איטום גג בטון חשוף

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום גג בטון חשוף

איטום גג בטון חשוףאיטום גג בטון חשוף

איטום גג בטון חשוף היא דרך יעילה לשמור על הגג שלך אטום למים. זה כולל מריחת צבע עמיד למים על משטח הבטון החשוף.

בדרך כלל משתמשים בסבון, מים ואקונומיקה לניקוי המשטח; הקפד ליישם אותם בתנועה יציבה. שטפו אותו במים נקיים ולאחר מכן המתן לפחות 12 שעות לפני הצביעה עם הצבע העמיד למים.

לאחר שתעשה זאת, וודא שאתה צובע עם מספר שכבות של איטום בטון אקרילי מבוסס שרף או ציפוי פוליאוריטן כדי להבטיח שהוא יחזיק לאורך זמן.

איטום גגות בטון חשוף הוא תהליך ביצוע איטום או קרום על גגות בטון. זה ימנע נזקי מים ובעיות אחרות, שיכולות לנבוע מהרבה לחות בגג.

מאמר זה מספק מדריך צעד אחר צעד לאיטום ביתכם בבטון חשוף.

שיטות לביצוע איטום גגות בטון חשוף

השלב הראשון הוא לנקות את המשטח ביסודיות בעזרת מכונת שטיפה בלחץ. חשוב להיפטר מכל לכלוך, כתם או עובש שעלולים להימצא על פני השטח. השלב הבא הוא לוודא שכל חורי ברגים והיציאות אטומים באמצעות חומר איטום אפוקסי. זה יבטיח כי אין נזילות במערכת החיפוי שלך וזה גם יהפוך אותו לאטום יותר למים על ידי מילוי כל חלל שעשוי להיות בין מפרקי הגג שלך. השלב האחרון הוא למרוח שכבה של צבע אלסטומרי על כל שטח הגג שלך.

ישנן שיטות רבות לביצוע איטום גגות בטון חשוף, אך עליך לוודא שהמשטח נקי ויבש.

השלב הראשון הוא הכנת המשטח על ידי גירוד כל צבע רופף או הצטברות לכלוך.

-לאחר מכן, השתמש בחומר של הסרת חלודה או בחומצה כדי להסיר את כתמי החלודה הנותרים, ולאחר מכן שטוף היטב במים.

-הדבק איטום שמיועד למשטחי בטון חשופים על מנת להבטיח שהוא יתנגד לקורוזיה וכתמים לאורך שנים.

-לכיסוי יסודי יש למרוח את חומר האיטום בשתי שכבות בהפרש של לפחות 24 שעות.

יתרונות וחסרונות של איטום גגות בטון חשוף.

איטום גגות בטון חשוף הוא תהליך של יישום ציפוי של טיט מלט על פני גג בטון חשוף. הציפוי משופע בצד הגג כדי לאפשר למי גשם שחדרו לתוכו להתנקז.

ישנם כמה יתרונות וחסרונות שמציע איטום גגות בטון חשוף. היתרון הראשון הוא שניתן ליישם אותו במהלך הבנייה או כהחלטה מאוחרת. הוא גם מגן מפני סוגים מסוימים של נזקים כגון הצפה בשלג, דבר שיגרום לבעיות מבניות חמורות אלמלא ציפוי מגן זה.

ישנם גם כמה חסרונות, כמו העלות והקושי בהתקנה, כמו גם הצורך בעבודות תחזוקה מסוימות במקרים מסוימים.

איטום גגות בטון חשוף הוא תהליך של הוספת שכבת הגנה נוספת לגג בטון חשוף. התהליך מתבצע בדרך כלל כאשר הבניין כבר הושלם, אך ישנם מקרים בהם ניתן לבצע אותו במהלך הבנייה. ישנן שתי שיטות עיקריות לביצוע תהליך זה: קרום או ציפויים.

ציפוי מבוסס ממברנה הוא ציפוי מגן העובר על פני הבטון החשוף ומונע חדירת מים אליו. ציפויים, לעומת זאת, הם חומרים נוזליים שמותזים על הגג לפני ייבושם במקום. הם יוצרים מחסום מגן בין המים למשטח הגגות שלך על ידי התנהגות החומר כדוחה נוזלים.

