כמה עולה זיפות גגות?

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

זיפות גגות

 

זיפות גגותאחד השיקולים המרכזיים בבחירת איטום גגות בשיטת הזפת הוא שיקול העלות. ישנם כיום פתרונות איטום מגוונים לאיטום גגות, והמוביל שבהם הוא איטום באמצעות יריעות ביטומניות. יחד עם זאת, איטום זה נחשב לאיטום היקר ביותר ולא תמיד, במסגרת שיקולי עלות תועלת, יודע להציע את רמת הפתרון הגבוהה ביותר. במקרים אלה בהחלט יש מקום לשקול איטום של הגג באמצעות זיפות ובשורות הבאות מספרים לכם המומחים של מרכז האיטום הישראלי כמה עולה זיפות גגות ומה מבוצע במסגרת התהליך.

 

כיצד מבוצע זיפות גגות?

ובכן, זפת הוא הוא פתרון איטום יעיל מאוד שיכול לספק פתרון נהדר לאיטום גגות כאשר התקציב הוא מוגבל או כאשר לא ניתן ליישם את פתרון היריעות הביטומניות, ויש לא מעט מקרים כאלה. תהליך הזיפות מבוצע באמצעות הכנת חומר הזפת בזמן אמת באמצעות חימומו באש חיה ומריחת הזפת הרותחת בצורה יסודית על כל שטח הגג. לאחר ייבוש הזפת, הוא מתקשה והופך לחומר אטום לחדירת נוזלים. לצורך זיפות יסודי של הגג באופן כזה שלא יאפשר לנוזלים לחדור את שכבת הזפת אל עבר שלד המבנה, יש לבצע תחילה הרמה של כל הפריטים המונחים על הגג ובאים במגע עם שטח הפנים של הגג. בכלל זה, יש לפנות או להזיז אנטנות, דודים וקולטי שמש וכן יש לבצע ניקוי יסודי של הגג, הן מחפצים ופסולת גסה והן מלכלוך כמו לשלשת יונים, כתמי בטון וכדומה.

 

 

כמה עולה זיפות גגות?

ובכן, כפי שאמרנו קודם לכן, ההחלטה לאטום גג באמצעות זפת מבוססת במקרים רבים על כך שהתשובה לשאלה כמה עולה זיפות גגות היא נמוכה יותר מזו שעונה על שאלת העלות של איטום באמצעות יריעות ביטומניות. לעניין המחיר עצמו, המחיר הממוצע עומד על 25-40 ש"ח למ"ר שטח גג. זה אומר שעלות הזיפות של גג בשטח כולל של 100 מ"ר יכולה להגיע לכדי 4,000 שקל וכמובן להשתנות בהתאם לשטח הגג בפועל. טווח מחירים זה משקף את פערי היקף העבודה הנדרש בכל גג, לרבות הזזת חפצים והיקף הניקוי הנדרש בגג. לשם השוואה, העלות של איטום באמצעות יריעות ביטומניות יכולה להגיע לכדי יותר מ-100 שקלים למ"ר שטח גג, מה שאומר שהעלות הכוללת של זיפות גג יכולה להיות נמוכה יותר ממחצית העלות של איטום באמצעות יריעות ביטומניות.

טווח המחירים שהצגנו לכם בהחלט משקף את יחסי העלויות בין הפתרונות השונים ואתם בהחלט יכולים לקבל החלטה מושכלת על בסיס נתונים אלה. יחד עם זאת, כדאי לבצע השוואת מחירים עם הצעות קונקרטיות כדי להבטיח את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם. מרכז האיטום הישראלי מציע לכם את כל פתרונות האיטום לגג ובכלל זה זיפות גגות ואיטום באמצעות יריעות ביטומניות. במרכז תוכלו לקבל תשובות לכל השאלות המטרידות אתכם בנושא, לרבות השאלה כמה עולה זיפות גגות.

מדוע שיטת הזיפות נחשבת עדיין לפופולרית מאוד?

