איטום קיר חיצוני

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום קירות מרטיבות

נושא איטום הקירות החיצוניים של המבנה הוא נושא שיש לתת לו תשומת לב בתהליך הבניה או השיפוץ. הקירות אשר צריכים לעבור עבודת איטום יהיו כל הקירות החיצוניים כולל המעקה של המרצפת וכן גג המבנה. התעלמות מעבודת האיטום או ביצוע בצורה שאינה איכותית ואינה מתאימה למשימה ולסוג החיפוי, יובילו לבעיות עתידיות כמו נזילות וקילוף של השכבה החיצונית של הקיר.

מדוע חשוב לבצע איטום של הקיר?

הקירות החיצוניים חשופים כל הזמן. הם יכולים לספוג אליהם לחות, מים והדבר יכול להוביל להתעבות ולקילוף של החומר. שכבת האיטום עוזרת גם ליצור בידוד מפני חום, קור וקול. היא משאירה את הבית אטום, נעים ועוזרת לחסוך באנרגיה. הגנה נכונה ומתאימה לקיר תאפשר לך לחיות בבית איכותי ולמנוע נזקים שונים שמתבטאים ברטיבות של הקיר או בהתקלפות שלו.

פעולות מקדימות לאיטום

כדי לבצע איטום המשטח צריך להיות "מוכן". אנשי המקצוע ימרחו את החומר המתאים לסוג העבודה וסוג המבנה לאחר שהם ניקו את הקיר החיצוני ולאחר שבחנו שאין כל סדקים והוא חלק לחלוטין. קיר שיקבל את חומרי האיטום בלי שעבר פעולות הכנה מקדימות, עלול להציג סדקים ולהיות חשוף לרטיבות. לכן, חשוב לבחור את החברה המתאימה לביצוע העבודה.

אתגרים בתהליך איטום קיר חיצוני

תהליך הבניה או השיפוץ יכול להיות לא פעם מאתגר. פעולות אשר נראות כמובנות מאיליו נעשות על ידי אנשי מקצוע ולא סתם. לעתים, עבודת האיטום יכולה להיות מורכבת או מיוחדת ובעלת אתגרים, כמו במקרים הבאים:

איטום בגובה

כל עבודת איטום דורשת פעולה לאורך כל הקיר. לרוב הגעה לחלקו העליון של הקיר תתבצע על ידי יצירת פיגום. עם זאת, במקרים בהם מדובר בבניינים גבוהים או אפילו בתים גבוהים, יכול לעלות הצורך לבצע את העבודה בסנפלינג. ברגע שהעובדים צריכים לבצע את אותה העבודה כשהם תלויים מגג המבנה, הם צריכים להכיר היטב את המגבלות, היכולות וכמובן הם חייבים להיות בעלי הכשרה מתאימה לעבודה בגובה. במקרה זה התכנון של העבודה יהיה מוקפד עוד יותר מהרגיל כך שכשאנשי המקצוע יגיעו הם יוכלו להתחיל לבצע את הנדרש מהם.

איטום של קירות מפוררים

יכולים להיות מצבים בהם הקירות של המבנה מפוררים או מלאי סדקים. הדבר נפוץ בבתים ישנים ובכאלו אשר לא קיבלו את תשומת הלב הראויה בזמן הבניה. מקרה שהקיר לא במצב טוב, יש צורך לבצע תיקונים ולעתים תיקונים רבים, לפני שאפשר יהיה למרוח את חומרי האיטום. חשוב לשים לב כי עבודת האיטום לא יכולה להתבצע על קיר מפורר או פגוע ולכן חשוב מאד שהקבלן יראה את העבודה לפני שיציע הצעת מחיר.

איטום לפני חיפוי

לעתים, השכבה האחרונה שעל הקיר תהיה לבנים או חיפוי אחר. במקרה זה יש להשתמש בחומרים אשר מתאימים לחיפוי הקיר. אם החיפוי מתבצע רק בחלק מקירות המבנה, יש לציין זאת בפני הקבלן ובכל מקרה חשוב ליידע אותו בכך ולוודא כי הוא יבחר בחומרים הנכונים לסוג הקיר. בנוסף, מומלץ לוודא כי אנשי המקצוע מנוסים בעבודות מסוג זה.

איטום קירות המרתף

קירות המרתף יכולים להיות חשופים למפגעים שונים שאינם סטנדרטיים. העובדה שהקירות חבויים מקשה על העבודה ודורשת מקצוענות וניסיון רב בתחום. כמובן, החומרים שישמשו את המרתף יהיו שונים מאלו שישמשו את הקירות החיצוניים הרגילים.

לבחור בחברה מקצועית

מרכז האיטום הישראלי עומד לרשותך בכל הנוגע לביצוע איטום קיר חיצוני. החברה מביאה ניסיון רב, חומרים מתאימים לכל סוג עבודה והיכרות עם עבודות מורכבות.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!