הלוואות בערבות מדינה

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

מה זה הלוואה בערבות המידה? ומתי כדאי לקחת הלוואה כזאת? אם אתם בעלי עסקים או אפילו אנשים פרטיים אשר זקוקים להלוואה לכל מטרה, והבנק סירב לאפשר לכם את סכום הכסף אשר לו אתם זקוקים – חשוב שתדעו קצת יותר אודות הלוואות בערבות המדינה.

הלוואות בערבות מדינה – מה זה אומר ומתי זה כדאי?

סכומי כסף אותם רבים מבקשים מהבנקים המסחריים, לא תמיד ניתנים ללקוחות על ידי הבנק וזאת בעיקר עבור אנשים שחשבון הבנק שלכם מוגבל, או שישנה בעיה כזאת או אחרת במצבם הפיננסי.

עם זאת, אחת הדרכים בהן פועלים רבים שמסורבים לקבל הלוואה, הינה הגשת בקשה אל משרד האוצר על מנת שהמשרד יאשר קבלת ערבות מדינה להלוואה אותה הלקוח רוצה לקחת מהבנק.

כאשר מקבלים אישור ממשרד האוצר, יכולים הלווים לקבל ערבות מהמדינה אודות סכום הכסף שהבנק אישר ללקוח, בעוד שהמדינה ערבה ללווה ביותר מ 75 אחוזים במידה והלקוח לא הצליח להחזיר את סכום הכסף שלווה אל הבנק. בכך גם הבנקים נחפזים להעניק את סכומי הכסף ללווים וזאת משום שהם מבינים כי ערבות של המדינה הינה תעודת בטחון שאין שנייה לה בכל הנוגע להחזרי הלוואות!

חשוב לדעת כי מלבד אנשים או בעלי עסקים שחשבון הבנק שלהם מוגבל, הלוואות בערבות המדינה משמשות רבים המעוניינים בקבלת הלוואה בתנאים נוחים יותר, כמו גם הלוואה עם ריבית נמוכה ותנאי החזר נוחים. בשל כך, הבקשות למשרד האוצר הולכות וגדלות.

מה צריך לדעת אודות הלוואה שהמדינה ערבה לה?

הלוואה כזאת יכולה להתפרס על מועדים קצרים, אך היא בדרך כלל הלוואה ארוכת טווח. הבנקים השונים אשר עובדים באמצעות הקרן לעסקים קטנים ומשרד האוצר, מעניקים את ההלוואה לבעלי עסקים ואף לאנשים פרטיים תוך קבלת ערבות על ידי המדינה של בין 75 אחוזים עד 95 אחוזים. הבנקים המעוניינים בערבות זאת, מקנים הלוואות בפריסה של 5 שנים ומעלה עבור הלקוחות, כמו גם ריביות בתנאים טובים וכאלה שלא יעלו על שיעור של 3.5 אחוזים + פריים. לסיכום, באמצעות הלוואות בערבות המדינה, יכולים רבים ליזום יוזמות, לפתוח בית עסק, ליצור שותפויות וכל מהלך עסקי ופרטי חשוב ונכון שכדאי להם לבצע.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!