השיטות הטובות ביותר לניסור בטון בשיטת "עשה זאת בעצמך"

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

 

שימוש בבטון מאז ומתמיד היה נפוץ בתעשיית הבנייה ולאט לאט הוא הופך לנפוץ גם בכל הקשור לעיצוב הבית. הסיבה לכך היא שהוא מעולה כחומר קבוע, כבד ועמיד בפני פגעי מזג האוויר. מצד שני, כאשר צריך לחתוך, לנסר או להרוס אותו,  זה לא כל כך פשוט.

אבל אין צורך להיבהל, כי בעזרת בחירה בציוד הנכון, זו לא אמורה להיות עבודה קשה כל כך. אם אתה רוצה לנסר לוחות בטון או לבנים, קירות או רצפות, הנה כמה מהדרכים לנסר בבטון והכלים הטובים ביותר לכך.

עשה זאת בעצמך עם הלהב המתאים  

(טיפים מחברת יהלוMי ניסור וקידוח בטון)

כדי לבצע חתכים קטנים וחדים, הבחירה הטובה ביותר היא מסור עגול עם אחד משני הלהבים הבאים:

  1. להב עשוי קורונדום שאינו יקר ומסוגל לחתוך בחומרים קשים כגון בטון ואספלט. במידה ואתה צריך לבצע מספר חתכים שטוחים, הלהב הזה הוא הבחירה החסכונית.

יש לקחת בחשבון שהלהבים הללו אינם מהירים וברוב המקרים יכולים לנסר פתחים בעומק של עד אחד וחצי סנטימטרים בכל פעם, כך שנדרש זמן רב לביצוע העבודה. בנוסף, הם מתבלים יחסית במהירות, כך שתצטרך לשנות מדי פעם את עומק המסור כדי לחשוף עוד מהלהב או להחליף את הלהב בתדירות גבוהה.

  • להב היהלום הוא להב שקצותיו מצופים שבבי יהלומים תעשייתיים שמאפשרים חיתוך דרך כל חומר קשה. להבי יהלום אמנם יקרים יחסית אבל חסכוניים בטווח הארוך במידה ואתה צריך לנסר כמות גדולה של בטון. הם משמשים לשתי שיטות ניסור: ניסור יהלום יבש וניסור יהלום רטוב.

במידה ולהב היהלום מפסיק לנסר, ייתכן ואתה מנסר בחומר רטוב מדי שאינו מאפשר את חשיפת שכבת החומר הראשונה. כדי להשחיז את הלהב, בצע מספר חתכים בחומר קשה.

עשה ואל תעשה בניסור בטון

  1. אל תלחץ את הלהב לתוך החתך, תן למשקל המסור והלהב לעשות את העבודה.  
  2. כאשר אתה משתמש בניסור יבש, תן ללהב להסתובב חופשי כל 30 שניות כדי לאפשר לו להתקרר.
  3. וודא שבשימוש בשיטת הניסור הרטוב יש לך אספקת מים תמידית  
  4. השתמש בציוד מגן אישי להגנה על העיניים, האוזניים והגוף, במיוחד בניסור יבש שאז עלולים לעוף שברים של בטון.

הציוד הנדרש לניסור בטון

סדר את כל הכלים הדרושים לך בהישג יש לפני שאתה מתחיל בעבודה, כדי לחסוך לך זמן.

הנה רשימת הכלים העיקריים, בהתאם לסוג הפרויקט:

גיר, מסור מסתובב, להב קורונדום או להב יהלום, כבל מאריך, פטיש רגיל או פטיש אוויר, מגיני אזניים, מסיכת אבק,  משקפי מגן, סרט מדידה ומסור לניסור רטוב או לניסור יבש.

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!