מה חשוב לדעת לפני שמבצעים איטום גגות?

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

מבחינות רבות, גשם זה ברכה. יחד עם זאת, בכל שנה עם בוא החורף, אנשים מוצאים את עצמם מופתעים מחדש כאשר הגג נוזל או דולף. למעשה, חשוב לדעת שלא צריך להיות מופתעים. אפשר להיערך מראש ואפשר לטפל עוד לפני שהחורף מגיע. נסביר מה חשוב לדעת לפני שמבצעים איטום גגות, איך להיערך ואיך לזהות איש מקצוע מעולה. 

איטום מקצועי לצד מערכות נלוות בגג 

בהרבה גגות כיום מותקנות מערכות שונות. אם פעם היו אלה בעיקר קולטי שמש ודודים, כיום הרבה אנשים מתקדמים עם התקנת מערכות סולאריות. בצורה כזאת הגג מפיק חשמל ללא עלויות שוטפות. חשוב לדעת לפני שמזמינים מומחי איטום, שמדובר על אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. אנשי מקצוע מנוסים יכולים לטפל באיטום בצורה טובה מאוד, גם כאשר על הגג ישנן מערכות נלוות. 

מדוע לא כדאי לחכות דווקא לחורף 

אם אתם שוקלים לדחות את הטיפול בגג עד שיגיעו הגשמים, כדאי להביא בחשבון את העובדות הבאות. בעונת החורף, מחירי האיטום עשויים לעלות. זאת מכיוון שבתקופה זו עומס העבודה עולה בהרבה על העומס בקיץ וגם הדחיפות גדלה. בנוסף, מומחי איטום יודעים לזהות ליקויים באיטום גם מבלי שאלה נחשפו על ידי גשם שוטף. כאשר דואגים לטיפול מבעוד מועד, אפשר למנוע את הנזקים שביאים גשמים שחודרים פנימה. 

לא כל היריעות הביטומניות זהות 

אם פעם איטום גגות נעשה בעיקר על ידי זפת חמה, כיום יש שיטות נוספות, אפילו יותר מתקדמות. לדוגמא, השימוש ביריעות ביטומניות מבטיח תוצאות מעולות שמחזיקות מעמד לאורך זמן. יחד עם זאת, חשוב לדעת שלא כל היריעות הללו זהות. בעוד שחלק מהיצרנים מקפידים על איכות מיטבית, אחרים פחות מקפידים על כך. לצד יריעות בעובי ראוי, יש גם יריעות דקות שנחשבות ליותר זולות אך גם פחות איכותיות. 

מהו איטום בהתזה 

כמעט כולם מכירים את האיטום בזפת, שמבוסס על חימום של זפת ומריחתה על גבי משטח הגג. אולם לא תמיד ניתן לעשות שימוש בזפת רגילה ולא תמיד אפשר לאטום את כל הגג על ידי יריעות ביטומניות. כאשר יש צורך בפתרון אחר, אפשר להשתמש באיטום בהתזה. זהו פתרון שיכול להשלים שיטות אחרות ולאטום מקומות שאליהם קשה מאוד להגיע או שאין בהם משטח ישר. 

כיצד ניתן להגיע לאזורים קשים לגישה 

לפני שמבצעים איטום גגות כדאי לבדוק שאיש המקצוע אכן יכול לבצע את המשימה. במקומות מיוחדים וקשים לגישה, ישנם אנשי איטום שמבצעים את העבודה בשיטת הסנפלינג. בצורה כזאת אפשר להגיע למקומות שאליהם לא ניתן לעלות על ידי סולם או להגיע בשיטה נוחה אחרת. ביצוע עבודה מסוג זה מחייב רישוי לעבודות גובה וניסיון בסנפלינג לצד ידע רב באיטום. וטיפ לסיום – אנשי איטום מזמינים עם המלצות, זה חשוב!

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!