איטום מאגרי מים

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

1022

 

איטום מאגרי מיםמאגרי מים יכולים להיות חשופים מאוד לנזקים מבניים שיכולים לגרום לדליפת מים ואף לזיהום המים האגורים בתוכם. בניגוד לפרקטיקות של איטום מבנים וגגות, בהן אנו מיישמים שכבת איטום על מנת למנוע מנוזלים להיכנס למבנה, איטום מאגרי מים מיועד דווקא למנוע דליפה של נוזלים מהמאגר. זאת ועוד, בקטגוריה הספציפית של איטום מאגרים, ייתכן מגע בין שכבת האיטום ובין המים שבמאגר, מה שאומר שעל החומרים להיות גם עמידים במגע קבוע עם מים וגם בטוחים לשימוש עם מים המיועדים לשימוש אדם. על התחום של איטום מאגרי מים, מדברים איתכם בשורות הבאות המומחים של המרכז הישראלי לאיטום.

 

באילו מקרים נדרש איטום של מאגרי מים?

ובכן, איטום מאגרי מים מבוצע בתדירות גבוהה למדי, כשהפעם הראשונה היא כמובן בשלבים הסופיים של בניית המאגר. מאגר מים טיפוסי צפוי לשאת כמות גדולה מאוד של מים במשקלים אדירים אל אלפי טון. שכבות האיטום צריכות לספק כיסוי מלא ומושלם במאה אחוז וגם להיות עמידות במשקלים הכבדים שצפויים לחול עליהן. אחרי שאמרנו את זה, עיקר האתגר באיטום מאגרים הוא דווקא סביב תיקוני איטום שיכולים להידרש בכל מקום על פני שטח הפנים של המאגר. תיקוני איטום אלה יכולים לנבוע ממספר רב של סיבות, לרבות תנודות קרקע, שחיקה טבעית של המאגר, תנודות שנגרמות מהמשקל הרב של המים במאגר, בלאי טבעי של מערכות ומשטחים בשטח המאגר ופגמים אחרים מסיבות בלתי צפויות.

 

מי מבצע איטום של מאגרי מים?

איטום מאגרי מים

איטום מאגרי מים הוא תחום שמחייב רמה מקצועית גבוהה מאוד ולא יכול להתבצע על ידי כל אדם שעוסק באיטום גגות למשל. תהליך האיטום מחייב פעמים רבות צעדים שמשליכים על המאגר כולו ולכן נדרשות טכניקות מתקדמות שמאפשרות להשלים את המשימה עם מינימום הפרעה לפעילות המאגר עד כמה שניתן. כמו כן, יש להקפיד על סטנדרטים גבוהים מאוד, גם ברמת הביצוע וגם בביצוע שתואם את התקנים הייחודיים של מאגרי מים, תקנים קפדניים ומחמירים הרבה יותר מאיטום כללי למבנים. בהתאם לכך, לצורך איטום של מאגרי מים נדרשת מעורבות של קבלן איטום רשום ומקצועי, בעל התמחות מיוחדת בתחום הספציפי של איטום מאגרי מים ואיטום מאגרים בכלל.

קבלני איטום המציעים את השירות, מציעים בדרך כלל גם שירותי איטום של בריכות פרטיות וציבוריות, שגם הן נחשבות לסוג מסוים של מאגרים וגם הן נדרשות לעמוד בסטנדרטים מחמירים, אם כי עדיין מדובר בסטנדרטים נמוכים יותר מאלו שחלים במאגרי מים המיועדים לשימוש אדם. המרכז הישראלי לאיטום הוא אחד מהגורמים המקצועיים והמובילים בישראל בתחום האיטום ומציע מגוון רחב של שירותים מקצועיים בסטנדרטים גבוהים ועל פי כל התקנים המחמירים, לרבות איטום מאגרי מים. המרכז הישראלי לאיטום מבצע איטום של מאגרי מים ביתיים, עסקיים, ציבוריים ואפילו לאומיים.

 

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!