איטום גג בטון

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום גג בטון

איטום גג בטוןאיטום גג בטון

איטום גג בטון מגן על משטח הבטון מפני השפעת לחות, מים וכימיקלים. הוא מגן גם מפני קרני UV. מחיר איטום גגות הבטון נקבע על פי המותג, גודל המיכל והכמות שהוזמנה בו זמנית.

המחיר לאטום של איטום גגות מבטון יכול להשתנות מאוד בהתאם לרכישה אונליין או רכישה באופן לא מקוון, איזה סוג אתה קונה (מט או מבריק) וכמה אתה מזמין בבת אחת. לדוגמה, קבלת 5 ליטרים של חומר איטום עשויה לעלות יותר מ- $ 400 ש”ח בעוד שרק ליטר אחד יעלה פחות מ- 100 ש”ח.

נעבור על כמה מהסוגים הנפוצים ביותר וכמה אתה צריך לצפות להוציא עליהם.

ראשית, נסתכל על איטום הגג. העלות הממוצעת לסוג זה של איטום היא 5 ש”ח ל- 30 ש”ח למטר רבוע. הוא מגיע במגוון צבעים בעלות תחזוקה נמוכה.

לאחר מכן ציפויים אקריליים שיכולים לנוע בין 10 ש”ח ל 50 ש”ח לכל מטר רבוע ובדרך כלל די קלים להתקנה כמו גם לתחזוקה. ישנם גם משטחי סיליקון הניתנים לרכישה מכל מקום בין 5 ש”ח ל 20 ש”ח לליטר ובעלי אחריות לכל החיים, תהליך התקנה קל ופשוט, וחומר מבריק איכותי המחזיק עד 25 שנים או יותר!

איטום גג בטון הוא סוג של הגנה על גג הבטון שלך. חומר האיטום עוזר לשמר את המראה המקורי של המשטח ומגן עליו מפני מים, עובש וגורמים סביבתיים אחרים.

עלות איטום גג בטון תשתנה בהתאם לסוג והיצרן 

בחלק הבא נדון כמה עולה איטום גגות בטון. נדבר על דגמי התמחור השונים המשמשים לקביעת עלות חומר איטום גגות בטון.

עלות האיטום תהיה תלויה בגודל הגג וסוג האיטום. המחירים הממוצעים יכולים לנוע בין 80 ל -600 ש”ח לליטר.

איטום גג מבטון מהווה שיקול חשוב לבעלי בתים שנקנו להשקעה המעוניינים להגן על השקעתם ולוודא כי ביתם נקי מדליפות ויעיל באנרגיה. איטום טוב יחזיק מעמד 12-15 שנים ויספק שקט נפשי לאורך שנים רבות.

מהו איטום גג מבטון? חומר איטום לגג בטון הוא נוזל המורכב על פני גג בטון על מנת למנוע חדירת מים אליו, מה שעלול לגרום לדליפות ולהיחלשות של הבסיס. עלות האיטום תהיה תלויה בגודל הגג וסוג המנצח בו משתמשים. העלות הממוצעת של איטום גגות מצוין תהיה בין 300-700 שח לליטר, עם טווח מחירים שיכול להשתנות בין 400 ל -800 שח לליטר.

איטום בטון מכיל סוג של חומר דוחה מים וגם מרכיב של ציפויים אדריכליים. הם משמשים להגנה על הבטון מכל נזק כולל חדירת לחות. חשוב לציין כי ישנם 2 סוגים של חומרי איטום מבטון: אלה הנמצאים מתחת לפני הקרקע, ואלו שמיועדים בעיקר לקירוי.

העלות יכולה להשתנות בהתאם לגודל או לסכום העומד לרשותך, כמו גם למיקום שלך. עבור בית בגודל ממוצע, העלות יכולה להיות סביב ה1000 שקלים.

איטום הוא אחד השלבים החיוניים להגנה על הבית שלך.

ישנם סוגים רבים של חומרי איטום בשוק, אז באיזו מהן כדאי לבחור?

שכבת ה- EPDM עשויה גומי ופולימר בעל עמידות טובה בפני הזדקנות ומינימום פגיעה באוזון. הוא עמיד גם לצמיחת חיידקים, מה שהופך אותו לבחירה טובה לגגות בקרבת מקורות מים.

קרום ביטומן שונה מהמוצר הקודם בכך שהוא מוצר המבוסס על אספלט אשר מורכב עם פולימרים כדי לתת לו הגנה טובה יותר מפני דליפה. החיסרון של חומר זה הוא שהוא יכול להיות רך או שביר אם הוא נחשף לאור השמש זמן רב מדי.

