איטום בריכות שחיה

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

 

איטום בריכות שחיההחלום של כולנו הוא בריכה פרטית בחצר. אם זכינו להגשים את החלום, כדאי שנוודא שהוא לא יהפוך לנו לסיוט. אם יתחילו סביב הבריכה בעיות באיטום שלה- הנזק יכול להיות עצום ובכמה מישורים. בניגוד לגג, מרפסת או קיר חיצוני, שהממשק של המים עם שטח הפנים של הקיר או הגג, הוא לא ארוך וגם קורה אחת לפרק זמן, המים בבריכה תמיד במגע עם הדפנות. יתרה מזו, חדירות המים היא גם מהצד השני- הצד של הקרקע והאדמה בהם טמונה הבריכה וגם הם מכילים לחות ומים.

בנוסף, בניגוד לבית שהרטיבות תזעק אלינו מבין הקירות עם הופעת סימנים מובהקים על גביהם, בבעיות באיטום של ברכות, באופן טבעי לא נחוש בנזילה, שכן האזור כולו מלא מים ממילא. כשנגלה זאת, זה כבר יהיה לאחר הפסדים כבדים ונזק מצטבר. לכן ישנה חשיבות לבצע בדיקות  תקופתיות בכל הנוגע לאיטום בריכות שחיה, בעיקר בתקופות בהן הבריכה ריקה ממים.

 

הבעיות באיטום פגום בבריכות

המים שבתוך הבריכה מפעילים לחץ תמידי וגבוה על הדפנות, מתוך רצון להתפשט החוצה. מנגד כאמור, יש לחץ של מים מבחוץ, אם כי במידה פחותה הרבה יותר, הנובע מהמגע של הקיר החיצוני עם האדמה הלחה. לכן גם האיטום הפנימי וגם החיצוני חייבים להיות מושלמים.

אם האיטום הפנימי יסבול מפגמים, הרי שלחץ המים יכריע והבריכה תתחיל לאבד בשיטתיות מים, שיחלחלו לאדמה שמסביב ויגרמו לבזבוז כסף רב וכן יזיקו לקונסטרוקציות ומבנים קרובים ואפילו ליסודות הבית הסמוך.  מנגד, קריסת האיטום גם מהצד החיצוני, יכולה להביא לחדירה של מים מזוהמים לתוך הבריכה, וכן להזיז ולקעקע את הדפנות והריצוף שבתוך הבריכה ובעצם "לשבור" ולעקם אותם. בנוסף, נתחיל לראות גם סימני עובש על קרקעית הבריכה והקירות.

איטום בריכות – איטום חיצוני ופנימי

כאמור, איטום בריכות שחיה מתבצע בשני מישורים: איטום פנימי וחיצוני. האיטום החיצוני צריך להיעשות עוד בשלב המקדים של בניית הבריכה. ממש כמו במרתף, הוא מצופה בחומרים צמנטיים ונערמים עליו יריעות ביטומניות. העניין הוא שבשלב כלשהו, הדפנות החיצוניות מכוסות באדמה והגישה אליהם נחסמת. גם האיטום הפנימי נעשה בשעת הבניה אך כאמור, בעת פגיעה באיטום לאחר זמן מאז הקמת הבריכה, הדרך היחידה למנוע את תזוזת המים מצד זה לאחר, היא באמצעות האטימה הפנימית.

איטום בריכות שחיה מהצד הפנימי

איטום בריכותראשית, קבלן האיטום יאתר את מקור הפריצה והנזילה. האיטום עצמו של הצד הפנימי של הבריכה נעשה באמצעות יישום חומרי אטימה גמישים- כדי שיוכלו לעמוד בלחץ המים  וצמנטיים, כדי שיהיו בעלי כושר הדבקות ואטימה גבוהים. חומרים אלו יש למרוח בכמה שכבות על הדפנות. יש לשים לב כי אנו אוטמים גם את סביבתם של עזרים ואביזרים הנמצאים על קירות הבריכה כמו מערכות סינון, גופי תאורה שקועים וכד'. לאחר מכן, יוחלקו פני השכבה החיצונית- לקבלת המראה האסתטי הרצוי.

איטום בריכות שחיה מקצועי

איטום בריכות שחיה אינו דבר של מה בכך. אם אתם בשלבי תכנון ובניה, הרי שבוודאי חלה עליכם החובה להזמין חברה מיומנת ומקצועית לאיטום. אך גם אם הבריכה פועלת כבר ואתם נזקקים לאיטום מחדש אל תתפתו לחברות שרלטניות. הסיכון והנזק העתידי גדולים מידי. מחיר איטום בריכות שחיה, בקירות הפנימיים ינוע החל מ-100 ₪ למטר.

'המרכז לצביעת דירות', הינה חברה ותיקה ובעלת ידע רב בכל סוגי האיטום ובמיוחד בתכנון וביצוע איטום בריכות שחיה בשלב הבניה וכן בעת טיפולים שוטפים. נשמח לסייע גם לך בסוגיה זו.

 

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!