבה.

מי שירצה להוסיף מרפסת שמש לבניין קיים, לא יזדקק כמו בעבר לחתימות והסכמת השכנים, אלא שכיום באמצעות הגשת תכנית הנדסית של המרפסת למהנדס העיר ויצירת מרחב כללי מעוצב ללא פגיעה במבנה –  ניתן לקבל אישור בנייה.

אבל מלבד הוספת מרפסת שמש וקבלת האישורים לבנייה – מהם היתרונות של מרפסת מסוג זה?

מרפסת שמש של קבוצת עידן מכילה כמה וכמה יתרונות בולטים אשר מספקים איכות חיים טובה יותר עבור אנשים השוהים במבנה. בין היתרונות של הוספת מרחב חיצוני למבנה קיים:

העלאת ערך הנכס – מי שמבצע בניית מרפסת בשמש במבנה המיועד למכירה או להשכרה: יוכל להעלות בצורה משמעותית את ערכו של הנכס. דירות בעלות מרפסת, נחשבות אטרקטיביות יותר עבור רוכשים או שוכרים פוטנציאלים וזאת במדינת ישראל, מדינה שטופת שמש ונעימה.

אירוח נפלא – מרפסת שמש מאפשרת לרבים ליהנות מאירוח נפלא של חברים ובני משפחה. במרפסות שגודלן עולה על 20 מטרים רבועים, אפשר לאחר בכיף כמות גדולה של חברים ובני משפחה.

גינה מטופחת – ישנן מרפסות בהן מחלטים ליצור גינה. מרפסות כאלה נראות מעולה ונחשבות מקום מטופח וססגוני. מי שירצה יוכל להקים גינת ירק, להציב במרחב אדניות מלאות פרחים יפים, עוד ניתן למלא את המרפסת בעציצים, ואף לשלב גינה עם מרחב כיפי ובטוח, בו ילדים יכולים לשחק.

מקום לאחסון ותליית כביסה – במידה ואתם מחפשים מקום להצבת מחסן ושימושים אחרים כמו לתליית כבסים, מרפסת היא הפתרון עבורכם. המרפסת גם תהווה מקום נוסף לשימוש הדיירים, כמו גם מרחב חיצוני נפלא ורגוע.

ייפוי מראה המבנה – יתרון נוסף ומסכם נעוץ ביכולת לייפות את מראה המבנה. מרפסות תלויות עשויות אלומיניום וכאלה נראות מעולה, יספקו לבניין משותף בניית מרפסת שמש מעוצבת שתוסיף מאד למראה הבניין ותעלה את ערכו במידה רבה. בשל כל אלה רבים בוחרים בבניית מרפסת שמש על ידי המקצוענים!

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!