איטום גג בטון חדש

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום גג בטון חדש

איטום גג בטון חדשאיטום גג בטון חדש

אם אתם מחפשים לאטום גג בטון חדש, בצעו את השלבים שלהלן כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

תהליך האיטום של גג בטון חדש מורכב מניקוי המשטח באמצעות מכונת שטיפה בלחץ, מריחת איטום אקרילי ולבסוף מריחת קרום איטום.

השלב הראשון הוא הערכת מצב הגג. אם יש גידולים של צמחי עובש כגון אזוב או חזזית, יש להסירם. המשטח חייב להיות יבש ונקי לפני שניתן יהיה לאטום אותו.

ברגע שזה נעשה, קרצפו את המשטח בתמיסת ניקוי עדינה למשך 10 דקות כדי להסיר לכלוך או פסולת שעלולים להצטבר על גבי הגג, לאחר מכן אנו משתמשים במכונת שטיפה כדי להסיר את כל הלכלוך שעלול להצטבר מעליו, לאחר מכן, אנו מורחים איטום אקרילי באמצעות מברשות בתנועות מעגליות עד שכל הכתמים מכוסים באופן אחיד, ואז ניתן לו להתייבש.

כיצד לאטום כראוי גג בטון חדש

איטום גג חדש הוא צעד הכרחי שצריך לנקוט על מנת למנוע דליפת מים דרך הגג.

חשוב לאטום את כניסת המים פנימה על ידי מריחת שכבת זפת. תהליך האיטום מתחיל בניקוי פני השטח של הגג באמצעות מכונת שטיפה ולאחר מכן באמצעות שטיפת חומצה להסרת כל לכלוך ופסולת. לאחר מכן יש למרוח ציפוי אפוקסי בעזרת גליל ומברשת. לבסוף, השתמש בפריימר איטום וצבע.

מאמר זה יראה כיצד לאטום כראוי גג בטון חדש על ידי ביצוע השלבים הפשוטים הבאים:

  1. נקו את המשטח על ידי שטיפת כוח משטח ביסודיות עם חומר ניקוי מעורב במים.
  2. יש למרוח חומר איטום על המשטח בעזרת מברשת או גליל, ולדאוג למריחתו בשכבות אחידות בעובי 6-8 מ"מ ואין פערים בין אזורי האיטום.
  3. הניחו לאיטום להתייבש לפחות 24 שעות לפני שתתאפשר בו תנועה כלשהי, רצוי 36 שעות על מנת להבטיח זמן ריפוי אופטימלי לפני השימוש.

חומרים שונים משמשים לאיטום הגג. החומר הנפוץ ביותר הוא נייר זפת או נייר לבד המשמש לאיטום הגג מפני דליפת מים.

השלב הראשוני לאיטום הוא לוודא שאתה מנקה את המשטח שעליו אתה מתכוון למרוח אותו. הוא ישמש כבסיס לאיטום ויהיה קל יותר להיפטר מכל פסולת או לכלוך עליו. לאחר שניקיתם אותו ניתן למרוח שכבה של מרקם אספלט ולאחריו איטום על בסיס אספלט.

יש לאטום גג בטון חדש כדי להגן על פני המלט. חומר איטום משמש להגנה מפני קרניים אולטרה סגולות, מים ושלג. יש למרוח את חומר האיטום בזהירות על פני השטח לפני שהוא מתחיל להתייבש. זה מבטיח שהוא יכול להחזיק ולהימשך זמן רב על הגג ללא כל נזק. מברשת צבע קטנה פועלת היטב ליישום חומר האיטום. על מנת לבצע איטום של גג בטון חדש, תחילה עליך להשתמש באיטום המתאים לסוג הגג שיש לך. לדוגמה, עבור גג עץ תזדקק לאיטום על בסיס סיליקון, ולגג מתכת איטום על בסיס אספלט. חשוב לבחור את סוג האיטום המתאים מכיוון שהוא יוודא כי האיטום נמשך זמן רב ככל האפשר.

לאחר מכן, גלה היכן ישנם פערים או סדקים בגג הבטון שלך ומלא אותם באיטום. כל הפערים או הסדקים יאפשרו למים מסופות גשם להיכנס לביתכם ולחולל הרס וכתמים על התקרות והקירות שלכם! לבסוף, לאחר מילוי פערים או סדקים באיטום ומריחת סוג האיטום המתאים.

הגנה מפני נזקי מים

איטום גג חדש הוא צעד מכריע שיש לבצע לאחר התקנתו. ישנן מספר סיבות לכך, והחשוב ביותר הוא שהיא מספקת הגנה מפני נזקי מים.

