איטום קורות קשר

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

Asia worker installing tar foil on the rooftop

איטום המבנה שומר עליו יציב ובטוח לאורך זמן. העבודה צריכה להתבצע לאחר שהשלד עומד ועל ידי אנשים המומחים בתחום האיטום. לא מדובר על מריחה של חומר בלבד אלא התאמה ספציפית לכל אחד מחלקי המבנה. איטום קורות קשר יתבצע בעזרת חומר ייעודי לחלק זה של המבנה והוא יקיף את מלוא הקורה. התעלמות משלב זה או אחר בתהליך או מריחה של חומר ללא עבודת הכנה, יובילו לבעיות איטום בעתיד.

סימנים שיכולים להצביע על בעיות באיטום

הדרך הטובה ביותר לבצע את עבודת האיטום היא להעסיק אנשי מקצוע מנוסים ולבצע את העבודה בשלב השלד. עם זאת, לצערנו לא תמיד העבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר. אנו יכולים "לגלות" כי ישנה בעיית איטום על ידי הבחנה באחד מהמצבים הבאים:

רטיבות בבית

אחת הסיבות לבצע את האיטום היא מניעה של רטיבות בתוך הבית. הקירות והקורות יספגו את הלחות ואת מי הגשמים במידה והם לא אטומים. במצב זה יכולה רטיבות בתוך הבית ולא ניתן לייבש אותה באמצעים רגילים בלי לטפל בקורות הקשר.

הופעת טחב

טחב יכול להתפתח באזור לח. קורות הקשר חשופות ללחות והאיטום נועד למנוע את החדירה של הלחות פנימה. אם הקורות לא אטומות דיין אחת התופעות שעלולה להופיע היא הטחב. יש לציין כי ניקיון פשוט לא יעזור וכי לא מומלץ לחיות בבית עם פגם זה.

ריח רע

ברגע שהקורות אינן אטומות כמו שצריך וחדרו אליהן מים אחת מהתופעות שנרגיש בהן היא ריח רע. הריח יכול להיות תוצאה של התפתחות הטחב, של פטריות, עובש ומזיקים נוספים. לא תמיד קל להבין מהיכן מגיע אותו הריח אך לאחר שלילת גורמים אחרים אפשר להתחיל לחשוד שמדובר בבעיית איטום.

כיצד יתבצע איטום קורות קשר

איטום הקורות יתבצע תוך שימוש בחומרים המיועדים לחלק זה של המבנה. כמו כן, יש לדאוג לכך שהקורות יהיו ישרות וחלקות ושלפני מריחת החומר לא יהיו "קוצים" או חלקים בולטים בקורות אשר עלולים לפגוע באיטום. כל נקודה אשר אינה חלקה עלולה להיות חשופה בעתיד ללחות. השלב הראשון של האיטום יהיה הכנה של השטח ובחירה בחומר המתאים. את מריחת החומר שנבחר יש לבצע על מלוא הקורות ובנוסף על שטח של 10 ס"מ מעבר לקורה.

במידה ויש לבצע את האיטום לאחר הופעת פגמים במבנה ולאחר שהוא כבר עומד במקומו, יהיה צורך לבצע חפירות ולא פעם גם להרים מרצפות ולהחליף את החול (סומסום) שתחתן. איטום מקצועי בשלב הבניה יהיה זול ופשוט יותר בהשוואה לאיטום במבנה קיים. עם זאת, במידה והאיטום הראשוני לא בוצע כראוי או שמסיבות כלשהן יש לחדש אותו, חשוב לעשות זאת בהקדם האפשרי.

לבחור קבלן איטום

אחת הבעיות עם עבודת האיטום היא שאנשים לא רואים אותה. לא פעם בונים מייחסים חשיבות רבה לעבודות הגמר אך לא מספיק תשומת לב לעבודות הבסיסיות. עבודה נכונה של הקמת המבנה והאיטום תוביל לבית שנעים לחיות בו לאורך זמן. איטום נכון ומדויק ימנע נזקים בעתיד ובכך גם הוצאת כספים שלא לצורך.

חשוב לבחור קבלן איטום אשר עוסק בתחום מזה זמן רב. עליו להכיר את החומרים הקיימים בשוק ואנשי הצוות חייבים להתייחס למשימה ברצינות רבה. מרכז האיטום הישראלי קם במטרה לעזור לך ליהנות מבית איכותי ונעים למגורים. עם עובדים מקצועיים וניסיון עשיר בתחום מובטחת לך עבודה איטום ברמה הגבוהה ביותר, בין אם בשלבי הבניה ובין אם ישנה תקלה בבית שדורשת טיפול.

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!