עלות מפקח בנייה

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

פיקוח הבנייה הוא חלק בלתי נפרד מתחום הבנייה בארץ. ברוב הפרויקטים בין אם זה פרויקטים עצמאיים או קבלניים ישנו צורך במפקח בנייה שילווה את הבנייה לאורך כל שלביה ועד לסיומה. עלות מפקח בנייה היא לרוב 9% מעלות הפרויקט עצמו, כך שמפקח בנייה חוסך לא רק לדייר בהוצאות הבנייה אלא גם לקבלן עצמו.

מיהו מפקח בנייה?

מפקח בנייה הוא למעשה מהנדס הבניין, קונסטרוקטור או מפקח איכות עם ניסיון בפרויקטים של בנייה. מפקח הבנייה אחראי על פיקוח הבנייה בשטח ועד לסיומה. על מנת לפקח על הבנייה עליו להיות עם ידע מקצועי ומעשי בפיקוח בנייה וכן בעל ידע והשכלה בתחום כולל ניסיון. חשוב שהמפקח יבין את תהליך הבנייה, עבודת הקבלן המבצע ואני המקצוע השונים, תהליכי הבירוקרטיה השונים אשר קשורים לבנייה עצמה ועוד. לכן לא כל אחד יכול להיות מפקח בנייה אלא אם כן מדובר על אדם עם כישורים ואסרטיביות, אחריות ומקצועיות, אשר מתכנן מראש את צעדיו ועומד בלוח זמנים נוקשים וצפוף.

לשם מה יש צורך במפקח בנייה?

תהליך הבנייה עצמו דורש פיקוח על הנעשה בשטח על מנת לאתר ליקויים שונים שעלולים להוריד מערך נכס הבית. לכן פיקוח הבנייה מתבצע בהתאם להנחיות הדרושות ולמפרט הטכני בהתאם ללוח הזמנים. כמו כן, חשוב לדעת עלות מפקח בנייה היא הוצאה לא זולה ועלולה להגיע לסכומים גבוהים ביותר, ולכן יש לקחת זאת בחשבון בעת כניסה לפרויקט בנייה.

האם בכל פרויקט יש צורך במפקח בנייה?

זה לא משנה אם מדובר על פרויקט קטן או גדול, בכל תהליך בנייה בין אם מדובר על בניית פרטי או על בניין עסקים יש צורך במפקח בנייה שיפקח על הבנייה בשטח החל מבנייתה ועד לסיומה, וזאת על מנת שנקבל בית באיכות גמר גבוהה ללא ליקויים שמורידים באיכות החיים של הדיירים.

מהי עלות מפקח בנייה?

עלות מפקח בנייה אינה זולה במיוחד שמדובר על מפקח בנייה מקצועי ובעל ניסיון בתחום הפיקוח. עלות מפקח בנייה יכול לנוע בין 8,000 ₪ ועד למעל 20,000 ₪, תלוי בניסיון והכשרה של המפקח עצמו. לכן חשוב לקחת מראש את עלות מפקח הבנייה שאנו נכנסים לפרויקט בנייה. כמו כן, חשוב לערוך הסכם התקשורת עם מפקח הבנייה שכולל את לוחות הזמנים לבנייה כולל תאריך התחלה וסיום הבנייה על מנת שהמפקח יעמוד בלוח הזמנים ויסיים את עבודות הבנייה בזמן כפי שכתוב בהסכם וללא איחורים או עיכובים שונים. ככל שפיקוח הבנייה יהיה מקצועי ויסודי כך יחסך מבעלי הדירות עוגמת נפש מיותר עקב ליקויים שונים בבנייה והוצאות כספיות מיותרות. כמו כן, עלות מפקח בנייה בפרויקטים עצמאיים של בניית בית פרטי, עשויה להיות מעורכת בעשרות אלפי שקלים ואילו עלות בדיקת הדירה בטרם הקנייה יכולה לנוע עד 5,000 ₪ בהתאם לכמות הבדיקות הנדרשות בה.

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!