איטום קירות חוץ בגבעת שמואל

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

 

איטום קירות חוץ בגבעת שמואל

מבין כל עבודות האיטום בקטגוריית המבנים, איטום קירות חוץ היא כנראה המשימה המורכבת והמקצועית ביותר, וכל אחד יכול להבין זאת לאחר שנחשפים להיקף העבודה המעורבת בהליך זה. איטום קירות חוץ הוא פרויקט מורכב בכל סוג של מבנה, אבל מורכב שבעתיים כאשר מדובר במבנה משותף רב קומות. במקרים אלו נדרש מערך בנייה שלם הכולל פיגומים, מהנדסים, אנשי מקצוע מוסמכים ומורשים בתחומם ומערך בטיחות שלם להשלמת המשימה, וזאת מעבר להיבט המקצועי של ביצוע האיטום עצמו. המשמעות של כל זה היא שאם אתם זקוקים לשירות איטום קירות חוץ בגבעת שמואל, אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים היטב את איש המקצוע שאתם מניחים בידיו את המשימה, ועל כך מדברים איתכם בשורות הבאות המומחים של מרכז האיטום הישראלי.

 

אז מה זה בעצם איטום קירות חוץ בגבעת שמואל?

ובכן, כל מבנה מורכב משני רכיבי מפתח: שלד וגמר. רכיב השלד הוא שלד הבטון שמהווה את המבנה עצמו. רכיב הגמר הוא כל מה שבאמצעותו "מלבישים" את השלד והופכים אותו למבנה שימושי ואסתטי. פרט לשני רכיבי מפתח אלה ישנם גם שתי נקודות התייחסות לכל מבנה: חלל פנים ומרחב חוץ. חלל הפנים הוא החלל שנוצר עם סגירת המבנה ומרחב החוץ הוא המרחב המיידי שמקיף את המבנה מבחוץ. אחד מהתפקידים החשובים שממלא מרחב החוץ הוא להגן על חלל הפנים ואחד הכלים החשובים ביותר שעומדים לרשותו לשם כך הוא כלי האיטום.

מעטפת החוץ של המבנה נמצאת למעשה חשופה בכל עת לפגעי מזג האוויר: רוחות, קרינת שמש ישירה, גשמים, שלגים, ברד וכמובן לחות. כל אלה, ולא משנה באיזה היקף ובאיזו עוצמה הם מופיעים, חייבים להישאר מחוץ למבנה עד הטיפה האחרונה, תרתי משמע. בכדי להשיג מטרה זו נדרש מערך שלם של איטום המבוסס בחלקו הקטן מאוד על איטום של חלל הפנים ובחלקו המרכזי על איטום מעטפת החוץ. בכלל זה, איטום מעטפת החוץ כוללת איטום של אריחי חיפוי החוץ (האריחים עצמם והחיבורים ביניהם), איטום גג, איטום פינות וקודקודי הבניין, איטום מפתחי חלונות ודלתות, איטום תעלות חיבור פנים-חוץ (למשל תעלה לצנרת מזגנים) ואיטום קו החיבור של הקרקע עם המבנה. בהזמנת שירות איטום קירות חוץ בגבעת שמואל, אתם למעשה מזמינים שירות שצריך לכסות את כלל האלמנטים הללו, בין שמדובר במשימת איטום נקודתית ומוגדרת ובין שמדובר בחידוש מקיף של כל מערך האיטום החיצוני של המבנה.

 

 

האתגר הייחודי של איטום קירות חוץ בגבעת שמואל

אם אתם רוצים לתקן את פס האיטום בין הכיור והקיר בחדר האמבטיה, כל שאתם צריכים לעשות הוא לעמוד על רצפת החדר ולמרוח פס חדש. אם אתם רוצים לחדש את האיטום הפנימי של חיבור החלון עם קיר החלון, כל שאתם צריכים לעשות הוא לעמוד על רצפת החדר ולמרוח חומר איטום מסביב לחיבור מפתח החלון עם החלון עצמו. אבל מה עושים כשצריך לבצע איטום רוחבי של קירות חוץ של מבנה שלם? איפה אפשר לעמוד בכדי לבצע את האיטום בקומה השלישית, החמישית או העשרים? במובנים רבים פרויקט איטום קירות חוץ בגבעת שמואל נראה כמו פרויקט בניה לכל דבר ועניין. בפרויקט כזה נראה אחד מהשניים: מערך שלם של פיגומי זקפים הנפרשים לאורכו ולרוחבו של הבניין על מנת ליצור גישת עבודה בכל אזור של מעטפת הבניין, או מערך של סנפלינג שמספק את אותו הערך בצורה קצת יותר יעילה ועם הרבה פחות ציוד ומורכות טכנית.

למעשה, במסגרת פרויקט איטום קירות חוץ נדרש מערך שלם שמאפשר עבודה חופשית על גבי כל שטח הפנים של קירות החוץ של המבנה מגובה הקרקע ועד קצה הגג. פרויקט כזה דורש מערך ייחודי שכולל מהנדסים, אנשי מקצוע מורשים, ציוד טכני רב, אנשי בטיחות וכמובן ידע מקצועי. מעבר לכך, לאחר הקמת המערך שמאפשר גישה לכל חלקי המבנה, רק אז מתחיל למעשה ההיבט המקצועי של עבודות האיטום וגם היבט זה הוא בעל מאפיינים מקצועיים מובחנים כמו ידע והכרת החומרים המתאימים לאיטום במרחבי חוץ, טכניקות לאיטום חוץ של משטחים שונים (גג, אריחי חיפוי, קירות חוץ עירומים, חיבורי מפתחים וכדומה). בשורה התחתונה, בחיפוש אחר איש מקצוע המספק שירותי איטום קירות חוץ בגבעת שמואל, אתם צריכים לוודא שאכן מדובר בגורם מקצועי בעל כל היכולות הנדרשות לאיטום כל קירות המבנה, בכל היבט אפשרי ובכל נקודה על פני שטח הפנים של חזיתות המבנה.