הדבר הראשון שצריך לשים לב אליו כשבודקים נזילות הוא החלק התחתון של הרצפה. אם יש לך נזילות מתחת לרצפה, זה יכול להיות בגלל שיש פערים באיטום שלך או כי חסרים חתיכות בגג שלך. אם מצאת דליפות, אל תהסס לפנות לאיש מקצוע לעזרה מיידית!

איטום גג בטון חדש הוא היבט חשוב בשמירה על הבית שלך. לשם כך יהיה עליך להשתמש בחומר איטום המיועד לאיטום מבנים. מוצר בשם "אוטם כל" הוא אידיאלי לשם כך, מכיוון שהוא יחזיק מעמד הכי הרבה זמן ויהיה הכי עמיד.

מה לעשות לאחר סיום איטום הגג

בשלב הבא יש לשים לב אל החומרים שתזדקק להם לעבודה זו, וכיצד לוודא כי חומר האיטום לא ייסדק עם הזמן. המאמר גם מציין כי לא ניתן למרוח איטום זה על גגות ישנים או כאלו עם נייר זפת, מכיוון שהוא לא יצליח להידבק כראוי.

יש לאטום גג חדש כך שיחזיק מעמד זמן רב יותר ולא יתקלקל במהירות. חשוב לאטום גג חדש בצורה נכונה מכיוון שהחומרים שאינם נושמים היטב גורמים ללחות להישאר באזור.

ישנן דרכים רבות ושונות לאטום גג, אך ישנן שתי שיטות בסיסיות שרוב האנשים משתמשים בהן: צבע לטקס שקוף או לבן או ציפוי גומי. צבע לטקס שקוף או לבן הוא האפשרות הזולה ביותר מכיוון שניתן לרכוש אותו בחנויות שיפוצים לבית ובחברות צביעה במחיר נמוך. עם זאת, אפשרות זו תחזיק רק כעשר שנים לפני שתצטרך לצבוע אותה מחדש. ציפויים מגומי נותנים פתרון עמיד יותר לאורך תוחלת חיים של כ -20 שנה, אך הם יעלו יותר מצביעת הגג בצבע לטקס שקוף או לבן.

איטום גג בטון חדש – 10 שנים לפחות ללא נזילות

עבודת הבנייה לא תהיה שלמה ללא התקנת שכבת איטום יסודית על הגג. ללא איטום מקצועי תמצאו את עצמכם מתמודדים עם נזקי רטיבות, עובש וטמפרטורות גבוהות. את איטום הגג תבצעו באמצעות קבלן איטום שמתמחה בתחום ומציע מספר פתרונות איטום. בעבר זפת הייתה פתרון האיטום האולטימטיבי והיום מחליפות אותה בהצלחה טכניקות איטום מודרניות שמבטיחות עמידות לתקופה ארוכה יותר. בקשו מקבלן האיטום שלכם לקבל הסברים אודות שיטת האיטום כולל דרישות תחזוקה. 

איזו שיטת איטום נחשבת לטובה ביותר?

בבואנו לבצע איטום גג בטון חדש נרצה לבחור בשיטת האיטום הטובה ביותר. המטרה היא שקט מנזילות למשך 10 שנים לפחות. התייעצות עם קבלני איטום מהטובים בתחום תגלה לכם שלא קיימת שיטה אחת שנחשבת הטובה ביותר. בעבור כל מבנה נבחר את טכניקת האיטום שמתאימה לתנאים בשטח, צפויה להשיג את התוצאות הטובות ביותר ותואמת את התקציב. 

יתרון גדול של איטום גג בטון חדש הוא האפשרות לבחור טכניקת איטום ללא צורך בהתייחסות לאיטום קודם שבוצע על הגג. ההמלצה בעבור גגות בטון חדשים היא איטום עם יריעות ביטומניות. היריעות מהוות שכבת הגנה הרמטית שמונעת כל חדירת מים אל המבנה. עמידות של איטום עם יריעות ביטומניות היא למשך 10 שנים לפחות. 

מתי נבחר בזפת?

גם אם ריח של זפת חמה מעורר בכם תחושת נוסטלגיה נעימה, אל תמהרו לבחור באיטום עם זפת. על אף המחיר הזול של איטום בזיפות בהשוואה לטכניקות איטום מודרניות יותר, רוב קבלני האיטום אינם ממליצים על זפת. נבחר בזפת כפתרון איטום רק כאשר מדובר בגג שעבר זיפות מספר פעמים ובעליו מעוניינים בפתרון איטום זול. חשוב לציין שאיטום עם זפת דורש סיוד של הגג אחת לשנה. הזפת אינה מחזיקה מעמד ללא חידוש של השכבה יותר משנתיים. 

