מפקח בניה וניהול פרויקטים

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

 

את בניית בניין מגורים דורש ניהול ופיקוח הדוק לאורך כל תהליך הבנייה מתכנון הבנייה, תחילת הבנייה ועד סיום הבנייה וקבלת המפתחות. ניהול ופיקוח פרויקטים בבנייה יכול להיות גם הרחבת בנייה קיימת בבית או בבניין, בניה פרטית של בניה, שיפוץ בניין ועוד. לכן חשוב שתעבדו עם חברת בנייה שתפקח ותנהל את פרויקט הבנייה שלכם מראשיתו ועד סופו.

מהו תפקידו של מפקח בניה? ניהול ופיקוח פרויקטים בבנייה

ניהול ופיקוח פרויקטים בבנייה הוא פרויקט מורכב ומסובך. פרויקט זה דורש תכנון רב של בניית הבניין החל משלב תכנונו ושרטוטו ועד לשלב סיומו וקבלת המפתח. תכנון בניית הבניין, תכנון לוחות הזמנים ועמידה בהם, תכנון התקציב וניהולו, מעקב אחר התקציב, יעילות הבנייה, דייקנות ותשומת הלב לפרטים הקטנים בשטח הם אלה שמשפיעים בסופו של דבר על הבנייה עצמו. לכל הפעולות הללו יש צורך במנהל פרויקט שינהל ויפקח על הפרויקט עצמו ועל הנעשה בשטח.  באמצעות חברה לניהול ופיקוח פרויקטים בבנייה ניתן לעבור את תהליך הבנייה בצורה הטובה ביותר. ברוב המקרים ישנו צורך של מפקח בנייה אשר אחראי על עבודות אנשי המקצוע בשטח על מנת למנוע ליקויים שונים. מנהל הפרויקט אחראי על חלוקת התפקידים לאנשים המקצוע בשטח, על תכנון המבנה, על הצד הלוגיסטי ואדמיניסטרטיבי של הבנייה ועוד. לעומת זאת מפקח הבנייה אחראי על התוצאות בשטח כלומר הוא בקטע המעשי.

למי מתאים ניהול ופיקוח פרויקטים בבנייה?

ניהול ופיקוח פרויקטים בבנייה עם חברה המתמחה בניהול פרויקטים ואספקת שירותי מפקח בניה כמו קבוצת אגס פיקוח בניה פרטית ומפקח בניה לתמא 38 מתאים לפרויקטים קטנים וגדולים כאחד. ניהול ופיקוח פרויקטים חשוב במיוחד לאנשים פרטים אשר מתחילים פרויקט בניה ואינם יודעים אם הם צריכים מנהל פרויקט בנייה בגלל שמדובר על דירה אחת, ובמיוחד שמדובר על דירה ראשונה. ניהול ופיקוח פרויקטים בבנייה הוא שירות אשר נחוץ גם לפרויקטים קטנים וגם לגדולים כאחד, במיוחד שמדובר על פרויקטים בהם בעל הפרויקט או יזם בנייה הוא אדם רגיל ואין לו מספיק ידע בכל מה שקשור לניהול ופיקוח פרויקטים בבנייה. שירות זה חובה כמו כל שירות אחר שאנו זקוקים לו במהלך הבנייה, בין אם זה עו"ד מומחה לנדל"ן בעת קניית הנכס או מכירתו וכן לאנשי מקצוע שונים. לכן אל תחסכו על ניהול ופיקוח בפרויקט בנייה ומצאו את איש המקצוע הטוב ביותר והמנוסה בתחום זה.

מהם יתרונות מנהל פרויקט בבנייה?

מנהל פרויקט בבנייה למעשה מפקח בניה  אחראי על שירותי ניהול הפרויקט עצמו, הוא משגיח ומוודא שהפרויקט מתקדם כמו שצריך בהתאם ללוחות הזמנים שהוקצבו לו,הוא עוקב אחרי שלבי הבנייה, מפקח אחר התהליכים שונים באתר הבנייה עצמו, הוא זמין ללקוח בכל שאלה או בעיה שהוא נתקל בה, יש לו קשרים עם הספקים והקבלנים הטובים ביותר בשוק, הוא מנהל ומכין את מסמכי המכרז ועוד. כלומר מהל הפרויקט הוא זה משלווה אתכם מתחילת הפרויקט ועד סופו.

 

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!