איטום קירות חוץ

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום גגות ב{HEBROW}

איטום של הקיר החיצוני של המבנה מאפשר לשמור עליו וליצור בידוד תרמי ואקוסטי טוב יותר. האיטום מורכב ממספר שלבים ובסופו יתקבל המראה האסתטי הרצוי. כדי לחיות בבית נטול פגמים לטווח הארוך, יש לשים לב לכללים ולבחור רק בבעלי מקצוע מנוסים שמשתמשים בכלים וחומרים מתאימים לעבודת האיטום.

מה קורה כאשר נעשה איטום באופן לא מקצועי?

החשיבות של עבודת האיטום גבוהה וישנן השלכות לעבודה שאינה מקצועית. במקרה הפחות גרוע, עבודה לא איכותית תיראה על הקיר בהיווצרות של סדקים והתקלפות של שכבת האיטום. במקרה הגרוע ביותר, יכולת האיטום של הקיר תהיה מינימלית וכתוצאה מכך תהיה רטיבות שתשפיע על המבנה ועל האיכות שלו. בעל מקצוע שמכיר את העבודה יבצע אותה באופן איכותי ואין כל סיבה לכשלים בדרך.

איטום קירות חוץ מתבצע בהתאם לסוג החיפוי. ישנו הבדל בין איטום בקירות אשר עומדים לעבור חיפוי לאלו אשר אינם מחופים. לכל קיר ולכל פעולה יתאימו חומרים שונים ועל בעל המקצוע לבחור את אלו הנכונים למשימה שעומדת לפניו.

איטום קירות חוץ – לא רק במהלך הבניה

פעולת האיטום מתבצעת כחלק בלתי נפרד מתהליך הבניה ופעמים רבות בתהליך השיפוץ, תלוי מה מתבצע והאם ישנה נגיעה לחלק החיצוני של הבית. בנוסף, יש צורך לבצע איטום במקרה של נזילות שיכולות להופיע על הקיר הפנימי או החיצוני.

לאורך השנים חומרי האיטום יכולים לאבד מהאיכות שלהם ולהיות פחות יעילים. כמו כן, כשלי איטום יכולים לנסוע מהחיבורים של החלונות עם הקיר או מהגג. פעמים רבות קבלן האיטום יצטרך לזהות את מקור הכשל והפגיעה לפני שיוכל לקבוע כיצד לטפל בבעיה.

שלבי איטום הקיר

הדרך לאיטום הקיר עוברת במספר שלבים. את כולם יבצע קבלן האיטום אשר מכיר היטב את סוג העבודה, החומרים והדרישות של כל משטח.

עבודת הטיח

עבודה אשר מקדימה לעבודת האיטום היא הנחת הטיח. בעל המקצוע אשר מניח אותו יכול להיות שונה מזה שמבצע את האיטום של הקירות. ברגע שמגיע הקבלן לבצע את העבודה, יהיה עליו לבדוק את מצב הטיח ולבדוק כי אין בעיות איטום בעבודה שנעשתה. זהו שלב מקדים לעבודת האיטום.

ניקיון

לאחר הבדיקה של השטח ותיקון מפגעים, אם יש צורך בכך, יש לנקות את האזור. את חומרי האיטום יש להניח על קיר נקי ככל האפשר. אם ישנם קילופים שונים, יש להסירם ובמידת הצורך לשייף את האזור לפני הנחת החומר האוטם.

הנחת חומרי האיטום

את חומרי האיטום יש להניח בעזרת רולר או מברשת. חשוב שבעל המקצוע ישתמש בחומרים איכותיים ושידאג להכין אותם על פי הנדרש, במיוחד אם ישנן הנחיות ייחודיות. כמובן, יש להתאים בין החומר לבין סוג העבודה כאשר יכולים להיות הבדלים בין עבודות של איטום קיר ללא חיפוי וקיר המיועד לחיפוי.

בחירת קבלן לעבודת האיטום

בחירת הקבלן המבצע היא חלק חשוב בתהליך העבודה. במיוחד בעבודות מורכבות או לא סטנדרטיות, כמו בתים בהם מתוכנן חיפוי אבן, יש לבחור בקבלן שביצע עבודות דומות. סוג נוסף של עבודה מורכבת יכול להיות בבניינים גבוהים, כאשר יש צורך בעבודת סנפלינג, יש לבחור בקבלן שכל העובדים שלו מתמחים בתחום ושעברו הכשרות מתאימות לעסוק בעבודה זו בצורה המבוקשת.

הקבלן צריך להשתמש בחומרי איטום איכותיים ומתקדמים ובאפשרותך לשאול אותו על שיטת האיטום. כמו כן, כדאי לשאול על הניסיון הקודם שלו ובמיוחד אם מדובר בעבודה מורכבת. מרכז האיטום הישראל מזמין אותך ליהנות מבית איכותי ולבצע איטום איכותי לקירות החוץ.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!