קבלן איטום גגות

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

זיפות ב{HEBROW}

 

איטום גג היא פעולה שאותה יש לבצע אחת למספר שנים, בהתאם לסוג האיטום ולאיכות הביצוע שלו. על סוג האיטום יש לכם בדרך כלל שליטה מלאה, כמובן בכפוף למסגרת התקציב העומד לרשותכם. באפשרותכם לבחור איטום באמצעות יריעות ביטומניות ולהבטיח לעצמכם את הפתרון הטוב ביותר שיודע תחום איטום הגגות להציע, אך אתם יכולים לבחור לאטום את הגג שלכם גם באמצעות זפת, מה שיעלה לכם יותר זול אך גם ייתן פתרון חלקי יותר, לפחות בטווח הזמן. על איכות הביצוע כבר יש לכם פחות שליטה ואם אתם רוצים להבטיח את רמת הביצוע הגבוהה ביותר, אתם רוצים לבצע את האיטום באמצעות קבלן איטום גגות, ועל כך מדברים איתכם בשורות הבאות המומחים של המרכז הישראלי לאיטום.

 

 

מהם היתרונות של קבלן איטום גגות?

ובכן, תחילה נעמיד את הדברים על דיוקם. בפועל, לא קיימת הגדרה מקצועית של קבלן איטום גגות. המדובר בדרך כלל בקבלן איטום המבצע את כל סוגי האיטום ובין היתר מציע גם שירות של איטום גגות ומכאן למעשה נובע גם היתרון הגדול בעבודה עם קבלן איטום. קבלן איטום הוא למעשה איש מקצוע שמכיר את עולם האיטום באופן עמוק הרבה יותר מכל בית עסק זעיר שמציע שירותי איטום גגות. הקבלן מכיר את כל סוגי חומרי האיטום, את כל הפתרונות הזמינים לאיטום גגות ואת כל טכניקות האיטום ודרכי ההתמודדות עם בעיות איטום. המשמעות היא כמעט תמיד, שעבודת איטום שבוצע על ידי קבלן איטום גגות תהיה איכותית הרבה יותר מאשר עבודה שבוצעה על ידי איש מקצוע שאין לו הכשרה כלשהי בתחום האיטום, אלא פשוט כישורים וציוד מתאים לאיטום גגות.

 

עבודה עם קבלן רשום בלבד

קבלן איטום גגותיתרון חשוב נוסף שחשוב לציין, אם כי אותו כבר יהיה עליכם לוודא הוא היתרון של עבודה עם קבלן רשום. קבלן רשום הוא קבלן שעובר בדיקה סביב העמידה שלו בכל הקריטריונים הנדרשים על ידי הרשויות הממשלתיות המתאימות וספציפית משרד השיכון ומשרד העבודה. אם אתם בוחרים קבלן איטום גגות רשום, אתם למעשה מעניקים לעצמכם רמת גבוהה של בטחון, גם מעצם זה שהקבלן עומד בקריטריונים מקצועיים גבוהים שבזכותם קיבל את המעמד של קבלן רשום וגם מעצם הרצון העז של הקבלן לשמור על מעמד זה ולא לסכן אותו, מה שמבטיח לכם רמת שירות גבוהה.

המרכז הישראלי לאיטום היא חברה מקצועית ומובילה בתחום האיטום וכן חברה קבלנית רשומה המופיעה בפנקס הקבלנים של משרד השיכון. החברה עומדת בכל הקריטריונים המקצועיים של משרד העבודה ומתחייבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר של ביצוע בעבודות איטום גגות ובכל סוגי עבודות האיטום האחרות, אותן מציעה החברה במסגרת פעילותה השוטפת. בנוסף לכך, מעניקה לכם החברה מחיר אטרקטיבי ואחריות מלאה על כל עבודת איטום למשך שנים.

איך בוחרים קבלן איטום גגות?

אין ספק שבחירת קבלן איטום היא החלטה שצריך לקחת בכובד ראש שכן כל נושא האיטום אם לא מתבצע בצורה איכותית ומקצועית עלול להשאיר אותנו עם נזילות רבות במהלך החורף, דבר שלא יהיה נעים ונוח לנו ולבני המשפחה. לכן כאשר אנו באים לבחור קבלן איטום עלינו לקחת בחשבון מספר דברים כאשר הראשון שבהם הוא המלצות על קבלן איטום. אבל כאן, בניגוד להמלצות על קבלנים מתחום השיפוצים, כאשר אתם מחפשים קבלן איטום חשוב מאוד לשאול אנשים שקבלן האיטום עבד אצלם לפני שנתיים או שלוש.

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שאת האיטום אנו בוחנים לטווח הארוך שכן חאפרים רבים מבצעים עבודת איטום ולאחר מכן כאשר מגיע החורף מיד לאחר הגשם הראשון בו אנו רואים נזילות מהגג וכמובן שאי אפשר להשיג אותם בכדי שיבואו לתקן את האיטום שלהם. דבר נוסף שעלינו לוודא בטרם אנו מזמינים קבלן איטום לבצע תיקונים או עבודת איטום בבית שלנו הוא האחריות שנותן הקבלן על העבודה. קבלני איטום חאפרים יכולים לומר כי הם אינם נותנים אחריות על העבודה שלהם אך בפועל קבלן איטום מקצועי יהיה חייב לתת לכם תקופת אחריות על העבודה אותה הוא מבצע בבית שלכם.

איך בוחרים סוג איטום לגג הבית?

