קבלן איטום ברחובות

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

כאשר אנו בונים בית פרטי או משפצים בית או דירה, כל נושא האיטום הוא סופר קריטי ובעל חשיבות גבוהה. על מנת שלא נסבול מנזילות מים מהגג או דליפות מים מן הקירות החיצוניים או החלונות חשוב מאוד להשקיע באיטום איכותי ויעיל. לכל חלק או חלל בבית יש פתרון איטום יעיל אחר ולכן יש להיעזר בקבלן איטום איכותי שמבין בדיוק מה אתם צריכים על מנת לתת לכם את השקט הנפשי שהבית שלכם ישאר יבש לא רק בחורף הזה אלא בכמה חורפים הקרובים.

במאמר הבא נסביר לכם מעט על נושאים שונים בתחום האיטום ושיטות איטום עם חומרים שונים בהם משתמשים קבלני האיטום. דרך המדריך הבא תוכלו אחת ולתמיד להבין איך לבחור קבלן איטום בצורה טובה ועל מה יד לשים דגש בעבודות האיטום שקבלן האיטום מבצע בבית שלכם. בסיום המדריך נציג בפניכם את טווח המחירים השונים של העבודות בתחום האיטום. 

קבלן איטום ברחובות
https://www.youtube.com/watch?v=pO-r1DXKGG0

מה התפקיד של קבלן איטום ברחובות?

אז בראש ובראשונה נסביר לכם קודם כל מהו איטום ומהו קבלן איטום. איטום הוא תחום מאוד נרחב שכל מטרתו היא להשאיר את הבית שלכם יבש מפני נזילות, חדירות או הצפות של מים בתוך המבנה. האיטום מתחלק למספר חלקים ברחבי הבית כאשר יש תחום של איטום מרתפים תת קרקעיים אליו יכולים לחדור מי גשמים או מי תהום. חלקים נוספים בבית כוללים איטום של מרפסות וגגות או כל מקום אחר אשר בא במגע ישיר עם גשם או יכול לאסוף מי גשמים. תת תחום נוסף בעולם האיטום הוא כל נושא הקירות חיצוניים שגם הם באים במגע עם גשם, ואחרון הוא תחום האיטום הפנימי שכולל את כל מה שקשור באיטום חלקים בתוך הבית כמו חריצים בין אריחי הקרמיקה באמבטיה, במטבח ובשאר חלקי הבית. קבלן האיטום הוא זה שאחראי על המלאכה הזו שכוללת בתוכה הפרדה בין חומרי איטום שונים שמתאימים כל אחד למלאכת איטום אחרת, שליטה בטכניקות חדשות וכדומה. בדרך כלל קבלן איטום יתמחה ויעסוק בתחום אחד או שני תחומים של איטום אך יהיו גם קבלנים שיעסקו בכלל הקשת של תחומי האיטום. 

קבלן איטום מומלץ ברחובות

איך בוחרים קבלן איטום ברחובות?

ככל הנראה בחירת קבלן האיטום שלכם תעיד לא מעט על איכות החיים שלכם כיוון שאם בחורף הראשון לאחר האכלוס של הבית החדש אותו בניתם תהיה לכם נזילה שתגרום לרטיבות בתקרה או בקירות תאלצו להיכנס לשיפוץ נוסף שיגרור קודם כל איטום מחדש ורק לאחר זמן מה שכל הקירות התייבשו תוכלו לקלף את הקיר ולצבוע אותו מחדש, דבר שללא ספק נעדיף להימנע ממנו.

לכן, שאתם בוחרים את קבלן האיטום כדאי לשים לב למספר דברים.

  1. המלצות – דבר ראשון שכדאי להשקיע בו בתהליך של קבלן איטום ברחובות הוא המלצות. המלצות מחברים או משפחה או אנשים אחרים שאנו סומכים עליהם בנוגע לעבודות איטום שבוצעו אצלם. אמרנו קודם לכן שעבודתם איטום טובה ואיכותית לא נמדדת לחורף אחד אלא למספר חורפים ולכן כדאי למצוא מישהו שיכול להמליץ לכם על קבלן איטום שעבד אצלו לפני מספר שנים ומאז לא נתנגלתה שום דליפה או נזילה.
  2. התמחות – דבר נוסף לא פחות חשוב הוא בדיקת תחום ההתמחות של אותו קבלן איטום. סיפרנו לכן קודם לכן שישנם מספר תתי תחומים של איטום ולא כל קבלן מתמחה בכל תתי התחומים של האיטום ולכן חשוב מאוד לוודא עימו שהוא מתמחה ומתקן בעיות איטום באותו תחום שאתם צריכים בין אם זה איטום בגג, איטום בקירות חיצוניים ובין אם איטום בחללים רטובים.
  3. אישורים והיתרים – לאחר שקיבלתם כמה הצעות מחיר, כדאי לשאול ולוודא לגבי כל נושא האישורים וכל ההיתרים אותם צריך קבלן איטום.
  4. בדיקה בשטח ואחריות – הזמינו את הקבלן לראות בדיוק מה צריך לעשות במבנה, איזה גודל שטח צריך לאטום וכדומה. בדקו עם לכמה זמן הוא נותן לכם אחריות על האיטום היות ולפעמים אחרי חורף אחד מגלים שיש נקודה קטנה שלא נאטמה כראוי ולכן יש לבצע חידוש או תוספת לאיטום. 

