איטום חדרים רטובים מחיר

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום חדרים רטובים מחיר

איטום חדרים רטובים מחיראיטום חדרים רטובים מחיר

קניתם דירה חדשה, מזל טוב! כמו בכל פרויקט בנייה, בחודשים הראשונים הכל זוהר ונוצץ, אך לאחר מספר חודשים אתם תמצאו את עצמכם מוצאים עוד ועוד לקויות. אחת הלקויות הנפוצות נמצאים בחדר האמבטיה שלכם, וזה די מובן. חדרים רטובים לרוב נמצאים עם בעיות אטימות אשר יכולות להשפיע על אורח החיים שלכם וגם על השכנים שלכם. מתפקידו של קבלן הבניין שלכם לבצע אטימות גבוהה בחדרים אלו, אך כשזה לא קרה עליכם לפנות אל קבלן איטום מורשה.

 

איטום חדרים רטובים מחיר – מה זה?

חדרים רטובים אלו חדרים אשר יש בהם מקורות מים, לדוגמא החדר בו אתם מתקלחים. איטום חדרים אלו חייב להיות שונה מאטימות רגילה אשר הקבלן מבצע לחדרים פנימיים בבית. במקומות כאלה הסבירות לרטיבויות הינו גבוה יותר ולכן היחס של הקבלן חייב להיות שונה. איטום חדרים רטובים מתבצע על ידי חומרים ייחודיים אשר עמידים במים, יש סדר עבודה הדוק במקומות כאלה וקבלן אשר לא עונה על כל הצעדים האלה פוגע ברוכש הנכס. לצערנו, אין דרך לבדוק את איטום החדרים הרטובים לפני הרכישה אלא אם כן אתם קוראים לקבלן איטום חיצוני אשר יבחן את עבודותיו של הקבלן. איטום שלא כשורה יכול לפגוע בחדרים הסמוכים, ניתן יהיה לראות רטיבויות בקירות החיצוניים לחדר האמבטיה מה שגורם לעובש ונזקים שונים. 

איטום חדרים רטובים מחיר לפי מ"ר או פרויקט?

איטום חדרים רטובים מתבצע לפי מ"ר בדרך כלל, עם זאת יש גם קבלנים אשר יוכלו להעניק לכם מחיר עבור הפרויקט. בדרך כלל כאשר מדובר על פרויקט מורכב המחיר יהיה לפי פרויקט ולא מ"ר, זה הרבה יותר משתלם לצרכן. כאשר מדובר על איטום חדרים רטובים מחיר לפי מ"ר המחיר ייקבע בהתאם לסוג האיטום הנדרש. כאשר הבעיה היא במקום אחד, לדוגמא בקירות בחדר הרטוב יהיה עדיף לכם לבחור בשיטה זו. 

 

איטום חדרים רטובים מחיר לאיטום תקרה ורצפות

בדרך כלל המיקום הבעייתי ביותר יהיה הרצפות, אך גם כאשר מדובר על התקרה עלינו לבצע את עבודות האיטום כנדרש. כאשר מדובר על איטום שלא כחלק מהבנייה אלא תוצאה של איטום לא תקין המחיר שתשלמו עבור עבודות איטום לתקרה או לרצפה יתחיל מ-85 ש"ח למ"ר. המחיר יהיה בהתאם לסדר גודל העבודה ויבוצע על ידי פירוק האריחים הקיימים אם יש, 2 שכבות איטום בהתאם לסוג החומר המתאים לאריחים ולמבנה שלכם, כמו כן לגבי התקרה.

 

איטום חדרים רטובים מחיר לאיטום קירות

המחיר לאיטום קירות בחדרים רטובים מתחיל מ-130 ש"ח למ"ר. המחיר נקבע בהתאם למורכבות העבודה ובהתאם לסוג הקיר. המחיר לגבס יהיה לרוב יקר יותר כיוון שמדובר בעבודות איטום יותר חודרניות. כחלק מהעבודה של הקבלן הוא להסיר את החיפויים אשר נמצאים על הקיר כדי להגיע לשורש הבעיה, במקום הוא מורח 2 שכבות של איטום בהפרש של כמה שעות. רצוי לאחר 48 שעות להוסיף עוד שכבת איטום אחרונה לאחר מיקום החיפויים.

 

איטום אמבטיה

כאשר מדובר על אמבטיה אנו נרצה להשתמש בחומר המכונה "סיקה". מדובר בחומר אשר צריך להכין ממנו תערובת. יש שני גוונים של החומר אשר מגיעים בגוונים שונים. גם כאן אנו רוצים 2 שכבות של איטום, אבל באופן שונה. לאחר הנחת שכבת האיטום הראשונה נרצה להרטיב את הבטון, השכבה הראשונה תכלול את הצבע ולאחר מכן נמתין את לייבוש מוחלט של השכבה הראשונה ונמרח את שכבת האיטום השנייה. בתום האיטום נבצע תהליך אשפרה שהוא למעשה הרטבת החומר מספר פעמים כדי לשמור על לחות. המחיר של איטום אמבטיה נע בין 1,200 ש"ח עד 3,00 ש"ח.

איטום חדרים רטובים מחיר לאיטום כולל

מחיר כולל הוא מחיר לכל פרויקט איטום חדר הרחצה שלכם. המחיר משתנה ויכול לנוע בטווח רחב של 1,300 ש"ח עד 2,900 ש"ח. המחיר משתנה בהתאם לגודל החלל, החומרים בהם צריך הקבלן להשתמש ובהתאם למחירון של הקבלן עצמו. איטום כולל צריך לעבור שלבים מסוימים, השלב צריך להיות בתום הבנייה או בסוף תהליך השיפוץ. החלק הראשון של התהליך הוא ניקוי מוחלט של שאריות הבטון או כל לכלוך שיש בחלל, יש למרוח את שכבת האיטום הראשונה ולאחר כמה שעות את השכבה השנייה. יש להתאים את רוחב השכבה בהתאם לרצפות או לחיפויים שיש כך שלא יהיו בליטות. ואז אנו מגיעים לשלב השני שהוא מיקום האריחים, גם בין האריחים אנו רוצים להניח חומר איטום מפני חדירות מים. קבלן מקצועי יערוך בתום האיטום בדיקת הצפה אשר בה מציפים את המקום לאורך יממה לוודא שהאיטום אכן עובד.

יש לציין שאיטום כולל גם כולל איטום ברזים באמצעות סיליקון, איטום סביב הצנרת ועוד… כאשר מדובר על מבנה חדש שעוד לא עבר איטום יש לקרוא לבעל מקצוע מורשה אשר ייתן לכם מחיר עבור כל הפרויקט. כאשר מדובר על רטיבויות ועובש על בעל המקצוע להגיע ולאתר את הבעיה, לאחר מכן רק תקבלו הצעת מחיר. 

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!