איטום גגות בצורה הנכונה

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

הגנה על גג הבית על ידי איטום נכון מונעת שלל מפגעים ובהם נזילות והתפתחות של עובש ומזיקים אחרים. איטום טוב יכול להישאר לאורך שנים רבות. איטום שלא נעשה כראוי יכול לגרום לנזק משמעותי ויש לתקן אותו ברגע שמזג האוויר מאפשר זאת.

מניעה תמיד זולה יותר מטיפול

בכל מה שנוגע לעבודות בבית ובפרט לאיטום, תמיד עדיף למנוע בעיות מאשר לטפל בהן. העונה הטובה ביותר לבצע עבודת איטום היא בקיץ, אך בישראל כשהסתיו לא גשום, אפשר לנצל גם אותו. בכל מקרה יש לבצע את העבודה לפני החורף ולפני שמתחילים הגשמים. עבודה בחורף לא רק קשה יותר אלא עשויה להיות יקרה ולכך יש להוסיף את הנזק שעלול להיווצר ותיקון שלו גם יעלה כסף.

הכנה ובחירה נכונה של חומרי האיטום

הפעולה הראשונה שיש לעשות בתהליך האיטום היא הכנה של הגג. יש לבצע ניקיון יסודי ובבתים קיימים יש להרחיק חומרי איטום ולהסיר את כל מה שנמצא על הגג. בין היתר יש להרים את הדודים, המזגנים וכל מה שנמצא עליו. במידה ואיש המקצוע יחליט להשאיר את הפריטים השונים התוצאה עלולה להיות היווצרות של חורים באיטום והמים ידעו לחלחל דרכם.

נקודה חשובה נוספת היא בחירה נכונה וחכמה של החומר. לא כל חומר מתאים לכל גג. בבתים חדשים אפשר לבחור מבין שלל אפשרויות, אך בגגות שכבר עברו פעולת איטום יש להביא בחשבון את היכולת של החומרים השונים לעבוד זה עם זה. חומרים מאותה משפחה קולטים זה את זה היטב ולעומתם חומרים ממשפחות זרות יוצרים התנגדות. בחירה לא נכונה של החומרים תוביל לדחייה שלו ולנקודות לא אטומות.

חשיבה מוקדמת לטווח הארוך

הן בבתים חדשים והן בבתים ישנים בהם נעשית פעולת איטום גגות מחדש, יש לחשוב על הטווח הארוך. עבודה איכותית עם חומרים טובים תוכל לשמש את הגג לאורך שנים רבות. לעומת זאת, עבודה לא איכותית עלולה כבר בחורף הקרוב להתבטא בנזילה. בחירת חומר זול יכולה להוזיל את הצעת המחיר אך יהיה צורך לחזור על העבודה שוב לאחר שנים בודדות.

דוגמה לכך הוא הזפת אשר נחשב לחומר איטום איכותי שמתאים לגגות עם קולטי שמש רבים. החומר נחשב לזול יחסית, אך חשוב לדעת כי מדי קיץ יש לצבוע אותו כדי למנוע היווצרות של סדקים והתייבשות, מה שיוביל כמובן לפגיעה באיטום.

איטום גגות עם מומחים בתחום

הגג הוא אחד המרכיבים החשובים בשמירה על הבית. התעלמות מפעולת האיטום, בחירה בחומרים הלא נכונים וביצוע עבודה שהיא לא מספיק מקצועית, יגרמו לנזקים תוך זמן קצר וניתן להימנע מכך. מרכז האיטום הישראלי מכיר היטב את סוג העבודה ושלל החומרים הקיימים בשוק וישמח להציע לך הצעה הוגנת ואת אנשי המקצוע המומחים בתחום.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!