איטום גגות מחיר והמלצות

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

construction (13)

עולם איטום הגגות הוא עולם מורכב, המכיל בתוכו שיטות רבות של איטום וכן כמה סוגי חומרים בכל שיטה. כאשר באים לבחור שיטה, יש כמובן לבחור איטום גגות מחיר המתאים לנו אך גם כזה שעונה על כל דרישתנו. הנה מדריך קצר.

למה חשוב לבחור סוג איטום נכון?

באיטום גגות מחיר הוא דבר חשוב, אבל בסופו של דבר אנחנו רוצים שהאיטום של הגג שלנו יהיה מושלם וכי לא יחדרו דרכו מים לבית והדירות שמתחת. לכל שיטת איטום וחומר איטום ישנם את המעלות והחסרונות משלו. יישום שיטה לא מתאימה או נכונה בגג שלכם, תביא לכישלון האיטום. לא זאת בלבד, אלא שיהיה צורך לבצע פעולה כפולה ולהסיר את האיטום הפגום ולהחליפו בחדש. זה יכפיל את איטום גגות מחיר וגם יגרום לכם צער רב.

טכניקות האיטום והחומרים השונים

בגדול, ניתן לחלק את חומרי האיטום ל-4 סוגים: חומרי איטום אקריליים שעלותם היא כ-60 ₪ למ"ר, וחומרים פוליארונטים, כולל משחה פוליארונטית, שעלותה כ- 110 ₪ למ"ר- אינם נפוצים במיוחד. לעומתם, זיפות הגג שיעלה כ-30 ₪ למ"ר, וכיסוי ביריעות ביטומניות, שעלותו כ-80 ₪ למ"ר, פופולארים בהרבה ובשימוש רוב חברות האיטום בישראל. איטום גגות מחיר הוא לא הדבר המבדיל היחידי בין השיטות. לכל שיטה יישום אחר, דרישות הכנת הגג אחרות ויכולות איטום אחרות. 

חומרים פוליאורונטים, מיועדים יותר לבידוד ואטימתם פחותה במעט. מנגד, הם יעילים מאוד ליישום, כאשר הגג עמוס בחפצים כמו קולטני ודודי שמש, מערכות מיזוג, אנטנות ועוד, שכן הם מיושמים בהתזה של החומר הנדבק ונצמד למשטח הגג.

קבלן איטום ב{HEBROW}

האיטום באמצעות החומרים והמשחה האקרילית, נעשה במיוחד בגגות בעלי שטח קטן, מרוצף או כזה שלא נעשה עליו אף פעם איטום. החומר המשחתי הלבן, נמרח בקלות אם כי צריך לחשב שיפועים שיזרימו את המים לכיוון היציאה. זאת בשל העובדה שהחומר אינו אטום כנגד מים עומדים ובזה גם חסרונו.

זיפות גגות זכה למקום של כבוד בזכות איטום גגות במחיר נוח. באמצעות הרתחת הזפת השחורה, הזפת הופכת סמיכה וגמישה והיא מכסה את כל פני שטח הגג. לאחר ההתקררות הזפת מתקשה ויוצרת ציפוי קשיח על כל פני השטח. החיסרון של שיטת הזיפות היא העובדה שצריך לחדשה פעם בשנתיים וכן שעם הזמן, הזפת השחורה קולטת חום, הפוער בה סדקים. לכן גם מיישמים סיד לבן לאחר התקשות הזפת, כדי להקל במעט על קליטת החום.

יריעות ביטומניות, הן כרגע המובילות בעולם האיטום. היריעות הגמישות והקשיחות, מונחות זה לצד זה, כאשר בתהליך האטימה, מחממים את שוליהם באמצעות מלחם, כך שהן מתחברות אחת על השנייה ויוצרות משטח אחיד ואטום. מחירן של היריעות הביטומניות הוא הגבוה ביותר ובנוסף, הן דורשות הכנה מדוקדקת של הגג ופירוק כל חפץ בולט, כך שאיטום גג מחיר, עלול לעלות עוד.

תהיה השיטה אשר תהיה, חובה עליכם  לבחור בחומר איטום שכבר נמצא על הגג. אם תנסו לשים למשל חומר אקרילי על גבי גג שנאטם בזפת – הפעולה תהיה מועדת לכישלון. וכן, שוב תאלצו להסיר את השכבה האקרילית ולזפת במקומה, דבר שיקפיץ את איטום גגות מחיר.

'המרכז לצביעת דירות', הינה חברה מובילה בכל עולם שיפוץ מבנים ודירות. מחלקת האיטום של החברה עתירת ניסיון ותשמח להציע לך עבודה מקצועית ומחיר נוח בכל אפשרות שתבחר.

ראו גם: אשפרת בטון

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!