זיפות גגות באבן יהודה

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

 

זיפות באבן יהודהכל גג בטון, אחת למספר שנים זקוק לחידוש שכבת האיטום שלו. שכבת איטום זו יכולה להיות מיושמת במספר טכניקות שנעות בין מריחת משחות אקריליות, דרך זיפות הגג וכלה ביריעות ביטומניות. מהי שיטת האיטום המתאימה לגג שלכם? כל כמה זמן יש לחדש את שכבת האיטום? האם כדאי להמתין להופעת סימני רטיבות או שכדאי להקפיד על ביצוע איטום בצורה מסודרת אחת למספר שנים ללא קשר להופעת סימני רטיבות? מי אחראי לממן את האיטום? האם כל דיירי הבניין או רק הדיירים בקומה העליונה? מי מספק שירות זיפות גגות באבן יהודה ואיך נכון לבחור אותו? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות המומחים של המרכז הישראלי לאיטום.

 

מהי שיטת האיטום המתאימה לגג שלכם?

ובכן, שיטת האיטום המתאימה לכל גג צריכה להיקבע על ידי איש מקצוע לאחר שראה את הגג במו עיניו ובגוף ראשון. ככלל, האלטרנטיבות המרכזיות הן זיפות הגג או הנחת יריעות ביטומניות. ישנן כאמור טכניקות נוספות, אך אלו מתאימות לנסיבות ייחודיות בלבד, הן לא יעילות בדרך כלל באותה מידה ובמקרים רבים הן גם יקרות יותר. ככלל, התאמת שיטת האיטום נקבעת על פי האיטום הקיים כבר על הגג והטופוגרפיה של הגג. ישנם גגות שבהם ישנן בליטות רבות ובמקרה זה יהיה נכון יותר ליישם שכבת זפת מאשר יריעות ביטומניות. פרמטר חשוב נוסף בבחירת שיטת האיטום המתאימה לכם הוא כמובן פרמטר המחיר. יריעות ביטומניות יכולות לעלות לכם עד כדי 120 ש"ח למ"ר גג בעוד שזיפת הגג יכול להסתכם בלא יותר מ-40 שקלים למ"ר גג. מן הסתם, תמיד נעדיף את האופציה הזולה יותר, אלא שלא לחינם הזפת הוא זול יותר ועל כך נדבר בשורות הבאות.

 

כל כמה זמן צריך לחדש את איטום הגג באבן יהודה?

לפני שאתם רצים לבחור קבלן זיפות גגות באבן יהודה, כדאי להכיר את הפרמטרים המרכזיים בבחירת שיטת האיטום ואחד המרכזיים שבהם הוא מרווחי הזמן הנדרשים בין חידוש לחידוש של האיטום. מרווחים אלה נקבעים ישירות מטכניקת האיטום המיושמת. בעוד יריעות ביטומניות יכולות להחזיק מעמד למשך 5 שנים ויותר, זפת הוא בדרך כלל עמיד פחות ואותו יש לחדש אחת לשלוש שנים. אז מצד אחד, זיפות הגג הוא זול יותר מיריעות ביטומניות ומצד שני יש לבצע אותו במספר רב יותר של מחזורי חידוש לאורך חיי המבנה. מאחר ועלות הזפת היא פחות מחצי העלות של יריעות ביטומניות, בהיבט המחיר לפחות, זיפות גג הוא עדיין עדיף על פני יריעות ביטומניות, לפחות במרבית המקרים.

 

 

האם כדאי לחדש איטום גג גם אם אין סימני שחיקה?

