איטום בקרית ים

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

 

איטום בקרית יםאיטום הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר בכל מבנה, על אף שאת מרביתו כלל לא רואים ועל אף שנוכחותו מובנת מאליה. את החשיבות של האיטום ואת הקריטיות שלו לשמירה על איכות החיים שלנו בתוך המבנה, אנחנו מגנים בדרך כלל כאשר האיטום הזה מאבד מתפקודו. או אז מתחילים להופיע סימני רטיבות על הקירות ואולי אפילו נזילות של מים ממש, מתחילות לחדור פנימה אל המבנה בכל גשם קל בחוץ. את הנזק של איטום לקוי אפשר כמובן לזהות גם בבריכות שחייה ובריכות בכלל, במאגרי מים ובכל מבנה או קונסטרוקציה שבאה במגע עם מים ואפילו לחות. על הסיטואציות הללו, שפתאום אנחנו מבינים שעלינו למצוא קבלן איטום בקרית ים כאן ועכשיו, מדברים איתכם בשורות הבאות המומחים של מרכז האיטום הישראלי.

 

איטום מבנים בקרית ים – מה זה כולל?

עבור מרבית האנשים, כאשר עולה מולם המילה איטום, הם חושבים בעיקר על פסי הסיליקון שאוטמים חדירת מים מתחת לארון המטבח, או במרווח שבין הכיור לקיר בחדר האמבטיה. אלא שבפועל, איטום נמצא כמעט בכל חלק מבנה שבא במגע עם מים, בין שאנחנו יכולים להבחין בו ובין שלא. כך למשל, חיפוי השיש החיצוני של המבנה שלכם כולל בתוכו שכבת איטום פנימית שמונעת חלחול של מים דרך האבן עצמה, זאת כמובן בנוסף לאיטום המיושם בחיבורים בין אריחי החיפוי. איטום נמצא גם לאורך כל קו החיבור בין קירות המעטפת של המבנה ובין הקרקע. בהיעדר איטום כזה, מים יכולים לחדור מתוך האדמה אל קומת הקרקע דרך אריחי הרצפה ובמקרה הטוב לגרום ללחות גבוהה בקומת הקרקע עד כדי יצירת עובש וטחב ובמקרה הגרוע אף לגרום להצפות נרחבות בקומת הקרקע.

איטום קיים גם בגג המבנה שנחשב למעשה לחלק המבנה החשוף ביותר והרגיש ביותר לחדירת גשמים. הגג הוא למעשה החלק במבנה שבו יש לבצע חידוש לשכבת האיטום בכל מספר שנים, בין באמצעות זיפות של הגג, בין באמצעות הנחת יריעות ביטומניות ובין באמצעות יישום של משחות אקריליות ייעודיות למטרה זו. מעבר לכל אלה, איטום קיים גם בחיבורי החלונות למפתחי החלונות וכנ"ל לגבי דלתות ולמעשה בכל פתח שיוצר מעבר בין חלל הפנים של המבנה ובין מרחב החוץ שלו, ובכלל זה חיבורי צנרת של מזגנים, חיבורים של צנרת חוץ וכן הלאה. כאמור, כל רכיבי האיטום הללו הם בדרך כלל נסתרים לעין ולבטח נלקחים כמובנים מאליהם. בפועל, ההבנה שלנו ביחס לחשיבות שלהם ולקריטיות שלהם לאיכות חיינו, עולה על פני השטח כאשר מתפתחים ליקויים בשכבות איטום אלה. או אז אנחנו יוצאים למסע חיפוש אחר קבלן איטום בקרית ים, שיבוא ויציל אותנו מתקלת המים שנכנסנו אליה.

 

מיהו איש המקצוע המתאים לכם?

