קבלן איטום מומלץ באשדוד

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

הגשמים בישראל נחשבים לברכה ובמיוחד מכיוון שהם לא מופיעים כל כך הרבה במשך השנה. אבל למרות היתרונות של החורף, יש בו גם לא מעט בעיות שהוא מביא עמו עבור הגגות של הבתים בארץ, בעיקר כאלה שהוזנחו ולא טופלו במשך זמן רב. באזור הצפון במדינה החורף קשה יותר מבשאר המקומות ומכאן שביישובים צפוניים ניתן למצוא לא מעט בעיות של גגות דולפים. מציאת קבלן איטום מומלץ באשדוד יכולה למנוע מכם מלסבול מנזילות ומנזקי רטיבות בבית.

קבלן איטום מומלץ באשדוד

איך מוצאים קבלן איטום מומלץ באשדוד ומה חשוב לבדוק?

קיימים בעלי מקצוע לא מעטים שמציעים שירות של איטום גגות, אך חשוב לוודא מהי הכשרתו של האדם שאתם מזמינים הביתה. עבודת האיטום היא מורכבת וחשובה, כיוון שהיא צריכה להיעשות באופן המותאם במדויק אל מבנה הגג שלכם ואל מצבו. קבלן איטום מומלץ באשדוד צריך להיות בעל תעודה מתאימה והסמכה רלוונטית, על מנת לבצע את האבחון המדויק באשר לגג שלכם ולתת לכם הצעת מחיר עבור עבודה יעילה – שתאטום את הגג ותחזיק מעמד לכמה וכמה שנים.

מכיוון שבעיות של דליפת מים מהגג חוזרות במקומות מסוימים ועל אף הרצון לתת אמון מלא בבעל המקצוע שאתם מזמינים ממנו שירות, חשוב לבדוק מראש מהי האחריות המוענקת על ידי קבלן האיטום שאתם משוחחים עמו. אדם אמין ומקצועי יציע לפחות חמש שנים של אחריות ויחזור לבצע תיקונים, בעת הצורך. אל תתפשרו על קבלת הצעת מחיר לאחר שבעל המקצוע היה אצלכם בבית, ראה את מצב הגג ונקב במחיר מסוים – כולל מע"מ – רק אחרי שהעריך את היקף העבודה הנדרש.

בלן איטום מומלץ באשדוד

למה עדיף לאטום את הגג דווקא בקיץ?

עבודת איטום גגות היא עבודה הדורשת שימוש בחומרי גלם שצריכים להתייבש זמן מה, כמובן בהתאם לסוג החומר שבו משתמש הקבלן, על פי הערכת מצב הגג ובהתאמה לחומר האיטום הקיים, אם יש כזה. מדובר בפעולה שאורכת מספר שעות וקשה ביותר לבצעה, כאשר יש גשם בחוץ המטפטף על הגג, העלול לסכן את חיי הפועלים המבצעים את העבודה. בנוסף, פעולות לאיטום המתבצעות ממש בזמן שהגג חוזר ונרטב, עלולות להיות לא יעילות כלל.

מוטב שלא להמתין לחורף שיגיע ולגלות באיחור שישנה בעיה של דליפה. בכדי שהגשם יגיע עד למצב של דליפה מהתקרה, נעשה נזק מצטבר והמים יכולים לפורר את התקרה ולייצר עובש שקשה יהיה להיפטר ממנו. בדיקות קבועות לבחינת מצב הגג, אחת לכמה חודשים ובעיקר בטרם החורף מגיע, יעזרו לכם לאבחן תקלות בולטות לעין כמו לכלוכים ופסולת בכמות גדולה, כמו גם סדקים שנוצרו בחורף וקשה היה לראותם. קבלן איטום יוכל לבצע עבודה אפקטיבית יותר דווקא בקיץ.

מהי העלות של איטום הגג באשדוד מפני הגשם?

עלות עבודתו של קבלן איטום מומלץ באשדוד, נגזרת הן ממורכבות העבודה והן מן החומרים שיהיה עליו להשתמש בהן. הקבלן יוכל לבחור באחת מבין ארבע הדרכים המקובלות לאיטום הגג, כאשר כל אחת מהן אפקטיבית בדרכה והעלויות שלהן משתנות. ההתאמה בין סוג האיטום אל הגג, נגזרת בין היתר מנתוני הגג עצמו ומן השאלה האם בוצע בו איטום בעבר, או שלא.

במידה שהגג נאטם לפני שנים וגם אם העבודה הישנה כבר לא יעילה, חשוב להשתמש בחומר איטום חדש שיתמזג עם הקודם ויאטום את הגג היטב. חומר ש"מתנגש" עם שכבה ישנה ולא מתחבר אליה, יזוז וידחה אותה ומכאן שגם האיטום יהיה פחות אפקטיבי.

