איך אוטמים קירות חיצוניים

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום גגות מרוצפים מחיר

איטום של הקירות החיצוניים של המבנה הוא חלק בלתי נפרד מעבודת הבניה. האיטום שומר על המבנה ומגן עליו מפני רטיבות ומעבר של טמפרטורה. עבודה טובה היא עבודה אשר קשה להבחין בה. לעומת זאת עבודת איטום לא איכותית תיראה תוך זמן קצר יחסית ותתבטא ברטיבות בבית, התפתחות של טחב ובית שנוטה להיות קר בחורף וחם בימי הקיץ, בצורה שאינה פרופורציונלית. 

שלבי עבודת האיטום

איטום אשר מתבצע באופן יסודי ועל ידי אנשי מקצוע מנוסים שמכירים היטב את התחום, יוכל להבטיח מבנה איכותי לאורך שנים רבות. הוא ימנע בעיות של רטיבות וכניסה של קור או חום. חשוב להבין איך אוטמים קירות חיצוניים כדי שאפשר יהיה להבין את משמעות העבודה.

שלב ראשון – בדיקת מצב הקירות

שלב זה מתייחס בעיקר לבתים שכבר עומדים במקום מזה שנים (ולעתים עשרות שנים) ושפעולת האיטום מתבצעת בעקבות רטיבות או במסגרת תהליך שיפוץ של המבנה. יש לבחון את המצב של הקירות, לראות אם ישנם קילופים וסדקים משמעותיים ולקבל החלטה כיצד לטפל בקיר לפני שאפשר יהיה לשלב הבא. חשוב לציין כי גם בבתים שרק נבנים חשוב לבדוק שאין פגמים, אך בבתים ישנים יכול להיות שיהיה צורך נרחב בטיפול יסודי, לפני שאפשר יהיה לאטום את הקיר.

שלב שני – ניקיון הקיר ותיקון סדקים

בין אם הבית רק נבנה ובין אם הוא עומד במקומו שנים, יש צורך לבצע ניקיון ותיקון של סדקים. יש לציין כי יכולים להיות פגמים גם בבתים שרק עכשיו סיימו את שלב השלד. על מנת שחומר האיטום ייספג והקיר אכן יהיה חזק ומבודד, יש לשים את החומר רק על קיר שמוכן לכך ושיהיה נקי מלכלוך. פעולה זו תתבצע על ידי אנשי המקצוע לפני שיתחילו להניח את חומר האיטום.

שלב שלישי – מריחת חומר איטום

החלק האחרון במשימה היא מריחת החומר האוטם. החומר צריך להתאים לסוג הקיר כאשר ישנו הבדל בין איטום לפני חיפוי קירות לבין איטום בקיר שמקבל צבע בלבד. בשלב זה יתבצע גם איטום בחיבורים השונים כמו בדלתות ובחלונות. לשם כך יש להזריק חומר המבוסס על פוליאוריתן כדי לאטום את החיבור היטב ולמנוע חדירה של נוזלים, קור וחום, גם אם יופעלו לחצים שונים על המבנה.

איך אוטמים קירות חיצוניים בגובה?

בבניה פרטית ביישובים בהם ישנם פרויקטים של בנה ביתך, הבניה אינה מתאפיינת בגובה רב ואת האיטום יבצעו תוך שימוש בפיגומים. במקרים של מבנים גבוהים יש צורך לבצע עבודות בסנפלינג וכך גם איטום. מבחינת התהליך, יש לעבור את כל השלבים ולדאוג שהמבנה מוכן לקבל את החומר האוטם. ההבדל הוא בגישה וביכולת של העובדים לתמרן במהלך העבודה.

במידה ויש צורך לבצע עבודות בגובה, על בעלי המקצוע להחזיק בהכשרה מתאימה לכך וניסיון רב בסוג עבודות אלו. כמו כן, על הקבלן לבחון את המצב של המבנה ולתכנן את אופן העבודה כך שזו תתבצע בצורה הנכונה ובהתחשב בתנאים במקום. יש לשים לב כי במבנים גבוהים יש לשים לב למזג האוויר ולקיים את העבודות כשהוא מאפשר זאת.

עבודות איטום עם חברה מנוסה

עבודת האיטום תתבצע על ידי חברה מנוסה אשר מכירה היטב את הדרישות השונות. היא צריכה להביא איתה ניסיון ספציפי בעבודות דומות למבנה שלך ועליה לבצע בדיקות מקדימות על פי הצורך. מרכז האיטום הישראלי עומד לרשותך ומציע לך את אנשי המקצוע הטובים ביותר לעבודה קפדנית ועם תשומת לב מלאה לכל שלב בדרך לקבלת מבנה איכותי.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!