גגות בטון חשופים אינם התכונות האטרקטיביות ביותר של בתים מודרניים. בהתאם למיקום הגיאוגרפי, הם עלולים להיות מועדים לפגיעה ממזג אוויר קשה ורוחות עזות. אבל יש להם גם כמה יתרונות, כולל עלויות תחזוקה נמוכות ועמידות מוגברת למים עומדים.

כיצד לבצע איטום גג בטון חשוף

גגות בטון חשופים אינם התכונות האטרקטיביות ביותר של בתים מודרניים. בהתאם למיקום הגיאוגרפי, הם עלולים להיות מועדים לפגיעה ממזג אוויר קשה ורוחות עזות. אבל יש להם גם כמה יתרונות, כולל עלויות תחזוקה נמוכות ועמידות מוגברת למים עומדים.

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון על מנת לקבוע את עלות האיטום של גג בטון חשוף. ראשית, גודל הגג. ככל שהגג גדול יותר, כך העלות תהיה גבוהה יותר. שנית היא האם יש צינורות ניקוז על הגג או לא. אם יש, אז זה יגדיל משמעותית הן את עלות העבודה והן את עלויות החומר מכיוון שהמתקינים צריכים לעקוף אותם. שלישית היא אם יש בריכות מים עומדות שעליהן יש להסיר לפני שתהליך האיטום יכול להתחיל.

ניתן לאטום גגות בטון בקלות למניעת הצטברות לחות. להלן מספר דרכים לאיטום גג בטון חשוף.

עלות איטום גג בטון חשוף תלויה בגודל, במיקום ובחומר. ישנם מספר משתנים המשפיעים על כמה יעלה לאטום גג בטון חשוף.

האם אתה צריך לאטום גג בטון חשוף בירושלים? עלות איטום גג בטון חשוף יכולה להשתנות בהתאם לחומר שברצונכם להשתמש בו. להלן מספר עלויות ממוצעות עבור חומרים שונים:

צבוע – 150 ש”ח /מ”ר,

חותמת – 110 ש”ח / מ”ר,

ציפוי בטון – 350 ש”ח / מ”ר

איטום גג בטון חשוף – כל מה שצריך לדעת שלב אחרי שלב

סובלים מנזילות? טפלו בבעיה עוד היום ותמנעו כך את החמרת הנזק. היערכות נכונה לחורף עשויה לחסוך לכם הרבה כסף. איטום גג בטון חשוף דורש עבודה מקצועית של חברה שמתמחה באיטום גגות. הצלחת התהליך מותנית בבחירה נכונה של שיטת האיטום והטכניקה. חורף גשום הוא ברכה בעבור החקלאים וצרות צרורות בעבור אלו שלא טרחו לבדוק את איטום הגג ולבצע תיקונים בהתאם. אם קבלתם תזכורת להזמנת איטום מחודש לגג כבר עם הגשם הראשון מהרו להזמין חברת איטום ותבטיחו לעצמכם חורף יבש.  

אלו שיטות איטום קיימות?

  1. זפת
  2. יריעות ביטומניות

איך אוטמים גג מבנה עם זפת?

השיטה הוותיקה והזולה ביותר לאיטום גג בטון חשוף היא זיפות. האיטום מתבצע תוך מריחת שכבת זפת לוהטת על גג המבנה. עם זפת אפשר לאטום בקלות גגות של בניינים עליהם מותקנים כבר דודי שמש. בהשוואה לאיטום עם יריעות ביטומניות הזיפות נחשב פשוט יותר. החיסרון של הזפת הוא עמידות לתקופה קצרה. לאחר איטום עם זפת יש לסייד את גג המבנה אחת לשנה לפחות. כיום כאשר קיימות שיטות איטום חדישות וטובות יותר, שימוש בזפת כפתרון איטום עולה על הפרק רק במבנים ישנים בהם יש כבר שכבת זפת שצריך לחדש. 

כיצד מתבצע איטום עם יריעות ביטומניות?

אם אתם מחפשים שיטת איטום עמידה לטווח הארוך – איטום גג בטון חשוף עם יריעות ביטומניות מבטיח לכם שקט נפשי ל-10 שנים לפחות. היריעות מונחות על הגג החשוף יחד עם שכבות של חומרי איטום. אין צורך בסיוד של הגג אחת השנה. בחירה ביריעות עבות מגדיל את העמידות של שכבת האיטום מפני פגיעות מכניות. 

