הוצאת היתרי בניה למרפסות פלדה

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

מרפסת פלדה היא פתרון מהיר, חזק ודקורטיבי לכל מי שמעוניין להוסיף מרפסת לבית. יחד עם זאת, כמו כל מבנה שמוסיפים לבית קיים, הוספת מרפסת דורשת הוצאת היתרי בניה למרפסות פלדה, ומאחר ומדובר בתהליך הדורש ידע והיכרות עם נושא בקשת ההיתרים, את התהליך הזה אתם רוצים לעבור בליווי איש מקצוע המתמחה ספציפית בתחום זה.

מדוע נדרש היתר בניה להוספת מרפסת?

על פי חוקי התכנון והבנייה במדינת ישראל, כל תוספת בנייה למבנה קיים מחייבת קבלת היתר מהרשות המקומית שבתחומה ממוקם המבנה. על פי החוק היבש, גם מלונה לכלב או חבל כביסה הן תוספות בנייה, אם כי על תוספות מסוג זה אף אחד לא מקפיד כל עוד זה לא מפריע לשכנים ולחזות המבנה. בכל תוספת אחרת, ולבטח כאשר מדובר בהוספת מרפסת, נדרש היתר בניה מוועדת התכנון והבניה המקומית.

הסיבה לצורך בהיתר בניה היא, שהרשות המקומית לא מעוניינת שכל אדם יעשה בשטח שלו כרצונו, אחרת הרחוב עלול להפוך מהר מאוד לבדיחה תכנונית אחת גדולה, עם בתים בצורות שונות, בגדלים שונים ובצבעים שונים, באופן שגם פוגע באסתטיקה העירונית וגם עלול ליצור הפרעות רבות בין השכנים. על כן, הוחלט על כלל ולפיו כל תוספת בנייה דורשת היתר בנייה ייעודי, והדברים נכונים גם לגבי מרפסות פלדה.

מה נדרש לצורך הוצאת היתרי בניה למרפסות פלדה?

בכדי להוציא היתר בניה להוספת מרפסת פלדה, עליכם להחליט תחילה על המרפסת שאותה תרצו להוסיף, ולשם כך יש לבנות תכנית אדריכלית עם כל האישורים ההנדסיים הנדרשים. אדריכל מקצועי יוכל לסייע לכם בכך. בשלב הזה אין צורך להשקיע בעיצוב הסופי של המרפסת, למעט ממדים של גובה, אורך ועומק.

או אז מוגשת בקשה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה, בליווי התכנית האדריכלית של המרפסת, וכעבור שבועות או חודשים מתקבלת החלטה בעניין. הוועדה עשויה להחליט שהיא מבקשת מכם הבהרות שונות, או שיכולה לאשר או לא לאשר את הבקשה באופן מיידי. בתהליך זה חשוב שתקבלו ליווי מקצועי של אדם המכיר את הנושא ויש לו ניסיון בהוצאת היתרי בניה מרפסות פלדה, ויכול להעניק לכם את ההסתברות הגבוהה ביותר לקבלת ההיתר.

לאחר שתקבלו את ההיתר תוכלו לגשת למלאכת העיצוב והוספת המרפסת בפועל. גם בשלב הזה חשוב ליווי של איש מקצוע מתחום עיצוב הפנים, שיוכל לסייע לכם להגיע לעיצוב האופטימלי, המשלב הן את ההעדפות האישיות שלכם והן את עקרונות העיצוב המקצועיים.

הוצאת היתרי בניה למרפסות פלדה היא משימה שיכולה להיות מאוד טריוויאלית ופשוטה, אך לרוב היא מסתבכת ומתארכת. על מנת להבטיח את מרב הסיכויים שאכן תקבלו את האישור הנדרש, כדאי וחשוב לבצע את התהליך בליווי איש מקצוע המגיע מעולם התכנון והבניה ומכיר את כל הפרוצדורות הכרוכות בתהליך הוצאת ההיתרים.

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!