קרום ה- TPO עשוי מפוליאסטר תרמופלסטי בעל איכות אלסטית המסייע בהתנגדות לבלייה, כימיקלים, קרניים אולטרה סגולות וצמיחת חיידקים.

ביצוע איטום גגות בטון אינו קל ודורש זמן ומאמץ רב. משימות אלו יכולות להתבצע על ידי אנשי מקצוע או בעלי בתים בעלי ניסיון, אולי אפילו תשקול להזמין קבלן מכיוון שהעבודה תושלם מהר ויעיל יותר.

ישנם סוגים רבים ושונים של איטום גגות בטון, אך הנפוצים ביותר הם אלה שמשתמשים במוצר אלסטומר כחומר איטום עיקרי.

סוג זה של קירוי הוא שכבת נוזלים הנמרחים על פני גג. בדרך כלל הוא מורכב מאספלט, גומי ומצטברים מינרלים. נוזל זה מחומם ואז הנוזל הופך לאספלט נוזלי.

מתי לבצע איטום גגות בטון?

מתי לבצע איטום גגות בטון היא שאלה מסובכת. זה לא פשוט כמו פעם. יש הרבה שיקולים עכשיו שלא היו בעבר. בחלק זה נסקור את היסודות כיצד תוכל לקבוע מתי עליך לבצע איטום גגות מבטון ומה עליך לדעת לפני שתתחיל.

המפתח הוא להבין שלא כל ההדלפות נולדו שוות. יתכן שיהיו כמה נזילות שיהיו תוצאה של סדק בגג הבטון שלך ויכול להיות שקשה או בלתי אפשרי לתקן אותן אם הן גדולות מידי או באזור בלתי נגיש. דליפות אחרות עלולות להיגרם מנזקי סערה, רוח, ברד או אלמנטים אחרים מהטבע, אשר בדרך כלל ניתן לתקן בקלות באמצעות יישום של חומר איטום דרך חורים שנקדחו למטרה זו בקלות יחסית כל עוד אין שום דבר גדול מידי.

איטום גג בטון – איך עושים את זה נכון בלי לשלם יותר מדי?

הגג דולף שנה אחר שנה ואתם מוצאים את עצמכם לחוצים וחוששים עם כל גשם קל. הגיע הזמן שתגלו שיש פתרון יעיל לאיטום מלא ומניעת נזילות. אין שום סיבה שתמשיכו לסבול או לאפשר לגשם לגרום נזק לשטיחים, קירות, רהיטים ושאר חפצים. איטום גג בטון מתבצע בכמה טכניקות כאשר רק השיטה הנכונה תשיג את התוצאות הטובות ביותר בעלות מינימלית. אל תשלמו יותר בעבור שיטת איטום שלא מתאימה לכם ואל תמהרו לבחור במחיר הכי זול. איטום גג בטון שמתבצע נכון עתיד להבטיח לכם 10 שנים של שקט.

כיצד מבצעים איטום של גג שלב אחר שלב?

תחילה חשוב להדגיש שעבודות איטום גגות הן עבודות בגובה ויש להשתמש בציוד בטיחות בהתאם. אפשר לאטום את כל סוגי הגגות כאשר העבודה עשויה להיות מעט יותר מורכבת כאשר ממוקמים על הגג דודי שמש או שיש בשטח שאריות של חומרי איטום קודמים. בהתאם לצורך אפשר יהיה לבצע גם איטום מקומי שטיפול בדליפה ספציפית. עבודת איטום מתחילה בסקירת גג המבנה, בחירת טכניקת האיטום, רכישת חומרים, איטום יסודי של הגג. איטום גג בטון של בית פרטי דורש כיומיים של עבודה בעוד איטום של גג בניין גדול ידרוש כ-3 ימים של עבודה.

באיזה חומר איטום כדאי להשתמש?

בעבר איטום של גגות בטון בוצע באמצעות זפת. כולנו זוכרים את הריח של הזפת שמתחממת לטמפרטורה גבוה בתוך מכך מתכת. כיום כאשר קיימות טכניקות איטום חדישות, עמידות וטובות יותר, השימוש בזפת מועט. נבחר באיטום עם זפת רק כאשר מדובר בגג זו נעשה שימוש בזפת מספר פעמים ובמקרים בהם נדרש פתרון איטום זול. יריעות ביטומניות הן פתרון איטום מודרני ויעיל שמבטיח שקט מנזילות ל-10 שנים לפחות. אופציה נוספת לאיטום היא שימוש בחומר אקרילי. שימו לב שאיטום עם חומר אקרילי מיועד רק לגגות עם שיפוע שמבטיח ניקוז מידי ומונע מצב של מים עומדים על הגג.

