שיטות לביצוע איטום גגות איכותי

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

קרדיט תמונה:depositphotos

אם אתם צריכים את השירות של חברת איטום גגות מורשית, אתם מחפשים אנשי מקצוע שלמעשה עובדים עם חומרים כמו חומרים אקריליים, זפת לגגות, יריעות ביטומניות לאיטום גגות ועוד. הצטרפו אלינו ל-2 דקות קריאה, כאשר לאחריה נבין בעצם כיצד מבצעים איטום מבנים וגגות.

שיטות איטום גגות מתחלקות לסוגים שונים של עבודות איטום מבנים, כאשר את שיטת איטום הגג מתאימים כמובן. השיטות לאיטום גגות ומבנים מסוג יריעות ביטומניות וזפת, הן השיטות הנפוצות ביותר שיש, אך לא היחידות. ולפני שנספר עוד על איטום מבנים, בואו נדגיש כי השוואת מחירים בין חברות איטום גגות היא חשובה במיוחד. למעשה, השוואת מחירים בין אוטמי גגות צריכה להתבצע לפני שאתם מבררים איזו שיטת איטום תתאים לכם. בגדול, בימינו ישנן 4 שיטות עיקריות המשמשות בדרך כלל לאיטום גגות ומבנים, הכוללות:

– איטום גגות בעזרת יריעות ביטומניות

– איטום מבנים בעזרת סיוד גגות

– איטום גג באמצעות זיפות גגות

– איטום גגות באמצעות חומרים אקריליים ומשחות אקריליות

 

מה צריך לדעת על איטום גגות ומבנים?

ישנן שיטות איטום רבות, הנהוגות לצורך איטום גגות וגם לצורך אטימת מבנים. חלק מהשיטות הן מתכת, זפת, קצף, מלט ופלסטיק. זפת למשל, היא בד"כ תערובת של אספלט ושמן המשתחררת בצורה נוזלית בעת חימום. עובדים מורחים זפת על ידי יציקתה על הגג או הקירות בשכבות בעזרת מברשת או רולר. הזפת פועלת כמבודד המונע בריחת חום, אבל הזפת גם מונעת נזילות מים לתוך המבנה.

קצף איטום מבנים לעומת זאת, מיוצר על ידי ניפוח קצף פוליאוריטן לשכבות שמורחים בכלים ידניים או ריסוס בצינורות בלחץ גבוה. שיטה זו מספקת בידוד מעולה בדרך כלל, אך שיטת איטום זו עשויה שלא להיות יעילה נגד חדירת מים במקרים מסוימים.

מה עוד חשוב לדעת על שיטות איטום מבנים וגגות?

על מנת לקבוע האם ניתן לאטום את הגג שלכם או לא, ואם כן אז באיזו שיטה, כדאי לבחון אותו מקרוב (את הגג). אם יש לכם גג עם רעפים, אפשר לאטום אותם באמצעות מוצרים אקריליים שונים או בעזרת שיטות איטום גגות אחרות. .

כמו כן, אם יש לכם גג מתכת, אזבסט או כל סוג גג אחר, יהיה חשוב לערוך השוואת מחירים בין חברות איטום גגו מובילות. השוואת מחירים לאיטום גגות תאפשר לכם להעמיק בשיטות השונות שקיימות עבור איטום גגות גגות ומבנים. כיצד? מאוד' פשוט, תוכלו להיעזר בפורטלים של השוואת מחירים לאיטום גגות. פורטלים אלו כוללים ב'רך כלל לא מעט מידע חשוב שהצרכן זקוק לו. חשוב לזכור, שיטות מסוימות של איטום גגות דורשות עבודה מקצועית מאוד, בעוד שאחרות יכולות להיעשות על ידי בעלי הבתים בעצמם. אם אין לכם ניסיון בשיטות אלו של איטום גגות, אל תטפסו על הגג. זה עשוי להיות מסוכן מאוד.

חלק מהמידע נלקח מאתר "איטום בקליק", כתובת האתר: https://www.click-sealing.co.il

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!