איטום עם יריעות ביטומניות בגג עם דודי שמש

עבודת איטום בגג עם דודי שמש תהיה מורכבת יותר בהשוואה לאיטום גג נקי מדודי או כל מתקן אחר. הצוות המקצועי מתבקש להרים את הדודים בכדי להניח מתחת את היריעות הביטומניות ושאר חומרי האיטום. איטום גג בטון חשוף עם יריעות ביטומניות יהיה יקר יותר בהשוואה לאיטום עם זפת אך בטווח הארוך הבחירה ביריעות ביטומניות משתלמת. 

איך אפשר לדעת שבחרני קבלן איטום מקצועי?

ענף האיטום הפך בשנים האחרונות פרוץ. ישנם לא מעט חאפרים שמחלקים פליירים בתיבות דואר ומציעים עבודות איטום במחירים זולים. רגע לפני שאתם ממהרים להתפתות למחיר זול חשוב לזכור שאיטום הוא עסק למקצוענים. אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים מחיר כבד לתיקון עבודת איטום חובבנית. בקשו מקבלן האיטום להציג בפניכם תעודת הסמכה מטעם רשם הקבלנים ומשרד הבינוי והשיכון ותדעו שאתם בידיים טובות. 

מדוע לא כדאי להתפתות למחירים זולים ממחירי השוק?

עבודת איטום דורשת חומרי גלם אותם הקבלן נדרש לרכוש מראש. אם קבלתם הצעת מחיר נמוכה מאוד שאינה מכסה אפילו את העלות של חומרי האיטום – הדבר מעיד על חשד סביר לעבודת איטום שטחית שאינה מכסה את הגג כולו. יהיה עליכם לעקוב מקרוב אחר העבודה ולוודא שהצוות אכן מורח את הזפת על הגג כולו. איטום גג בטון חשוף עם יריעות ביטומניות מתבצע בעיקר באמצעות אנשי מקצוע. החוק אוסר ייבוא של יריעות לא תקניות כך שאתם יכולים להיות רגועים יותר. 

מתי כדאי לאטום גג בטון חשוף עם חומר אקרילי?

אם קבלתם המלצה על איטום גג בטון חשוף עם חומר אקרילי דעו שזה לא מתאים לכל סוגי הגגות. חומר אקרילי ידוע כיעיל במיוחד לאיטום גגות אך הוא מיועד בעיקר לגגות עם שיפוע נכון שמבטיח ניקוז יעיל. תבחרו באיטום עם חומר אקרילי רק במידה והגג שלכם בנוי בצורה שלא מאפשרת אגרת מים עומדים. איטום גג בטון חשוף עם חומר אקרילי מתבצע גם בטכניקה של מריחה וגם בהתזה. איטום עם חומר אקרילי בהתזה מאפשר הגעה אל כל פינה בגג המבנה כולל אזורים בעייתיים לגישה. האיטום מתבצע כמקשה אחת ללא חיבורים שהופכים את הגג רגיש לנזילות. 

מה ההבדל בין איטום גג במבנה ישן לבין איטום במבנה חדש?

הבנייה החדישה כוללת איטום מקצועי ויסודי עם יריעות ביטומניות או חומר איטום חדיש אחר. אם אתם מתקינים כעת לראונה חומר איטום על גג מבנה חדש הקפידו לבחור נכטו בשיטת האיטום הטובה ביותר ובקבלן איטום שמסוגל להבטיח 10 שנים ללא נזילות. מבנים ישנים בהם האיטום התבצע במשך שנים רבות באמצעות זפת נוטים לפתח סדקים ובהתאם גם נזילות. החלפת הזפת בשיטת איטום מודרנית וטובה יותר עשויה להיות מסורבלת יותר היות ויהיה צורך בהרמת דודי שמש והסרת שאריות של חומרי איטום קיימים. 

האם ניתן לבצע עבודת איטום לגג באופן עצמאי?

בהעדר ניסיון, ציוד מתאים ואמצעי בטיחות לעבודה בגובה איטום עצמי של הגג אינו מומלץ כלל. ניתן לרכוש באופן עצמאי את חומרי האיטום, אך לרוב, התוצאות שתשיגו בעבודת איטום חובבנית אינן מספיקות. ההשקעה באיטום מקצועי ויסודי של הגג מבטיחה לכם חורפים יבשים ל-10 השנים הבאות. אל תתפשרו על פחות מחברת איטום מקצועית שנותנת אחריות מלאה על כל עבודה. 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!