משימות איטום שונות, דורשות שימוש בחומרים שונים, בכלי עבודה שונים ובאנשי מקצוע שונים. כך למשל, ישנם לא מעט אנשי מקצוע המציעים שירותי איטום גגות באמצעות זפת או יריעות ביטומניות, אבל אין להם שום ידע או ניסיון באיטום חיפוי חוץ או אפילו איטום חלונות. ישנם אנשי מקצוע שיכולים לבצע עבורכם משימות איטום בתוך חלל הפנים של הבית, אך אין להם שום יכולת לבצע איטום של מעטפת החוץ של המבנה, לבטח כאשר מדובר במבנה משותף רב קומות. ככלל, ההמלצה היא תמיד לחפש קבלן איטום בקרית ים, קרי איש מקצוע שמכיר את כל עולם האיטום ויודע לתת לכם פתרון מלא ומקיף לכל בעיה שמתעוררת. יחד עם זאת, במקרים נקודתיים שסביבם מוצעים שירותים ספציפיים כמו למשל איטום גג, אתם בהחלט יכולים להיעזר באנשי מקצוע שזהו תחום ההתמחות היחיד שלהם. במקרים בהם נדרש לכם פתרון מקיף יותר ומורכב יותר, כדאי למקד את החיפוש שלכם סביב קבלן איטום מקצועי ובעל ניסיון.

 

 

איך נכון לבחור את איש המקצוע המתאים?

כאמור, הפרמטר החשוב ביותר בבחירת מומחה איטום בקרית ים היא קודם כל לוודא כי אותו איש מקצוע אוחז ביכולות הנדרשות להשלמת משימת האיטום העומדת על הפרק. הדבר הגרוע ביותר שאתם יכולים לעשות בבחירת איש איטום בקרית ים הוא לבחור את האיש הלא נכון למשימה. בחירות אלה הן הבחירות שמובילות לכמות הנרחבת ביותר של עוגמת נפש, חוויית שירות לא טובה וגם בזבוז לא קטן של כסף. על כן, הקפידו תחילה לוודא שאתם מבינים היטב מהי ההתמחות הנדרשת לכם ושאתם מתמקדים באנשי מקצוע בעלי התמחות זו, גם אם קיבלתם המלצה חמה על איש איטום אחר שאין לו את ההתמחות הנדרשת עבורכם.

אפרופו המלצות, בשלב הבא, אתם רוצים לנסות ולהשיג כמה שיותר המלצות מחברים, בני משפחה ומכרים. בהיבט זה נגיד מספר דברים: א', אם המשימה הנדרשת לכם היא משימה קטנה יחסית אתם לא צריכים להיכנס לתהליכים ארוכים של חיפוש ובחירה, חיפושי המלצות וכדומה. פשוט בחרו מישהו שמספק את השירות הספציפי הנדרש לכם, וודאו שהאינטואיציה שלכם לגביו היא חיובית וצאו לדרך. ב' אם אתם כן נכנסים למסע של חיפוש המלצות, חשוב למקד את החיפוש סביב המלצות שאתם מקבלים מאנשים שאתם סומכים עליהם או מאנשים שכבר יצא להם לעבוד עם איש איטום בקרית ים ויכולים לספר לכם על החוויה האישית שלהם איתו. ולבסוף ג', אם אתם יכולים להשיג חוות דעת מקצועיות מבעלי מקצוע העוסקים בתחומים משיקים, כמו למשל קבלני בניין, אדריכלים, מהנדסים, אינסטלטורים וכדומה, אנשי מקצוע שבאים במגע יומיומי עם קבלני איטום, הרי שאלו הן ההמלצות הטובות והמהימנות ביותר שתוכלו למצוא.

לעניין הצעות המחיר, מומלץ לבקש מספר הצעות ולהשוות ביניהן, אבל את ההשוואה שלכם אתם רוצים לעשות נכון. א' אתם רוצים לוודא שכולם נותנים לכם הצעה עבור אותה עבודה בדיוק. ב' אתם רוצים לוודא שההצעות מפורטות כמה שניתן, כך שלא נותרות פרצות דרכן יוכל איש המקצוע לייצר לכם תוספות שונות ומשונות אחרי שכבר תתחילו לעבוד איתו. ג' אתם רוצים לבחון כמובן את המחירים המוצעים לכם, אבל אתם לחלוטין לא רוצים לבחור באופן אוטומטי בהצעה הזולה ביותר. הבחירה צריכה להיות למעשה שילוב של מחיר טוב והוגן, מחיר שנמצא בתוך הטווח הסביר וכן תחושה טובה שיש לכם על איש המקצוע או המלצה חמה שקיבלתם עליו. מחיר זול מדי או לחילופין, מחיר יקר מדי, לא רק שלא יבטיחו לכם עסקה טובה, אלא כנראה יבטיחו בדיוק את ההיפך.