למה חשוב לשים דגש בתהליך של איטום?

כאשר אנו מבצעים פעולות איטום יש לשים לב למספר דברים אך הדבר החשוב ביותר שאנו נרצה לשים עליו דגש הוא שימוש בחומרי האיטום הנכונים לסוג האיטום שאנו זקוקים לו. קיים מגוון רב וגדול של חומרי איטום כאשר כל חומר מתאים למטרה אחרת. כדאי לבדוק שקבלן האיטום אותו בחרתם לביצוע עבודת האיטום מתעדכן בנושאים מקצועיים ומבין אילו חומרים חדשים קיימים ואילו חומרים מתאימים יותר ואילו מתאימים פחות לכל סוג של עבודת איטום. דבר נוסף שחשוב מאוד לשים אליו לב בטרם האיטום הוא הכנה של השטח אותו נאטום כך למשל אם הזמנו קבלן איטום לעבודת איטום של הגג שלנו חשוב מאוד לוודא כי הוא מכין את הגג כשורה על ידי ניקוי של הגג, תיקון שיפועים ועוד. 

קבלן איטום ברחובות שמשתמש בפתרונות איטום מתמקדים

טכנולוגיה וחדשנות הם עוד משהו סופר חשוב שכדאי להשקיע בו תשומת לב ומחשבה. אחד מאותם שיפורים קיים בתחום איטום הגגות כאשר בעבר היינו רגילים לראות איטום גג רק בעזרת יריעות ביטומניות או זפת, דבר שהיה מאוד מחמם את גג המבנה וגורם לכך שהוא יקלוט יותר את קרני השמש וכך יתחמם המבנה בצורה מהירה יותר בעיקר בימי הקיץ החמים, מה שמוריד מהיעילות האנרגטית של המבנה היות ונצטרך להשתמש יותר במיזוג אויר. כיום ישנם פתרונות רבים בדמות חומרים אקריליים או חומרים שמתבססים על טכנולוגיות מתקדמות שבראש ובראשונה דואגות לכך שהאיטום של המבנה שלכם יחזיק מעמד לזמן רב יותר ולא תצטרכו לקרוא לקבלן איטום כל מספר שנים. חומרים אלא משפיעים גם על היעילות האנרגטית של המבנה, היות והגג יהיה בצבע לבן לאחר יישום חומרי איטום אלו, ולכן ימשוך פחות את קרני השמש דבר שיעזור לשמור על הטמפרטורה של המבנה מ

מחירי עבודות איטום

המחירים של עבודות איטום ברחובות תלויים במגוון רב של משתנים כמו למשל החומר אותו ניישם ובגודל השטח אותו נאטום אך בנוסף גם יהיה יחס ישיר בין המחיר לבין הקושי של עבודת האיטום, כלומר עבודת איטום על גגות או בסנפלינג תהיה יקרה יותר מעבודת איטום של מרפסת או חלון.

איטום אקרילי של גג חדש יעלה בין 30 ש״ח למ״ר ל-60 ש״ח למ״ר כאשר אם שטח הגג גדול מאוד המחיר שלו למ״ר יקטן מעט. איטום גג בטון ישן עם חומר פולימרי כמו מאסטר או מולטי גג יעלה בין 40 ש״ח למ״ר ל-80 ש״ח למ״ר כאשר שוב גם כאן שטח הגג משחק תפקיד. איטום של גג עם יריעות ביטומניות יעלה לנו בין 60 ש״ח ל-100 ש״ח למ״ר ושימוש ביריעות PVC שנחשבות לחזקות יותר עם אורך חיים של עד עשרים שנים יעלה בין 70 ש״ח ל- 100 ש״ח למ״ר.

לסיכום, ישנן עבודות איטום רבות ברחבי הבית שלכל אחת מהן פתרון ייעודי ולכן חשוב מאוד להזמין את קבלן האיטום אליכם הביתה לפגישת ייעוץ לפני שאתם מתחילים את העבודה.

