איטום מקלחת מחיר

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום מקלחת מחיר

איטום מקלחת מחיר

איטום מקלחת אינו דומה לאיטום אחר בחללי הבית. כאשר אנו אוטמים חדר רטוב עלינו לנהוג באופן שונה, לכן חשוב להיעזר בקבלן איטום מקצועי ומנוסה. צריך לאטום כמעט כל דבר כאשר מדובר על חדר רטוב, החלק ממקלחון ועד לאיטום ברזים ותקרת החדר. בשביל לעשות לכם סדר בראש סידרנו עבורכם את סדר העבודה המדויק עבור איטום מקלחת.

 

איטום מקלחת מחיר – שלבי עבודה

הרצון הוא לעשות את עבודות האיטום עוד לפני שמרצפים את חדר האמבטיה. בין אם אתם בונים בית או משפצים עליכם יהיה לקחת בחשבון את שלב עבודה זה. כמובן שקבלן בניין מקצועי או קבלן שיפוצים ידע להדגיש זאת עבורכם. יש שני שלבים עיקריים של איטום מקלחת. השלב הראשון הוא ליצור תשתית לאיטום, בשלב זה אנו דואגים לכך שהמקום נקי וסטרילי מלכלוך כדי ששכבת האיטום תהיה מבודדת לחלוטין. השלב השני או שלב האיטום עצמו, ברגע בו אחד השלבים לא נעשה בצורה תקינה כל עבודת האיטום תהיה פגומה.

במונחים יותר מדויקים, הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא לקבע את התשתיות, משמע צנרת המים והניקוז. את הקיבוע עושים בעזרת בטון עם טיט צמנטי. עליכם ליצור שיפועים אשר יחליקו את החומר, השיפועים צריכים להיות מינורים. לאחר מכן אתם יוצרים שכבת טיט צמנטי משופר על הקירות בעובי שלא עולה על 3 מ"מ. לאחר שהמקום התייבש לחלוטין (לפחות יממה) על בעל המקצוע למרוח שכבה נוספת של אותו חומר באותו עובי. שמרו על הקיר לח למשך יומיים עד שלושה. 

לאחר מכן יוצרים רולקות בין הקיר לרצפה, מדובר על שלב קריטי אשר ייקבע האם האיטום יהיה איכותי הוא לא. כעת עושים פינישים אחרונים, אוטמים את סך המקלחת באמצעות 2 שכבות טיח ומחכים למעלה משבוע עד שכל החומרים יהיו מיובשים לחלוטין. כל מה שציינו עד עכשיו הוא השלב הראשון!

 

איטום מקלחת מחיר – שלב האיטום

השלב השני הוא למרוח את חומר האיטום על הרצפה ועל הרולקות. הגובה שצריך להגיע עם חומר האיטום לא עולה על 30 ס"מ. כאשר אנו נמצאים בסביבת האמבטיה או המקלחון על השכבה להיות בגובה של כ-20 ס"מ. לאחר שמרחנו את השכבה הראשונה מחכים כמה שעות עד שהחומר מתייבש. לאחר שהחומר ייבש לחלוטין עלינו למרוח את השכבה השנייה על אותם מקומות ולחכות לייבוש מוחלט כ-24 שעות. לאחר 24 שעות מפזרים חול ומרצפים את החדר. בשלב זה אנו אוטמים את הריצוף ומבצעים בדיקת הצפה לאחר כשבוע. כל זמני ההמתנה שאנו מציינים בין שכבה לשכבה או לבדיקת הצפה תלויה בחומר בו אתם משתמשים. במקרה בו לאחר בדיקת ההצפה נמצאה רטיבות על בעל המקצוע להתחיל את שני השלבים מהתחלה. 

 

איטום מקלחת מחיר כולל

המחיר אותו תשלמו עבור איטום מקלחת ינוע בין 1,200 ש"ח ועד 3,000 ש"ח. המחיר כולל את כל עבודות האיטום הנדרשות. מלבד לאיטום קירות, תקרה וכן הלאה יש עוד עבודות איטום שאתם צריכים לקחת בחשבון. לדוגמה, יש לאטום את המקלחון מכל צדדיו, יש לאטום את ברז המים ועוד… ברגע בו לא מדובר על עבודה כוללת המחירים יכולים לרדת לפי סוג העבודה. בדרך כלל כאשר מדברים על איטום של חלק ספציפי בחדר המחיר ייקבע לפי מ"ר ולא לפי פרויקט. המחיר עבור התקנת איטום למקלחון יעלה לכם בין 100 עד 220 ש"ח, איטום ברז עולה לכם כ-120 ש"ח. 

לכל איטום מקלחת מחיר שונה, המחיר מושפע מגודל החלל, מסוג העבודה הנדרשת והחומרים אשר יתאימו לחלל החדר. איטום קירות יעלה לכם בין 80 – 160 ש"ח למ"ר לדוגמה. הבחירה המשתלמת ביותר תהיה לבצע איטום כולל לכל חלל חדר הרחצה. 

 

איטום מקלחת מחיר חומרי איטום

איטום מקלחת צריך להתבצע על ידי בעל מקצוע בלבד. עם זאת, רוב החומרים נגישים לקהל. יש לקחת בחשבון שגם השימוש בחומרי איטום מחייב אתכם בידע מקצועי, יש תערובות שצריך להכיר ומינון נכון בו אתם צריכים להשתמש. מלבד לכך, כחלק מעבודות איטום יש גם להבטיח ללקוח שהמרצפות יהיו ישרות לאחר שכבת האיטום. שימו לב, החומרים בהם משתמש בעל המקצוע הם חומרים אשר מתאימים לסוג המבנה שלכם, רק קבלן איטום מקצועי יודע להבחין בין החומרים היעילים ביותר למבנה הנוכחי. ישנם חומרי איטום ייחודיים עבור חללים רטובים, הם שונים מרוב החומרים אותם אתם מכירים.

איטום מקלחת מחיר שווה מקצועיות

כולנו מחפשים את המחירים הנמוכים ביותר באיכות הגבוהה ביותר. לצערנו, זה כמעט ולא קיים. עבור שירות טוב אתם צריכים לשלם. הדבר הראשון שאתם רוצים לוודא הוא שאותו בעל מקצוע מחזיק ברישיון בתוקף ושהוא בעל ניסיון. תוכלו לעשות השוואת מחירים לגבי מחירון של איטום חדר רחצה ולבדוק האם אותו בעל מקצוע נמצא בטווח הוגן שעומד בתקציב שלכם. 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!