מן הסתם, את סימני השחיקה של שכבת האיטום אנחנו לא מזהים בטיול מתוכנן שאנו עושים על הגג. גג המבנה הוא בדרך כלל החלק היחיד של המבנה אליו אנחנו פשוט לא מגיעים ולכן אנחנו לא יכולים לבחון את מצב שכבת האיטום בכל עת. מעבר לכך, בעיות איטום יכולות לצוץ גם כאשר שכבת האיטום נראית תקינה לחלוטין לעין לא מקצועית. המים יכולים לחלחל דרך חריצים זעירים שאי אפשר לראות אותם בעין, ולחולל שמות בתקרת הקומות העליונות של המבנה. סימני השחיקה על כן, הם בדרך כלל סימני רטיבות שאנו מזהים בתקרת הדירות העליונות במבנה, או אז אנחנו יודעים ששכבת האיטום אינה ממלאת את תפקידה ויש לחדש אותה. השאלה היא האם צריך להמתין שיופיעו סימני רטיבות כאלה, או שכדאי לחדש את האיטום אחת למספר שנים ללא קשר לכלום. התשובה היא שללא כל ספק, כדאי להקפיד על מרווחי זמן קבועים בהם מחדשים את איטום הגג, על פי המלצות הגורם המקצועי שאטם אותו בפעם האחרונה. הסיבה לכך היא שבדרך כלל את התובנה שהאיטום אינו ממלא את תפקידו וסימני רטיבות מתחילים למלא את תקרת הבית, אתם תגלו בעונת החורף ואז לא תוכלו לעשות עם זה דבר. זיפות גגות באבן יהודה או בכל מקום אחר בארץ, הוא תהליך שצריך להתבצע על גבי גג יבש לחלוטין ולכן מבוצע אך ורק בעונת הקיץ ולכל היותר במהלך חודש יבש בעונת החורף, אירוע נדיר למדי. בכדי לא "להיתקע" עם רטיבות בלתי פוסקת לאורך חורף שלם, כדאי להכין את הגג לחורף ולהקדים תרופה למכה.

 

מי צריך לממן את פרויקט האיטום לגג?

אחת הסוגיות הלא נעימות סביב הנושא של איטום גגות הוא נושא המימון. מצד אחד, הדיירים בקומות התחתונות לא רואים צורך באיטום הגג שכן דליפות בגג אינן משפיעות עליהן כלל. מצד שני, מדובר במבנה משותף אחד וכל דייר אחראי לכל חלקי המבנה באופן זהה. בדיוק כפי שכל דיירי הבניין צריכים לממן את תחזוקת הגינה שמשרתת אולי יותר את דירות הקרקע בבניין, כך גם דירות הקרקע צריכות להשתתף בעלויות איטום הגג. ואכן, על פי החוק הקיים במדינת ישראל, האחריות לאיטום הגג חלה על כל דיירי הבניין ולכן כולם צריכים לקחת חלק במימון האיטום. בהזמנת זיפות גגות באבן יהודה וקבלת הצעת מחיר, תגלו שבחלוקה של העלות הכוללת בין כל הדיירים, הסכום שצריך כל דייר לשלם הוא סכום נמוך למדי, מה שגם הופך את המשימה ליותר ריאלית וקלילה לביצוע.

 

מי מבצע זיפות גגות באבן יהודה?

זיפות גגות באבן יהודה

ובכן, בחיפוש אחר איש מקצוע שמבצע זיפות גגות באבן יהודה, אתם עשויים לגלות שבשוק הזה פועלים גורמים רבים ומגוונים, חלקם חבר'ה צעירים שרכשו את הציוד הנדרש, למדו את המקצוע ומתפרנסים ממנו בכבוד וחלקם קבלני איטום מקצועיים ובעלי ניסיון רב. השאלה מי מתאים לכם יותר היא שאלה שאין עליה תשובה חד משמעית והפתרון הטוב ביותר עבורכם יכול להגיע מכל כיוון. יחד עם זאת, אם אתם רוצים לשמור על רמת הסתברות גבוהה להצלחת השירות ולביצוע מקצועי של איטום הגג שלכם, האופציה של עבודה עם קבלן איטום היא ללא ספק האופציה הנכונה והטובה ביותר עבורכם. קבלן איטום הוא למעשה איש מקצוע שעוסק בכל משימות האיטום ולא רק בתחום הספציפי של איטום גגות. קבלן איטום מבצע גם איטום של קירות מעטפת חוץ של מבנים, איטום מאגרי מים ומאגרים בכלל, איטום בריכות וכדומה ולכן מחזיק בידע מקצועי רב ורחב הרבה יותר סביב טכניקות ביצוע, חומרים, ציוד ורגישויות ספציפיות בכל משימת איטום.