 

מה עושים במקרים של איטום בניינים משותפים?

עבודות איטום בקרית יםאחד האתגרים הגדולים ביותר בתחום האיטום הוא איטום של בניינים משותפים והסיבה לכך היא ברורה: מרבית פעולות האיטום מבוצעות על גבי המעטפת החיצונית של המבנה וכאשר מדובר במבנים משותפים גבוהים, החל מבניין בן מספר קומות ולבטח כאשר מדובר ברב קומות, הופכות עבודות האיטום בין שמים וארץ לאתגר לא פשוט. במקרה זה, אתם רוצים להתמקד אך ורק בקבלני איטום בקרית ים ולהקפיד שאתם עובדים אך ורק עם קבלנים רשומים המופיעים בפנקס הקבלנים של רשם הקבלנים במשרד השיכון. בחרו קבלן המופיע בסיווג איטום מבנים וודאו שהקבלן הוא בעל ניסיון בעבודות מעטפת חוץ של מבנים משותפים. עבודות אלה דורשות עבודה עם פיגומים, סנפלינג ומנגנון שלם של עובדים, מהנדסים ואחראי בטיחות בשטח. זוהי לא משימה שמתאימה לאנשי מקצוע קטנים ואתם מצדכם גם לא רוצים להפקיד אותה בידיהם של כאלה, יהיו מקצועיים ככל שיהיו.

בין האפשרויות העומדות בפניכם במקרה כזה תוכלו למצוא חברות המציעות מגוון רחב של שירותים המיועדים למעטפת החוץ של מבנים ובכלל זה פרויקטים של שימור מבנים, שיקום בטון וברזל במעטפת החוץ, חיזוק מבנים, שיפוץ מעטפת חוץ וכמובן איטום מבנים. לחילופין, תוכלו לבחור חברות המתמחות ספציפית בתחום האיטום ובעלות היכולות והידע המקצועי הנדרשים בכדי להשלים משימות איטום על גבי מעטפת חוץ של מבנים משותפים.

מרכז האיטום הישראלי היא אחת החברות המובילה בישראל בתחום איטום מבנים, ומציעה את כל סוגי שירותי האיטום לבתים פרטיים, מבנים משותפים וגורדי שחקים. החברה, שגם מספקת שירותי איטום בקרית ים, היא קבלנית רשומה בפנקס הקבלנים ואוחזת בידיה סל שלם של יכולות הנדרשות להשלמת כל משימת איטום לרבות מהנדסים, עובדי איטום מקצועיים וכמובן ציוד מקצועי מגוון, לרבות עבודה עם פיגומים ומכשור איטום ייעודי. מרכז האיטום הישראלי מקפיד מאוד על סטנדרטים גבוהים מאוד בפרויקטים עליהם הוא אחראי, כפי שעולה ממחויבותו כקבלן רשום ביחס ללקוחותיו. בעבודה עם המרכז תוכלו להיות בטוחים שאתם נהנים מהסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום האיטום, בין שהמשימה שעומדת על הפרק היא איטום גג ובין שנדרש איטום מעטפת מלא לכל מעטפת החוץ של בניין רב קומות משותף.

 

 

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

בלוג

בחירת חומרי איטום מתאימים

בפרויקטים של בניה ותחזוקה, קיימת חשיבות רבה לבחירת חומרי האיטום הנכונים. במיוחד אם רוצים להבטיח עמידות בפני מזג אוויר ושלמות מבנית. ישנם סוגים שונים של חומרי איטום כיום, לכל חומר איטום יש את היתרונות והחסרונות שלו. כדי לסייע לכם בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, נעמיק בסוגים השונים של חומרי איטום והיישומים שעבורם הם מתאימים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!