הכנת הגג לפני ביצוע איטום נגד נזילות

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

קרדיט תמונה: freepik

לא ניתן לאטום את הגג בלי להכין אותו קודם. זה אותו דבר לגבי כל פרויקט בנייה אחר.

הדרך הטובה ביותר להכין את הגג שלכם היא התקנת מחסום אדים ולוודא שיש בידכם את כל החומרים הדרושים. תוכלו לחסוך זמן וכסף בטווח הארוך אם תעשו זאת לפני שתתחיל כל עבודה אחרת על הגג שלכם.

אם אתה חושב על איטום הגג, וודאו שאתם נוקטים באמצעי זהירות מראש כדי שלא יהיו נזילות או נזקים בהמשך הקו. יחד עם זאת מומלץ תמיד לעבוד עם חברת זיפות גגות מקצועי שתבצע עבורכם את העבודה.

גג הוא חלק חיוני בבניין. הוא מספק הגנה מפני פגעי מזג האוויר ויכול להוות תכונה אטרקטיבית עבור הנכס. עם זאת, זה גם דורש תחזוקה שוטפת. אם לא תטפלו בגג שלכם, זה עלול להוביל לנזילות ולנזקי מים.

להלן מספר טיפים כיצד להכין את הגג לפני איטום מפני נזילות:

– נקו את פני הגג עם מכונת שטיפה בלחץ

– הסרת כל אריחים רופפים

– אטום את כל המפרקים והסדקים ברעפים

– בדקו אם יש סימנים של ריקבון או ריקבון בעץ

הגג הוא אחד החלקים החשובים ביותר בבית ואנשים צריכים לטפל בו כראוי. יש לאטום את הגג מפני נזילות.

לפני איטום הגג כדאי לוודא שאין בו סדקים או חורים. אפשר לעשות זאת על ידי שימוש באקדח איטום כדי לכסות את כל המפרקים והרווחים.

למה חשוב לאטום את הגג

הגג הוא החלק החשוב ביותר בבית. זהו הדבר הראשון שאנשים מבחינים בהם כאשר הם נכנסים לבניין, והוא מגן על הבית מפני גשם, שלג, רוח ושמש.

איטום הגג שלך יבטיח שהבית יישאר יבש ויספק הגנה מכל האלמנטים הללו.

חשיבות איטום הגג היא מניעת כניסת מים למבנה. זה יכול גם להפחית לחות, למנוע עובש וטחב ולהפחית את עלויות האנרגיה.

איטום הגג הוא תהליך חשוב ביותר בעליית גג. ישנם גורמים רבים שמשחקים בתהליך זה, אך ישנם כמה שעלינו להיות מודעים אליהם לפני איטום הגג.

השלב הראשון באיטום הגג הוא לקבוע אילו חומרים יש להחליף. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי בדיקת סימני לחות. אם יש סימן כלשהו של לחות, אז אתה צריך להחליף חומרים אלה מיד. לאחר שקבעתם מה צריך להחליף ולהסיר, הגיע הזמן לשלב הבא: איטום הגג במחסום אדים והבהבה.

השלב האחרון באיטום הגג הוא מריחת חומר איטום על כל החיבורים והחריצים שייתכן ופספסו בשלבים קודמים (כלומר היכן עלולים להיכנס מים).

סוגי חומרי איטום:

– איטום סיליקון: זהו חומר סיליקון גמיש המשמש במגוון דרכים כגון איטום חיבורים בצינורות או תפרים בין חומרים שונים.

– איטום אפוקסי: זהו חומר קשיח שעבר ערבוב עם שרף פוליאסטר. הוא משמש בדרך כלל לציפוי משטחי מתכת או לאיטום רצפות בטון.

– איטום פוליאוריטן: חומר זה הותז על פני השטח כדי ליצור מחסום עמיד למים מעליו. זה יכול לשמש גם כדבק להצמדת שני חלקי עץ זה לזה או למילוי פערים בין חומרי ריצוף.

ישנם סוגים רבים של חומרי איטום. חלקם מיועדים לשימוש על משטחים נקבוביים וחלקם מיועדים לשימוש על משטחים שאינם נקבוביים. הם יכולים גם להיות מסווגים על בסיס מים או על בסיס ממס.

סוגי חומרי האיטום כוללים:

1) על בסיס מים:

2) מבוסס ממס:

3) ציפוי אוריתן:

4) ציפוי אפוקסי:

5) ציפויי פוליאוריטן:

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!