הבחירה בנותן השירות היא בחירה סובייקטיבית לחלוטין שאותה תוכלו לבצע על בסיס המלצות שאתם מקבלים מחברים, בני משפחה או מכרים ועל בסיס חוות דעת מקצועיות שאותן תוכלו להשיג מאנשי מקצוע בתחומים משיקים ושיכולים להמליץ לכם על אנשים מקצועיים וקבלני איטום אותם הם מכירים מעבודתם היומיומית. בהמשך לכך, ההחלטה שלכם צפויה להתבסס גם על המחיר המוצע לכם וזה לגמרי לגיטימי. יחד עם זאת, אתם לא רוצים לבחור אוטומטית בנותן שירות שמציע לכם שירות זיפות גגות באבן יהודה במחיר הזול ביותר. בהיבט זה, אתם רוצים להיזהר בעיקר מהמצב של לשלם בזול ולצאת ביוקר. זיפות גגות הוא תהליך שחייב להתבצע בצורה מושלמת ולא מ"מ אחד פחות מכך, תרתי משמע. כל חריץ קטן שייוותר ללא איטום, יכול לחולל שמות בתקרת הבית שלכם. על כן, חשוב לבחור איש מקצוע שאתם סומכים עליו, שיש לכם הבנה כי מדובר באדם מקצועי, אכפתי ומסור שגם מעניק לכם אחריות ראויה לעבודה ורק לאחר מכן לבחון גם את עניין המחיר.

בהיבט זה ראוי לומר שאם אתם רוצים לבצע את האיטום בצורה הטובה והבטוחה ביותר, מומלץ למצוא קבלן איטום רשום שמופיע בפנקס הקבלנים של רשם הקבלנים במשרד השיכון ומציע שירות זיפות גגות באבן יהודה. קבלן רשום הוא קבלן שעומד בקריטריונים מקצועיים הנבחנים על ידי משרד העבודה ומשרד השיכון ויותר מכך, מדובר בקבלן שמחזיק במעמד הקבלן הרשום כנכס חשוב לעסק שלו. אותו קבלן לא יעשה שום דבר שיסכן את מעמדו זה כקבלן רשום, מה שמבטיח לכם שירות טוב ובטחון רב בתהליך.

מרכז האיטום הישראלי מציע את כל סוגי עבודות האיטום ללקוחות פרטיים, עסקיים וציבוריים ומבצע פרויקטים מגוונים של איטום, החל באיטום גגות, דרך איטום קירות מעטפת בבתים פרטיים ומשותפים וכלה באיטום בריכות ומאגרי מים גדולים. מרכז האיטום הישראלי עובד על פי סטנדרטים גבוהים מאוד ומקפיד על רמת ביצוע גבוהה מאוד שעליה הוא גם נותן אחריות מלאה לכל לקוח. למרכז אפשרות לאטום את הגג שלכם באמצעות כל הטכניקות הקיימות ולאחר בחינה של אנשי המקצוע במרכז, תוכלו לקבל הערכת מחיר לכל אחת מהשיטות שיכולות להיות רלוונטיות לכם.

 

 

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

בלוג

בחירת חומרי איטום מתאימים

בפרויקטים של בניה ותחזוקה, קיימת חשיבות רבה לבחירת חומרי האיטום הנכונים. במיוחד אם רוצים להבטיח עמידות בפני מזג אוויר ושלמות מבנית. ישנם סוגים שונים של חומרי איטום כיום, לכל חומר איטום יש את היתרונות והחסרונות שלו. כדי לסייע לכם בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, נעמיק בסוגים השונים של חומרי איטום והיישומים שעבורם הם מתאימים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!