איך צובעים קירות עם רטיבות?

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

קרדיט תמונה: freepik

רטיבות בקיר גורמת לעובש וקילופים של הקיר, אשר נראים בצורה ברורה וממש לא אסתטית. הדבר הראשון שנרצה לעשות במצב כזה הוא צביעה של הקירות ויפה שעה אחת קודם, אך כדאי לדעת שצביעה של קירות עם עובש היא אינה צביעה רגילה. יש מספר שלבים שיש לבצע קודם לכן ועליהם נדבר במאמר זה.

 

שלב ראשון – איתור אזורי העובש

השלב הראשון בצביעה של קיר עם רטיבות הוא מציאת אזורי העובש והאזורים המתקלפים. יש לשים לב כי הרטיבות מגיעה בדרך כלל ממקום מסוים. לפעמים היא תתרחש מצינור שנמצא בפנים הבית ולפעמים מדובר בסדקים חיצוניים ואז כדאי לבדוק את הקירות החיצוניים וגם לשקול צביעת קירות חיצוניים בנוסף לצביעה הפנימית של קירות הבית.

 

שלב שני – גירוד הקירות המתקלפים

לאחר שאיתרתם את האזורים וגם דיברתם עם איש איטום שביצע איטום בכל הסדקים, כעת אפשר לעבור לשלב הבא שבו אתם תסירו את האזורים המתקלפים בקיר. יכול מאוד להיות שעם הגירוד אתם תחשפו את הבלוקים או שכבת הבטון וזה לגמרי נכון ובסדר. המטרה להיפטר מכל הקילופים הלא רצויים.

 

שלב שלישי – ניקוי אזורי העובש

אם קודם טיפלתם בקירות המתקלפים, כעת יש לעבור לאזורים בקיר שיש בהם עובש. יש לקחת מטלית עם חומר חיטוי ולשפשף בתנועות סיבוביות על מנת לנקות את העובש. נקודות העובש מתנקות בקלות ולא צריך להפעיל לחץ.

 

שלב רביעי – איטום באמצעות חומר אטימה ושפכטל

לאחר שביצעתם חשיפה של הקיר והסרתם את אזורי העובש, כעת אתם תעברו לשלב של האיטום והחזרת הקיר למצב התקין שלו. את התיקון של הקיר אתם תבצעו באמצעות חומר איטום הנקרא גם קלסימו. החומר הזה יבנה לכם שכבת קיר חדשה. בעזרת שפכטל מברזל יש להניח את החומר ולמרוח שכבות אחידות עד למצב חלק של הקיר. יכול להיות שלא תהיה אחידות מלאה ולשלב זה אין בעיה עם זה. בסיום התהליך, יש להמתין לייבוש מלא של האזור, דבר שעשוי לקחת יממה אחת.

 

שלב חמישי – ליטוש הקיר וצביעה

לאחר שחומר השפכטל התייבש, כעת יהיה עליכם ללטש את האזור כדי ליצור אחידות לפני צביעה. חשוב לציין כי תהליך דומה מתבצע כאשר עושים צביעת קיר חיצוני מתקלף, רק שהחומרים יהיו חומרי איטום חזקים יותר המותאמים לתנאי חוץ. בדקו כאן כמה עולה לצבוע קיר חיצוני כולל איטום סדקים.

לאחר שליטשתם היטב את הקיר, כעת יש לעבור לשלב הצביעה, אותו תוכלו לבצע בעזרת צבע נגד עובש אשר מונע צמיחה והתרבות של חיידקי עובש. בסיום, המתינו לייבוש חלקי וצבעו שכבה נוספת.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!