קבלן איטום מורשה ברחובות

בחירה של קבלן לביצוע עבודת איטום היא החלטה שיש לקבל בכובד ראש. איטום הגג צריך להיעשות בצורה יסודית ומדויקת, בכדי שהחומר יחזיק מעמד למשך שנים ויעמוד גם בפני ימות הגשם החזקים, שלמרות מזג האוויר הנעים בישראל – מופיעים מפעם לפעם בשיא החורף. הזמנת קבלן איטום מורשה ברחובות תיעשה לאחר קבלת הצעת מחיר רלוונטית, שתכלול את פירוט העבודה הצפוי ואת עלותה. בקיאות בנושא איטום גגות תסייע לכם לבחור בעל מקצוע איכותי.

https://www.youtube.com/watch?v=xgg5EmEAXMA

מדוע לבצע איטום בגג לפני מעבר דירה?

אם עברתם לבית חדש ברחובות ייתכן שתהיו מעט שאננים בשל מזג האוויר הנוח. שימו לב שזה עלול להיות בעוכריכם, כאשר העונה הקרה תגיע. סביר להניח שדירה ותיקה, כבר עברה איטום בגג בעבר אבל רוב הסיכויים שהוא לא חודש פעם נוספת. חומר איטום שכבר נמצא על הגג במשך שנים, לא באמת עושה את עבודתו נאמנה והוא בהחלט עלול להיסדק, להתקלף ובעיקר להיות לא יעיל בכלל, כנגד גשמים שמצטברים ומים שנקווים לאיטם ונותרים עומדים כבריכה.

קבלן איטום מורשה ברחובות

איטום מחודש לבית שאליו אתם עומדים לעבור, הוא פעולה שמוטב לבצע טרם הכניסה לבית אך בדגש על העונה החמה. בחורף קשה הרבה יותר לאטום גגות ביעילות ולכן קבלן איטום מורשה ברחובות לעיתים אפילו ימליץ לכם להמתין לאביב, על מנת לבצע איטום מקצועי שבאמת יחזיק מעמד לתקופה ארוכה. אם נכנסתם לבית בחורף והנזילה כבר קיימת, ניתן יהיה להציע פתרונות זמניים שיפסיקו את הנזילה, אך סביר להניח שהם לא יהיו אפקטיביים לתקופה ארוכה.

https://www.youtube.com/watch?v=qOGwwK-3bTU

כמה עולה לאטום את הגג?

ישנם כמה חומרים שמשתמשים בהם לצורך אטימה של גגות ולמניעת דליפות של מים, אך חשוב להבין שהעלויות משתנות והן דינמיות, הן כתלות במורכבות של העבודה והן בהתאם להיקפה – משמע גודל הגג וכמות החומר שיש למרוח או להשתמש בו, בכדי לעשות את הפעולה כיאות. החומר הזול ביותר שניתן להשתמש בו לאיטום הינו זפת, שהיא חומר גלם וותיק ומוכר כמעט בכל בית בישראל והיא אכן הייתה בעבר השיטה הנפוצה ביותר לאיטום גגות.

כיום פחות משתמשים בזפת ובעיקר בבתים שנבנו בשנים האחרונות הזקוקים לאיטום ראשוני, זאת כיוון שהיא לא מחזיקה מעמד ליותר משנה בדרך כלל וחידושה בכל פעם הופך אותה לפחות משתלמת. ניתן להשתמש בשיטות אחרות ויקרות יותר, למשל איטום בחומר אקרילי או ביריעות ביטומניות. חשוב לקבל אומדן כמה שיותר מדויק מהקבלן, של מחיר העבודה הסופי ולאחר שראה במו עיניו את מצב הגג ואת הפעולות שיש לבצע בשטח, על מנת שהגג ייאטם בצורה הטובה ביותר.

מהי הדרך הטובה ביותר לאטום את הגג?

באשר ליעילות של האיטום, חשוב להבהיר כי עבור כל גג ייתכן שאותו הקבלן ממש – ימליץ על שיטת איטום אחרת לחלוטין. ישנם גגות שהם שטוחים לגמרי והניקוז של המים בהם נפלא, כאשר אליהם יתאימו החומרים האקריליים שיעשו עבודה מצוינת. בגגות אחרים לעומת זאת, יהיו בליטות בטון ודודי שמש, שפחות יתאימו ליריעות ביטומניות אבל דווקא הזפת תהיה אפקטיבית ביותר אצלם. קבלן איטום מורשה ברחובות יידע לאבחן את מצב הגג ולבחור את הדרך היעילה לאטום אותו.

יש לציין כי לרוב הקבלן יעדיף להשתמש בשיטה שכבר בוצעה בעבר לאיטום הגג, על מנת למזג בין החומר הישן לחדש ולייצר שכבת הגנה טובה וחזקה. עם זאת, במסגרת פעולות להכנת הגג לקראת עבודה של איטום, לעיתים יוסרו כל שכבות האיטום הישנות וזאת על מנת לאפשר הנחת חומר חדש ולמנוע "בועות" או חורים שונים שאליהם החומר לא יגיע – ומשם עלולה להיווצר דליפה בזמן גשם. בכל מקרה, לקראת האיטום יש להסיר כל פסולת ולכלוך מהגג ולוודא כי פתחי המרזבים לא חסומים.

