איטום מרפסות ששומר על המבנה לאורך שנים

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

Waterproofing and thermal insulation of a roof.

המרפסת היא חלק בלתי נפרד מהבית ולכן עליה לקבל התייחסות מאנשי מקצוע במהלך הבניה. האיטום שלה מגן עליה ועל שאר הבית מפני חלחול של מים ולחות ויצירת נזקים. העבודה צריכה להתבצע באופן יסודי ובלי לפספס אף חלק וזאת כיוון שעבודה לא איכותית תוביל לפגיעה במבנה כולו.

מתי נרצה לבצע איטום מרפסות

ישנם שני מצבים בהם נרצה לבצע את עבודת האיטום. מצב אחד הוא בתהליך בניה. פרויקט הבניה הוא מורכב ויש לתכנן את כל החלקים שלו. במהלך הפרויקט יגיעו למקום אנשי מקצוע רבים וחלקם יעסקו בעבודת האיטום. בין היתר יש לבצע איטום של הקירות החיצוניים, של קירות המרתף וגם את האיטום של המרפסת. ברגע שהעבודה מתבצעת במקצועיות, התוצאה היא מגורים בבית נעים והימנעות מנזקים לאורך השנים.

מצב נוסף שיכול להוביל לביצוע עבודות האיטום הוא ברגע שישנה בעיה. הבעיה היא תוצאה של עבודה לא מקצועית של הקבלנים שביצעו את העבודה מלכתחילה או של התיישנות ותזוזה של המבנה שהובילה לפגיעה באיטום שבוצע. במקרה זה גם שטח מרפסת קטן יכול לדרוש עבודה גדולה ויקרה. עם זאת, איטום מרפסות שמתבצע במקצועיות בבית קיים ימנע בעיות עתידיות.

דגשים בעבודת האיטום

האיטום של המרפסת דורש ביצוע של פעולות שונות. המטרה באופן כללי היא למנוע חדירה של לחות ומים אל המרפסת וממנה אל הקומה שמתחת או לתוך הבית. לכן, העבודה תהיה מורכבת ממספר פעולות:

הכנת השטח

ממש כמו באיטום קירות בהם יש לבצע את העבודה על שטח נקי שמוכן לכך, כך גם במקרה של איטום מרפסות. יש להכין את השטח בהתאם לסוג העבודה שתתבצע. ישנן מרפסות אשר נשארות עם בטון חשוך וישנן מרפסות אשר מיועדות לריצוף. כל שטח יעבור הכנה בהתאם לו ולסוג האיטום שיתבצע.

הנחת חומרי איטום

יש להניח את חומרי האיטום לאחר שהשטח מוכן לכך. לעתים יהיה צורך להניח יריעות איטום ולעתים להניח את החומר על גבי הבטון, תלוי בהחלטות הראשוניות ולעיצוב של המקום. חשוב לשים לב כי בכל נקודת חיבור לבית יש לדאוג להפרדה מתאימה כדי למנוע מהרטיבות לחדור פנימה. עבודה נכונה ומוקפדת תחסוך אי נעימות ועלויות גבוהות בעתיד.

בחירה נכונה של חומרי האיטום

ניתן למצוא חומרים שונים שמשמשים לעבודת האיטום. הקבלן יצטרך לבחור את החומרים הנכונים לעבודה ועליך לברר מולו לגבי הבחירות ולוודא כי אכן נבחרו החומרים המתאימים. הצעת המחיר צריכה לכלול את סוג החומרים ובאפשרותך לבקש שאלו יצוינו ולבדוק כי מדובר באלו המתאימים ביותר למרפסת ולסוג העבודה שמתבצעת.

כשלים בעבודת הבידוד

ביצוע עבודה בצורה לא נכונה, התעלמות מהצרכים של המבנה ובחירה בחומרים שאינם מתאימים או יישום שגוי שלהם, יובילו לפגיעה במבנה. הקבלן אשר יבצע את עבודת האיטום צריך להכיר את האתגרים השונים של המקום, להכיר היטב את החומרים המשמשים לאיטום של מרפסות ולבחור בדרך החכמה, הנכונה והמתאימה למבנה עצמו כדי לבצע את העבודה שתשמור על המבנה לאורך שנים.

לבחור בקבלן המתאים לעבודה

קבלנים אשר מתמחים בעבודות איטום צריכים לדעת כיצד לגשת גם למרפסת ולטפל בה. עליך לבחון את הקבלן על פי הוותק ועבודותיו הקודמות. כמו כן, חשוב לקבל הצעת מחיר מסודרת אשר כוללת את כל מה שהקבלן יבצע. כל מה שלא מצוין בהצעת המחיר עלול לעלות בהמשך הדרך יותר מכפי שציפית.

מרכז האיטום הישראלי מתמחה בכל עבודות האיטום ונותן לך פתרון מלא תחת קורת גג אחת. נשמח להיפגש, לבחון את הצרכים שלך ולהציע הצעה רלוונטית למבנה, כזו שתאפשר לך לחיות בבית בלי דאגות וכשלים.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!