מהו בטקל ומהם היתרונות שלו?

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

אם יצא לך לשמוע את המילה "בטקל" ישנן שתי אפשרויות: או שברור לך במה מדובר ואז ככל הנראה יש לך התמחות בתחום הבניה, או שלא ברור לך במה מדובר ואז ככל הנראה יש לך בעיה כלשהי בגג הנוכחי של המבנה שלך. המילה בטקל משלבת בין המילה בטון לבין המילה קל ומסבירה את היתרונות של החומר אשר משמש לעבודות איטום ובידוד תרמי מחום וקור.

במבנים בהם ישנה בעיה של דליפה ושל בידוד תרמי, יש לבחור בפתרון יעיל וקל משקל. הגג לא יכול לשאת עליו משקל יתר וכשישנה בעיה, יש להתחשב ביכולות שלו. עומס רב עלול לגרום לשקיעה וכאן נכנס הבטקל לפעולה. מדובר בתערובת של מלט, חול וחומר מקציף אשר מיועדת לאיטום, בלי ליצור עומס על המבנה.

מתי נשתמש בבטקל?

ראשית יש לציין כי החומר מיועד לגגות שטוחים וזאת כדי לייצר פתרון תרמי ואיטום. כדי להצליח להניע את המים אל מחוץ למבנה, יש ליישם את החומר בשיפוע כך שהוא יוביל אותם החוצה. את החלק הראשון, של יצירת השיפועים, יש ליישם לפני שאפשר יהיה להניח חומרי איטום אחרים (כמו יריעות).

על פי התקן, השיפוע של החומר יעמוד על 1.5%. כדי להשיג זאת המתכננים יצטרכו לערוך סימונים על הגג בעזרת חוטים ובכל ינחו את העובדים כיצד לשפוך את החומר. החומר עצמו מגיע במערבל בטון והפיזור שלו יתבצע בעזרת צינור שאפשר להזיזו בין החלקים השונים של הגג. בסיום, יש לעבור באופן פיזי על החומר ולהניע אותו על פי ההנחיות שנקבעו מראש.

היתרונות של החומר?

ישנם מספר יתרונות לחומר זה על פני פתרונות אחרים. נתחיל מכך שהוא מיועד ליצירת איטום לגג והוא מהווה חומר מבודד איכותי. המשקל שלו מאפשר ליישם אותו במקומות שונים בלי להסתכן ביצירת עומס על הגג. החומר מגיע מוכן למקום המיועד בעזרת משאית מערבל בטון ולכן הוא מגיע במיטבו. אין צורך להוסיף לחומר תוספות או לפנות מקום להכנתו בשטח.

קל לעבוד עם החומר (בהשוואה לחומרים אחרים) וליצור את השיפועים הנדרשים שיגנו על המבנה מפני גשם והצטברות של מים. בתכנון ויישום נכון המים יעברו אל המרזבים וגם הימים הגשומים ביותר לא ישפיעו על המבנה. עם זאת, יש לשים לב כי יש להמתין לייבוש מלא של החומר למשך 28 יום (אך נתון זה יכול להשתנות בהתאם למזג האוויר).

לעבוד עם מקצוענים

הזמנת בטקל תתבצע מחברה אשר מכירה היטב את תחום האיטום ותוכל לתת לך את הפתרון והיישום הטובים ביותר. מרכז האיטום הישראלי מזמין אותך ליהנות מחומר איכותי ויישום מושלם. נשמח לענות לך על כל שאלה ולדאוג להביא אליך בטקל ולהניח אותו על הגג באופן שיבטיח לך מבנה יבש גם בחורף גשום.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!