איטום קירות עם אנשי המקצוע המתאימים לעבודה

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

Male technician in blue suit installing photovoltaic blue solar modules with screw

איטום קירות מתבצע בעיקר בקירות חיצוניים או בצד החיצוני של הקיר. הפעולה מאפשרת לקיר להיות חזק יותר, מונעת רטיבות וחדירה של מזיקים ומחזקת את הבידוד התרמי והאקוסטי. בתים אשר מתבצעת בהם עבודת איטום טובה יהיו נעימים יותר מבחינת הטמפרטורה, חסכוניים יותר מבחינת השימוש בחימום וקירור והם יהיו יבשים לאורך שנים רבות.

עבודת האיטום מתבצעת על ידי קבלן המתמחה בתחום זה ותוך שימוש בחומרים ייעודיים לסוג עבודה זו. השטח עליו מתבצעת העבודה חייב להיות נקי ומוכן לקבלת החומר האוטם. לשם כך אנשי המקצוע לא רק יניחו חומרים אלא יכינו את הקיר, על פי הדרישות בפועל. אזורי חיבור עם הדלתות והחלונות יצטרכו לקבל התייחסות מיוחדת איטום נקודתי ובמקרה של קירות המרתפים יעשה שימוש ביריעות ייחודיות לאיטום.

אילו קירות יעברו איטום

לרוב, עבודת האיטום תתבצע על החלק החיצוני של הקיר וכן על קירות בחוץ שאין להם כל מגע עם החלק הפנימי של המבנה. ברגע שהקיר חשוף ללחות ולגשם הוא יכול לספוג את המים ואלו יחלחלו פנימה. התוצאה עלולה להיות רטיבות בתוך הבית, מה שיכול לפגוע במבנה ובחלקים שונים שלו. כמו כן, יכולה להיות תופעה של עיבוי הקיר שגם היא מזיקה למבנה וליושביו.

קירות חיצוניים כמו קירות המרפסת לא תמיד באים במגע עם החלק הפנימי של הבית ועדיין, הם צריכים לקבל שכבת איטום. שכבה זו מגינה עליהם ומונעת התפוררות והיווצרות של סדקים. הקבלן אשר יבצע את העבודה יוכל לתת מענה כולל לכל סוג קיר, כולל קירות המרתף. חשוב לציין כי לא רק הקירות יעברו פעולת איטום אלא גם רצפת המרפסת והגג.

קירות פנימיים גם יוכלו לקבל שכבת הגנה ואיטום. עם זאת, לא תמיד יש לבצע את העבודה ובנוסף, היא תהיה שונה, בחומרים ובסוף העבודה מזו שמתבצעת בקירות החיצוניים. את הצד הפנימי של הקירות יש לנקות, לדאוג לאטום סדקים, חיבורים עם החלונות והדלתות ולבסוף ניתן לעבור עם שכבה מקדימה לצבע שתהווה שכבת הגנה נוספת. עבודה זו פשוטה יותר בהשוואה לעבודה המתבצעת בחלק החיצוני של הקיר.

עם מי כדאי לבצע איטום קירות

כמו עבודות רבות בתחום הבניה, גם עבודת האיטום דורשת מקצוענות. עבודת איטום שלא מתבצעת כהלכה תוביל תוך שנים בודדות לרטיבות ולהרס של הקירות והבית. כיוון שכך, יש לבחור את הקבלן בקפידה ולבדוק כי הוא אכן עומד בכל הקריטריונים הבאים:

ניסיון רלוונטי

הניסיון של הקבלן חייב להתאים לסוג העבודה. אם יש לך מרתף, עליו להשתמש ביריעות מתאימות לאזור זה של המבנה. אם המבנה גבוה ויש צורך לבצע את העבודה בסנפלינג, כל העובדים חייבים להחזיק בתעודה מתאימה ולהיות מנוסים בסוג זה של איטום. באפשרותך לבקש לשמוע ולראות עבודות קודמות שבוצעו על ידי הקבלן.

הצעת מחיר מפורטת

הצעת המחיר חייבת להיות מפורטת. חשוב שהיא תכלול את מרכיבי החלונות, הדלתות, המרתף והחומר עצמו. ככל שההצעה כללית יותר כך יש סיכוי שלאחר תחילת העבודה יהיו אי התאמות ואי הבנות. אם יש לך שאלות, חשוב להעלות אותן ולוודא שההסכם בינכם יתאים למה שנאמר בעל פה.

מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי עומד לרשותך בכל סוגי העבודות. המרכז מבצע איטום של קירות חוץ, מרפסות, גגות ועוד. הוא מביא לעבודה ניסיון רב, אנשי מקצוע אשר מכירים היטב את הדרישות ואת החומרים הנכונים הנדרשים לכל עבודה. המרכז מבצע עבודות מורכבות ופשוטות ומזמין אותך ליהנות מרמת גימור גבוהה.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!