ישנם מגוון רב של סוגי איטום אותם נוכל לבחור עבור הגג שלנו כאשר הדבר תלוי בכמה משתנים שאותם כדאי לדעת וביחד עם קבלן האיטום אותו בחרנו לקבל החלטה באיזה חומר איטום להשתמש. אחת הדרכים הנפוצות ביותר לאיטום גגות היא באמצעות יריעות ביטומניות אותן ילחים קבלן האיטום זו לזו וייצור מאין מרבד של יריעות אשר פרוסות לאורך כל הגג. לא כל גג ניתן לאטום באמצעות יריעות ביטומניות כאשר חלק מהדברים שיכולים לאתגר והפריע מאוד לעבודת האיטום בשיטה זו הם מזגנים שמותקנים על גבי הגג או דודי שמש, דבר שהופך את השיטה ליקרה יותר. אם נשתמש בשיטה זו חשוב מאוד לבקש מקבלן האיטום לבצע את האיטום עם יריעות ביטומניות בצבע אפור או בצבע לבן, שכן שימוש ביריעות שחורות יגרום לכך שהן יקלטו הרבה מאוד שמש ויורידו את היעילות האנרגתית של המבנה שיהיה הרבה יותר חם מבפנים והצורך בשימוש במיזוג אוויר יעלה בהתאם.

איטום גגות בשיטת חומרים אקריליים

שיטה נוספת לביצוע איטום לגג היא באמצעות חומרים אקריליים אך חשוב לציין ששיטה זו אינה מתאימה לתיקונים של גגות שנאטמו בשיטה אחרת אלא רק גגות שבעבר השתמשו בחומר הזה או גגות קטנים חדשים אותם אנו אוטמים בפעם הראשונה. מקומות בהם הניקוז לא מיטבי ועלולה להיווצר בעיית מים עומדים הם מקומות בהם מומלץ שלא ליישם את שיטת האיטום הזו שכן החומר לא יהיה עמיד לאורך זמן בפני מים עומדים ויגרום לנזילות.

זיפות גגות

שיטה נוספת שנחשבת לאחת השיטות הישנות והמוכרות בעולם איטום הגגות הוא שימוש בזפת. הזפת השחורה נחשבת לשיטה מיושנת אך גם מאוד יעילה בה אנו נראה את קבלני האיטום משתמשים בעיקר כאשר מדובר בגג בעייתי עם הרבה מאוד דודי שמש, מזגנים וכו׳ אשר מקשים על עבודה עם חומרי איטום אחרים כמו יריעות ביטומניות למשל. הזפת אמנם נחשבת לשיטה זולה ביחס לשיטות האחרות אך אחת למספר שנים היא דורשת תחזוקה ומריחה של שכבה נוספת, דבר שגורם לכך שההבדל בעלויות לא יהיה כל כך גבוה ושיטה זו לא תהיה זולה משמעותית בטווח הארוך לעומת שיטות אחרות.

כמה עולה איטום של הגג?

אז כפי שכבר ציינו מחיר האיטום של הגג שלנו יהיה תלוי במספר רב של פרמטרים כאשר קודם כל הוא החומר בו ישתמש קבלן האיטום אותו בחרנו. מעבר לחומר עצמו גם לגודל של הגג יש משקל רב בעלות הכוללת כאשר יש לציין כי ככל שהגג גדול יותר כך המחיר למ״ר יהיה נמוך יותר. במידה ונבחר לבצע את האיטום של הגג שלנו באמצעות זפת המחיר של העבודה ינוע בין טווח מחירים של 30 ש״ח עד 60 ש״ח למ״ר. עבודת איטום בה נשתמש בחומרי איטום אקריליים תעלה לנו בערך אותו סדרי גודל של מחירים ותנוע בין 50 ש״ח ל- 70 ש״ח למ״ר בעוד שימוש בשיטת היריעות הביטומניות יעלו את מחיר העבודה לטווח מחירים של 85 ש״ח עד 100 ש״ח למ״ר.

 

 

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

בלוג

בחירת חומרי איטום מתאימים

בפרויקטים של בניה ותחזוקה, קיימת חשיבות רבה לבחירת חומרי האיטום הנכונים. במיוחד אם רוצים להבטיח עמידות בפני מזג אוויר ושלמות מבנית. ישנם סוגים שונים של חומרי איטום כיום, לכל חומר איטום יש את היתרונות והחסרונות שלו. כדי לסייע לכם בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, נעמיק בסוגים השונים של חומרי איטום והיישומים שעבורם הם מתאימים.

PERGULA
בלוג

איטום פרגולות הגנה על נווה המדבר החיצוני שלך

בכל הנוגע ליצירת נווה מדבר חיצוני יפה, פרגולות הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בישראל. מבנים אלה לא רק מספקים צל ומרחב נוח להירגע, אלא הם גם מוסיפים נופך של אלגנטיות לכל אזור חיצוני. עם זאת, כדי להבטיח שהפרגולה שלכם תישאר במצב בתולי לאורך שנים, חשוב להבין את חשיבות האיטום. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של איטום פרגולות ונספק לכם תהליך שלב אחר שלב להגנה יעילה על נווה המדבר החיצוני שלכם.

קפריסין
בלוג

הבנת מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין: מדריך מקיף

בכל הנוגע לאיטום דירות בקפריסין, ישנם נהלים ומסגרות זמן מסוימים שצריך לפעול לפיהם. בין אם אתה קונה או מוכר, הבנת התהליכים הללו חיונית כדי להבטיח עסקה חלקה. במדריך מקיף זה, נחקור את הגורמים השונים המשפיעים על מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!