האם קבלן איטום מורשה ברחובות יסייד את הגג לאחר האיטום?

ישנם חומרים המיועדים לאיטום גגות, כגון זפת, שהצבע שלהם הוא שחור ומכאן שהוא סופח אליו הרבה חום ואור ומחמם את המבנה. סיוד הגג ללא איטום חדש, בוודאי שלא יסייע בדבר בכדי למנוע נזילה של מים, אבל אחרי הנחת זפת שחורה – הקבלן יסייד את הגג ויבהיר אותו. בצורה כזאת, הגג ימשוך פחות שמש, המבנה יתחמם פחות וזה יסייע גם לעמידות של חומר האיטום עצמו. ישנם גם מי שיעדיפו מראה לבן עבור הגג שלהם והסיוד תורם לקבלת הוויזואליות הרצויה.

מריחת חומר נוסף על גבי שכבת האיטום, תתבצע גם במקרה של שימוש בחומרים פוליאוריטנים, העלולים להתקלף לאחר חשיפה ממושכת לשמש ישירה. במקרה שייעשה שימוש בחומר איטום זה, הקבלן ימרח שכבת הגנה מפני השמש והיא תחזק את העמידות של הפוליאוריטנים. במקרה זה מדובר בעבודה מורכבת יחסית, אך כזו שכאשר היא מתבצעת בצורה טובה – היא עמידה לאורך זמן.

חשוב לשים לב לאורך האחריות שתוענק לכם בסיום האיטום

אחד מהנושאים שיהיה עליכם לבדוק, לפני שתזמינו שירות של קבלן איטום מורשה ברחובות, הוא אורכה של האחריות שתוענק לכם בסיום העבודה. על אף הרצון להבטיח פעולה מושלמת שתחזיק מעמד למשך שנים רבות, בפועל ייתכנו בעיות ותקלות והקבלן, אם הוא רציני ומקצועי, חייב להעניק לכם אחריות של לפחות חמש שנים על העבודה שלו. שימו לב כי בפירוט האחריות יהיו כתובים כל הפרטים של בעל המקצוע וכן פירוט של כלל הפעולות שנעשו והחומרים שהשתמשו בהם בביתכם.

שימו לב שבכדי לשמור על תוקפה של האחריות, יהיה עליכם להשתמש אך ורק בשירותיו של הקבלן הספציפי הזה – לכל אורך הזמן של תעודת האחריות. אם תגלו נזילה בגג במהלך החורף ותקראו לקבלן אחר לצורך תיקון קטן ואיטום מהיר, גם אם זמני – האחריות שנתן לכם הקבלן הראשון תאבד מתוקפה. מסיבה זו, כדאי לבחור מלכתחילה קבלן אחראי ומקצועי, שיהיה זמין גם לקריאות עתידיות אבל בעיקר שיבצע עבודה מספיק טובה שלא תגרור אחריה "השלמות" בחודשים לאחר מכן.

כיצד ניתן למנוע נזקים לגג ודליפות מים בחורף?

כדאי להבין עד כמה קל וזול למנוע הצטברות מיותרת של מים על הגג, העלולה להזיק לו ולגרום לחלחול של מים לתקרה ולתקלות חמורות. תשומת לב מתמדת באשר למצב הגג שלכם, תוכל לבטל או לכל הפחות לדחות את הצורך באיטום הגג, למשך זמן רב. הדרך לעשות זאת היא לשמור על גג נקי בכל עת, באמצעות גיחות אליו כל כמה שבועות וכן וידוא שהוא איננו עמוס בפסולת. לפעמים חסימה של אחד מהמרזבים בגג על ידי עלים, היא מקורה של הצפת הגג ותחילתו של הנזק.

כדאי לגזום עצים מנשירים על בסיס קבוע, אם הם משאירים עלים יבשים על הגג שלכם. בנוסף, לאחר סערה חורפית שגרמה להעפה של חפצים וענפים לכל עבר, מוטב לעלות בזהירות אל הגג ולוודא שלא הושלכו אליו פריטים שחוסמים אותו או הצטברו עליו ענפים וזרדים. במזג אוויר נוח, ניתן יהיה לזהות היטב תקלות קיימות בגג ואם אינכם בטוחים – תוכלו להזמין קבלן איטום מורשה ברחובות שיאבחן את מצב הגג שלכם ויסייע לכם לבחור שיטת איטום רלוונטית, למניעת בעיה בעתיד.

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!