אלו הם ארבעת החומרים המקובלים לאיטום גגות באשדוד

ניתן, כאמור, לאטום את גג הבית בכמה דרכים:

  1. זפת – חומר שהיה בשימוש כבר לפני עשרות שנים והוא עדיין שכיח למדי בישראל. הוא נחשב ליעיל וזול ובעיקר מתאים לגגות עמוסים בחפצים, למשל קולטני שמש ובליטות בטון. חסרונו הוא בעמידותו ובצורך לחדש את הפעולה כמעט בכל שנה. הצבע השחור של הזפת, לרוב ידרוש פעולה של סיוד הגג והלבנה שלו, לאחר האיטום עצמו.
  2. איטום ביריעות ביטומניות – המונחות על גבי הגג. מדובר בשיטה שנחשבת לחדשנית וכזו שמחליפה את הזפת הוותיקה במקומות רבים. בניגוד לזפת, יריעות ביטומניות עמידות בפני מזג אוויר קיצוני, חם או קר וכן כנגד חבלות העלולות להיווצר מחפצים הנופלים על הגג.
  3. שימוש בחומר אקרילי – אשר נמרח על הגג או אפילו מותז עליו. רלוונטי במיוחד לגגות בעלי שטח קטן. החומר יעיל במניעת חדירה של מים בכמות קטנה, אך הוא איננו עמיד בפני מים עומדים ומכאן שאם קיימת בעיית ניקוז בגג – מוטב שלא להשתמש בשיטה זו.
  4. חומרים פוליאוריטנים – יעילים מאוד בפני חדירת מים, אך פחות עמידים בחום קיצוני ועלולים להתקלף. מתאימים מאוד בגגות שהגישה אליהם מסובכת. על אף העבודה המורכבת הנדרשת בשביל לאטום בעזרת חומרים אלה, היא מחזיקה מעמד זמן רב בדרך כלל ובמיוחד אם מורחים מעליה שכבה ייחודית המגנה מפני השמש.

כאמור, שיטת האיטום תוצע על ידי הקבלן, מתוך רצון לייצר שכבת הגנה שתעמוד בפגעי החורף ותמנע נזקים ודליפה של מים, כמו גם תחזיק מעמד אם שוב יקוו מים רבים על הגג. אם על המשטח כבר בוצע איטום בחומר אקרילי בעבר, סביר להניח שהקבלן ימליץ על המשך איטום בחומר זה – על מנת למזג בצורה מיטבית את החומרים הישנים עם החדשים. קבלן איטום מומלץ באשדוד יתחשב גם במבנה הגג וינסה למצוא את הפתרון האופטימלי, על מנת שלא להשאיר שום חלק בגג ללא איטום.

האם ניתן לאטום גג דולף בזמן אמת?

העדיפות לביצוע האיטום בקיץ, מתייחסת לעמידות של החומר בפני מים עומדים וליכולת שלו למנוע חדירה של מים. בקיץ ניתן לזהות בעיות חמורות של סדקים בגג, מה שמאתגר הרבה יותר לזהות בעונת החורף הסוערת. עם זאת, ישנם קבלנים שיסכימו לטפל בגג דולף גם בחורף ולהציע פתרונות זמניים, שיהיו יעילים לתקופת החורף המיידית – וסביר להניח שימנעו את המשך הנזילה, אך כמובן שבחלוף הגשמים יהיה על בעלי הבית להזמין שירות מקצועי לאיטום יסודי שיהיה אפקטיבי לשנים.

מדוע חשוב לשמור על הגג נקי ואיך מכינים אותו לעבודת האיטום?

אין ספק ששמירה מתמדת על גג שנקי מפסולת ומשיירים של עלי שלכת וענפים, היא הדרך הטובה ביותר "לעלות" על בעיות ולמנוע היווצרות של נזקים חמורים יותר. מרבית האנשים לא באמת עושים זאת ומכאן שהגג שלהם צובר ערמות של חומרים מהטבע שהופכים לחומר איטום בפני עצמם, אך כזה שכמובן לא עוזר לגג אלא רק מזיק לו. עלים שנכנסים למערכת הניקוז וחוסמים את המרזב, מונעים מהמים המצטברים על הגג מלהתנקז החוצה והתוצאה היא – "בריכה" של מים עומדים.

על מנת להכין את הגג בצורה מיטבית לקראת איטום מקצועי, חשוב לסלק את הלכלוך והחפצים ממנו ולבדוק היטב האם פתחי המרזבים חסומים. הקבלן יסיר חומרי איטום ישנים ובולטים, הפוגעים במראה החלק של הגג ובאיכות האיטום העתידי. לפני האיטום החדש, יורמו דודי השמש והמזגנים על מנת לחשוף את שכבת הגג השטוחה ולאפשר לחומר האיטום להגיע לכל מקום ברחבי הגג. כמה שפחות "חורים" ורווחים שיהיו בחומר שייבחר – כך הוא יהיה חזק ועמיד יותר לטווח הרחוק.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!