מה טכניקת האיטום צריכה לספק?

  1. עמידות ארוכת טווח
  2. חיבור טוב לאספלט
  3. בידוד של המבנה מחום
  4. 100% הגנה מפני חדירת מים
  5. חסינות בפני אש
  6. התאמה לאקלים הישראלי (עמיד בפני קרני UV)
  7. שימוש קל ובטיחותי

איך מתחלים לאטום גגאיך מתחלים לאטום גג?

כעת לאחר שבחרתם את טכניקת האיטום שמתאימה לגג שלכם, לתקציב ולתנאים בשטח, אפשר להתחיל בעבודת ההכנה. על כל עבודת איטום גג בטון להתחיל בניקוי יסודי של גג המבנה. יש לנקות היטב את הגג כולו מעלים יבשים, גללים של ציפורים, חפצים שעפו ברוח, חלקים של דודי שמש ישנים, אבק, אבנים, חול ועוד. לא כדאי להתחיל באיטום לפני שמנקים היטב את הגג היות והלכלוך עשוי לשבש את האיטום. שלב זה יכלול בחלק בהתאם לצורך גם הסרה של שאריות חומרי איטום קודמים.

איך מורחים את חומר האיטום על הגג?

זהו השלב בו הצוות המקצועי מניח על הגג חומרי איטום ויריעות ביטומניות. צפוי שימוש בצבע, סיד ושאר חומרים בהתאם לטכניקת האיטום שנבחרה. יש להקפיד לעל פריסת חומרי האיטום על כל הגג עם דגש על פינות ואזורים נמוכים בהם נאגרים מים. בהתאם לצורך הצוות ימרח כמה שכבות של חומר איטום וישתמש במספר טכניקות. לעתים יהיה צורך בהמתנה עד להתייבשות מלאה של שכבה אחת טרם הנחת השכבה הנוספת.

איטום גג בטון עם סדקים – איך עושים?

אם יש בגג המבנה סדקים או חורים יש למלא אותם בחומר איטום, להמתין לייבוש של החומר ורק לאחר מכן להמשיך אל השלב הבא. צוות מקצועי יידע לאתר בעבורכם את אותם סדקים שמאפשרים חדירת מים אל המבנה וגורמים לנזק משמעותי.

איך אפשר לאטום בשיטה חדשה גג שיש עליו זפת?

בעבר האיטום בכל המבנים בוצע באמצעות זפת. אם אתם מתגוררים במבנה וותיק סביר להניח שגם אצלכם נעשה שימוש בזפת. אפשר וכדאי לאטום מבנים עם גג שעבר זיפות בשיטות חדשות. אנשי המקצוע יידעו באיזה חומר איטום כדאי להשתמש ומה צריך לעשות בשביל להבטיח איטום מלא.

מתי כדאי להתחיל לאטום את הגג?

במצב אידאלי כולנו נזכור לדאוג לאיטום מלא של הגג טרם תחילת עונת הגשמים. איטום בכל השיטות עדיף לבצע כאשר הגג יבש. במזג אוויר סוער לא ניתן יהיה לבצע כל עבודת איטום או עבודה אחרת על גג מבנה. אם שכחתם להזמין מראש איטום לגג או שגיליתם שיש אצלכם נזילה רק לאחר הגשם הראשון – יש מה לעשות! חייגו עוד היום אל חברת איטום מקצועית ותקבלו מענה סבלני ומפורט.

כמה עולה איטום לגג?

מחירים של איטום גג בטון נקבעים בהתאם לגודל של הגג, עלות חומרי הגלם, מורכבות העבודה וטכניקת האיטום. זפת נחשבת לשיטת האיטום הזולה ביותר אך גם להכי פחות יעילה. אם תבחרו בזפת יהיה עליכם לסייד את הגג אחת לשנה ולחזור על האיטום. טכניקות איטום מודרניות מחזיקות מעמד לתקופה ארוכה יותר עם אפשרות של 10 שנים ללא נזקי רטיבות. ההשקעה בחומרי איטום איכותיים היא השקעה נבונה לטווח הארוך.

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!