איטום מרפסת מרוצפת מחיר: כמה עולה לאטום מרפסת מרוצפת?

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום מרפסת מרוצפת מחיר

איטום מרפסת מרוצפת מחיראיטום מרפסת מרוצפת מחיר: כמה עולה לאטום מרפסת מרוצפת?

איטום אין ספק כי אחד המקומות הכי אהובים עלינו הישראלים הוא המרפסת. למעשה, ישראלים רבים משקיעים בתכנון, בניה ועיצוב של המרפסת לא מעט זמן, מחשבה וכסף, חלקם הלא מבוטל אפילו בוחרים להתקין בה פרגולה או פתרונות הצללה אחרים, משקיעים בצמחיה, מערכת השקיה אוטומטית, תאורה דקורטיבית וגם בריצוף. אחד הדברים הכי חשובים במרפסת בכדי למנוע בעיות של הצפות, נזילות ורטיבויות, בעיקר בונה הגשומה אבל לא רק הוא האיטום. במדריך הבא נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על איטום מרפסת, אבל לפני כן ננסה לענות על השאלה הפופולארית ביותר: כמה עולה לאטום מרפסת מרוצפת?. אז ככה. איטום מרפסת מרוצפת מחיר נע בין 40 ל-68 ₪ למטר מרובע, ורוב בעלי הבתים משקיעים בין 7,800 ל-27,000 ₪ בהתאם לגודל המרפסת, היקף העבודה והחומרים. העלות הממוצעת של איטום בלבד היא בין 8 ל-16 ₪ למ"ר עבור מרפסת מרוצפת בגודל סטנדרטי. כמובן שהמחירים משתנים בהתאם לקבלן שתבחרו, חומרי העבודה בהם הוא יעשה שימוש, איכות האיטום, האחריות שתקבלו על האיטום לאחר מכן ועוד קריטריונים נוספים. לכן, לקבלת הערכה מדויקת, מומלץ ליצור קשר עם קבלן בנייה. מדריך זה מציג את האפשרויות השונות של איטום מרפסת מרוצפת מחיר. 

שיטות איטום שונות 

שירותי איטום מרפסת מרוצפת מחיר מבוסס על שיטות האיטום השונות וסוג ריצוף, רוחב הלבנים, הגדלים, הצורות, המרקמים והצבעים שלהם. איטום מרצפות לבנים יקר יותר מאיטום רצפות לוחות בטון, כך שהעלויות משתנות בהתאם לגודל המרפסת וסוג הריצוף.

לאיטום מרצפות לבנים בגוון אדום, יש להשתמש בחומר איטום שלא ישפיע על הצבע, והעלות לריצוף בסגנון זה גבוהה יותר. כמו כן, נוכחותם של חורים וסדקים או התפרקות הלבנים, שיטת האיטום והגימור משפיעים גם הם על העלות.

איטום סוגים שונים של ריצוף

איטום מרפסת מרוצפת מחיר משתנה גם בהתאם לסוג הגימור בהתחשב ברצפות הלבנים, כמו למשל:

  • מרצפות חלקות שטוחות
  • מרצפות משופעות
  • סוגי המרקמים
  • מרצפות מדורגות
  • מרצפות מלוטשות
  • גימור השחזה
  • מרצפות זכוכית 
  • מרצפות עם קצוות מסותתים
  • או מרצפות בסגנון עיצוב עתיק.

ככל שגודל האבנים אינו סדיר, כך יש להשקיע יותר עבודה באיטום. אבן מלוטשת דורשת טיפול נגד החלקה. איש מקצוע מומחה בתחום ממליץ להשתמש בשילוב של תערובות איטום שונות על מנת להשיג גימור אחיד שאינו משפיע על צבע הריצוף. 

הערכת עלויות איטום מרפסת מרוצפת

במהלך הערכת איטום מרפסת מרוצפת מחיר, השיקולים העיקריים שנלקחים בחשבון הם סוגי המרצפות, החומרים, העבודה והתקורה. כך, למשל, ככל שהתבנית או הפריסה של הריצוף מורכבים יותר, כך עלויות העבודה יעלו.

קבלן מורשה מוסיף תקורה ורווח בהצעת המחיר שלו, מה שבדרך כלל מוסיף עשרה עד עשרים אחוזים להערכת איטום מרפסת מרוצפת מחיר, בהתאם לגודל הפרויקט. הצעת המחיר מכסה כוח אדם ושכר, הוצאות תחבורה להובלת החומרים, דמי רישוי, אחריות על הפרויקט שלכם, וכן הלאה.

חשוב לבחור רק איש מקצוע מומחה בתחום שמציע שירותי איטום בהתאמה אישית, עם ניסיון עשיר ושימוש בחומרים הטובים ביותר.

מטרת איטום מרפסת מרוצפת

הברקה, איטום חלקי או איטום מלא שומרים על צבע המרצפות עם התנגדות לכתמים, שחיקת מזג אוויר, קרינת שמש, שחיקת ריהוט ותנועה רבה. האחריות על העבודה נעה בין שלוש לעשר שנים, והאיטום צריך להתבצע אחת לשנתיים עד שלוש שנים. ככל שעבודת האיטום תיעשה בצורה טובה יותר, איכותית יותר וברמת גימור גבוהה, ככה האיטום של המרפסת יחזיק מעמד זמן רב יותר ולכם יהיה יותר שקט נפשי לאורך שנים. 

כמו כן, חשוב לבחור איש מקצוע שיבצע עבודת איטום שלא תאפשר חדירת מים לאחר התהליך, וללא הכתמת המרצפות או איטום עם חומרים שפוגעים במרצפות. שכירת קבלן שאינו מנוסה עלולה להוביל לאיכות ירודה או לנזקים ללא אחריות. איטום שאינו תקין גורם גם לריצוף להיפגע ולהוביל לסכנת החלקה באמצעות יצירת פערים גדולים בין האריחים.

איך בוחרים קבלן איטום לאיטום ריצוף המרפסת?

כמו כל בעל מקצוע אחר שאתם בוחרים כחלק בלתי נפרד מתהליך בנייה, חידוש או שיפוץ הבית, גם קבלן האיטום צריך להיות כזה. מדובר באיש מקצוע סופר קריטי שיגרום לכם להנות מבית נקי ויבש ללא רטיבויות מיותרות. בעוד יש קבלני איטום שמבצעים את כל עבודות האיטום לרבות איטום גגות, איטום קירות חיצוניים ופנימיים, איטום מרתפים, חדרי אמבטיה ושירותים, יש קבלני איטום שמתמחים אך ורק בעבודות ספיציות, ממש כמו ביצוע של איטום ריצוף מרפסת. לכן, זה משהו שחשוב לבדוק אותו לפני כן ואם אתם צריכים כמה עבודות במקביל כמובן שמומחה איטום ייתן לכם מענה מלא לצרכים שלכם. יש לבחור מישהו עם ניסיון וידע בתחום, כזה שיספק לכם שירות זמין, יסודי ומקצועי ברמת גימור גבוהה עם אחריות לאורך שנים. ניתן להיעזר באנשי מקצוע שאתם כבר מכירים מתהליך בניית הבית או לפנות לקבלן חיצוני.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!