מה צריך לעשות לפני שמתחילים לאטום?

בין אם החלטתם לבצע את עבודת האיטום בעצמכם ובין אם שכרתם את קבלן האיטום הטוב ביותר, עליכם לוודא שמצבעת עבודת הכנה. לפני שמתחילים לאטום את הגג בכל חומר יש לבצע ניקוי יסודי. כאשר מדובר בגג חדש מלאכת הניקוי צפויה להיות פשוטה. אין דודי שמש שצריך להרים ולא צפויה כמות גדולה של לכלוך. לטובת ניקוי יסודי נמליץ על שימוש במכונת שטיפה בלחץ מים. סביר להניח שלא נמצא על גג של מבנה חדש עובש או צמחים אך במידה וכן מצאתם סימנים של עובש, הקפידו להשמיד את הפטרייה טרם תחילת העבודה. על הגג להיות יבש ונקי לחלוטין לקראת האיטום. 

איך משתמשים ביריעות ביטומניות?

איטום גג בטון חדש עם יריעות ביטומניות מבטיח 10 שנים (לפחות) של גג יבש. יריעות ביטומניות מונחות על הגג כולו ומשמשות שכבת הגנה. על גבי היריעות נהוג למרוח שכבה אחידה של חומר איטום נוסף. יש להשלים את האיטום טרם התקנת דודי שמש או כל מתקן אחר על הגג. במידה ויש כבר על הגג דודי שמש הצוות יתבקש להרים אותם בכדי להניח מתחת את היריעות. יש לאפשר לחומרי האיטום להתייבש למשך 24 שעות לפחות. חומרי האיטום חיוניים גם להגנה מפני חדירת מים וגם להגנה מפני קרני השמש החזקות. 

איך אוטמים גג עץ או מתכת?

איטום של גג מתחיל בבחירת שיטת האיטום שמתאימה לסוג המבנה. כך למשל, בעבור גגות עץ נבחר חומר איטום על בסיס סיליקון ובעבור גגות מתכת נבחר איטום על בסיס אספלט. חומרי איטום איכותיים שמתאימים לגגות בטון אינם בהכרח הבחירה הטובה ביותר בעבור גגות שאינם עשויים מבטון. 

איך מכינים נכון את המבנה לקראת החורף?

אם אתם עתידים לסיים את בניית הבית/הבניין במהלך עונת החורף כדאי לתת עדיפות לאיטום ולהשלים את איטום המבנה מפני גשמים כבר במהלך הסתיו. איטום גג בטון חדש נחשב לעבודה נוחה שכל קבלן איטום ישמח לקבל. הגג החדש לא כולל דודי שמש או כל אלמנט אחר שצפוי להפריע לעבודה. עבודות איטום מכל הסוגים נרצה לבצע במהלך עונת הקיץ או בתחילת הסתיו. לאחר בוא הגשמים האיטום מורכב יותר היות ויש צורך בהמתנה לייבוש מלא של הגג ושם חומרי האיטום. לא ניתן לבצע עבודות איטום במהלך ימים גשומים. 

הכנה נכונה של מבנה לחורף תכלול איטום מלא מפני גשמים ופתיחת סתימות במערכת הביוב. גם במבנים חדשים חשוב לוודא שמלאכת האיטום תושלם לפני תחילת החורף ושמערכת הביוב נקייה משאריות של חומרי בנייה שעתידים לגרום לסתימות קשות. מים שחודרים אל מבנה הם הרבה יותר ממפגע אסתטי. המים עלולים לגרום להתנפחות של הברזל בבטון, סדקים, נפילת טיח, עובש ובהמשך גם לפגיעה בעמידות של המבנה. 

איטום גג בטון חדש הוא עסק למקצוענים. אל תמהרו להתפשר על פחות מקבלן איטום מנוסה ומומלץ. קבלן איטום מקצועי יקפיד לבחון את התנאים בשטח לפני תחילת העבודה, יציג בפניכם כמה אפשרויות לאיטום המבנה, יפרט את העלויות, יענה בסבלנות על שאלות ויקפיד להתחיל את העבודה בהכנה יסודית של גג המבנה. עם קבלן איטום כזה אתם תיהנו מבית נטול נזילות במשך שנים רבות. 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!