 

משימות איטום קלאסיות של קירות חוץ

במסגרת פרויקט איטום קירות חוץ בגבעת שמואל יכולות להתבצע שורה של עבודות איטום. אחת מהעבודות השכיחות ביותר בתחום זה היא כמובן איטום גג. איטום זה הוא האיטום השכיח ביותר שכן יש לבצע אותו אחת למספר שנים ולכן גם ישנם אנשי מקצוע רבים העוסקים בתחום. למעשה, לצורך איטום גג תוכלו להזמין מגוון רחב של אנשי מקצוע, לרבות כאלה שמתמחים אך ורק בסוג איטום זה. העניין הוא שפרויקטים של איטום קירות חיצוניים עוסקים בדרך כלל בקירות המבנה ולא בגג שלו, ושם נמצא האתגר האמיתי. משימת איטום קלאסית בתחום ספציפי זה כוללת חידוש טיח וצביעת חוץ של מבנה. במקרה זה מדובר למעשה בתהליך שלם שכולל עבודות לשיקום בטון וברזל במידה וקיימים פגמים בולטים וסדקים מבניים ולאחר מכן יישום של טיח חוץ ייעודי וצביעת המבנה בצבע חוץ אקרילי ייעודי. משימה זו מתאימה כמובן למבנים שאין להם חיפוי אבן חיצוני, מה שמוביל אותנו למשימת איטום קלאסית נוספת בקטגוריית קירות החוץ – איטום חיפוי חוץ.

איטום קירות בגבעת שמואלאיטום חיפוי חוץ היא משימת איטום מורכבת שכוללת איטום של חיבורי אריחי החיפוי אבל גם של האריחים עצמם. אריחי השיש המשמשים לחיפוי חוץ מכילים בתוכם דבק שיש שמעניק להם הגנה פנימית מפני חלחול של מים. חומר זה יכול עם הזמן להישחק ולהישטף עם הרוחות והגשמים ואחד הסממנים הבולטים של זה הוא כתם רטיבות חום ענק המופיע על גבי חיפוי החוץ של המבנה. במקרה כזה, לא מספיק לאטום את החיבורים בין אריחי החיפוי, אלא יש לאטום את האריחים עצמם ובמקרים רבים מתקבלת החלטה להחליף את האריחים לחלוטין ולשפץ את חזית המבנה, אם כי כמובן ישנה האפשרות לבצע איטום של האריחים באמצעות מריחת חומר איטום ייעודי.

משימת איטום שכיחה נוספת בקטגוריה של איטום מעטפת חוץ של מבנים היא איטום קו החיבור בין הקרקע ובין קירות החוץ. בהיעדר איטום כזה, יכולים מים לחדור מתחת למבנה אל תוך חלל הפנים דרך רצפת קומת הקרקע. במצב זה סובלת קומת הקרקע מרמה גבוהה מאוד של לחות על כל ההשלכות של זה, ולעיתים אף מהצפות חוזרות ונשנות בכל פעם שיורד גשם או אפילו כאשר משקים את הגינה מסביב לבניין. המשימה במקרה זה, היא לבצע חפירה לאורך קו החיבור וליישם איטום יסודי לכל אורכו בטרם החזרת האדמה למקומה.

בשורה התחתונה, המשימה של איטום מעטפת חוץ של מבנים יכולה להיות משימה מורכבת מאוד, גם בהיבט המקצועי אבל גם בהיבט ההנדסי, הבטיחותי והלוגיסטי. בהתאם לכך, חשוב מאוד לבחור קבלן איטום רשום ומקצועי שמתמחה ספציפית בתחום של איטום קירות חוץ בגבעת שמואל ולא להשאיר את המשימה בידיו של שיפוצניק או אפילו איש איטום שמבצע עבודות איטום נקודתיות אך ללא ניסיון בעבודה על קירות חוץ. חשוב להדגיש שדברים אלה נכונים לגבי כל סוגי קירות החוץ, בין שמדובר בבית פרטי נמוך ובין שמדובר בבית משותף רב קומות, אם כי הם נכונים שבעתיים במקרה של מבנה משותף. בהמשך לכך, גם חשוב להיות מוכנים לעלות של פרויקט כזה, שכן מסיבות מובנות, לא מדובר בפרויקט שעיקרו הוא פעולות האיטום עצמן, אלא דווקא כל הלוגיסטיקה שבאמצעותה ניתן בסופו של דבר לבצע את אותן פעולות, מה שמייקר מאוד את הפרויקט כולו.

אם אתם חושדים שאתם סובלים מבעיות איטום בקירות החוץ של המבנה, במיוחד אם מופיעים כתמי רטיבות בחלקים שונים של המבנה לכל אורכו ורוחבו, מרכז האיטום הישראלי מציע לכם יכולות סופר מקצועיות בתחום של איטום קירות חוץ, עם צוות מקצועי של מהנדסים, אנשי לוגיסטיקה, אנשי בטיחות, מנהלי עבודה וכמובן עובדי איטום מן השורה הראשונה. מרכז האיטום הישראלי היא חברה קבלנית רשומה המבצעת פרויקטים שלמים של איטום קירות חוץ בגבעת שמואל ובכל רחבי הארץ, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות ובטיחות ועל פי כל התקנים הישראליים הרלוונטיים. גם מבחינת מחיר, יודע מרכז האיטום הישראלי להציע לכם הצעה אטרקטיבית עם מחירים תחרותיים מאוד ביחס למחירי השוק.

 

 

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!