שיטת זיפות הגגות באמצעות הזפת השחורה המוכרת לכולנו הינה אחת מן השיטות הישנות בעולם לאיטום גגות. לכולנו זכורה הסצנה המפורסמת מן הסרט הישן חומות של תקווה בה האסירים אוטמים את הגג באמצעות מריחת שכבה של זפת אך עד היום הזה קבלני איטום רבים בוחרים לאטום גגות באמצעות השיטה הזו. הסיבה המרכזית נעוצה בכמה עובדות עליהן נרחיב בהמשך כאשר הסיבה הראשונה היא הנוחות של האיטום באמצעות הזפת. בגגות בעייתיים בהם ישנם הרבה מאוד דודי שמש או מזגנים זו השיטה המועדפת כיוון שעבודה עם יריעות ביטומניות הופכת את מלאכת האיטום לקשה מאוד וכפועל יוצא מייקרת את העבודה של קבלן האיטום.

לצורך העניין עבודה של איטום גג שעולה 6000 ש״ח עלולה להתייקר במעל לחמישים אחוזים ולהגיע למחיר של 10,000 ש״ח. מעבר לכך המחיר של עבודת איטום באמצעות זפת נחשבת לזולה משמעותית ביחס לפתרונות איטום אחרים. אמנם את איטום הזפת צריך לתחזק על ידי מריחת שכבה נוספת אחת לכמה שנים אך, גם עם זאת השיטה נחשבת לזולה ביחס לשיטות איטום אחרות כמו שימוש ביריעות ביטומניות או איטום באמצעות חומרים אקריליים. דבר נוסף שבגינה השיטה עדיין פופולרית היא הפשטות שלה, שכן אין צורך לבצע הלחמות או כל פעולה אחרת שלוקחת זמן וכל שעל הקבלן לעשות הוא למרוח את הזפת על גבי הגג. הדבר חוסך זמן רב במלאכת האיטום וכפועל יוצא חוסך לנו כסף רב שמתבטא במחיר אותם גובים קבלני האיטום על עבודה בשיטה הזו.

מה חשוב לוודא כאשר אנו בוחרים בעל מקצוע לביצוע עבודת איטום באמצעות זפת?

אז איטום כפי שכבר הבנו הוא תהליך מאוד חשוב בבניית או שיפוץ הבית ולכן עלינו להקדיש לו תשומת לב בעיקר בבחירת הקבלן איטום אותו נבחר לביצוע העבודה. כאשר אנו שואלים קבלנים אחרים מתחום הבניה או חברים להמלצה על קבלן איטום בשיטת הזפת עלינו לוודא כי את הזיפות אותו ביצעו היה כבר לפני שנתיים או שלוש ולשאול אותם כיצד האיטום מחזיק לאחר מספר שנים.

בנוסף, שווה לשאול האם הקבלן היה קשוב אליהם והגיע לבצע תיקונים או תחזוקה כאשר היה צורך בכך שכן כפי שציינו יש לבצע תחזוקה ומריחת שכבה נוספת של זפת על גבי האיטום הקיים אחת למספר שנים. מעבר לכך לפני שאנו בוחרים את קבלן הזיפות שלנו עלינו לוודא כי הוא נותן לנו אחריות על העבודה אותה הוא מבצע למספר שנים. אם אין לנו המלצות קונקרטיות על קבלן ספציפי נוכל לבחון את רשת האינטרנט ולראות המלצות על קבלני איטום באמצעות זפת. שם תוכלו למצוא ביקורות מפורטות על קבלנים כאשר שוב אנו מציינים כי עליכם לבחון את עניין האיטום לאחר שנה אחת לפחות.

כיצד מתבצעת מלאכת הזיפות?

לפני שקבלן האיטום יתחיל לזפת את הגג עליו לבצע עבודת הכנה לגג עצמו. קבלנים רבים יגידו כי ההכנה של הגג היא העבודה החשובה ביותר במלאכה ותשפיע רבות על איכות האיטום. לפני הזיפות יגיע הקבלן ויערוך נקיון מקיף לגג כאשר במסגרתו ינקה כל לכלוך שיש על הגג, יגרד אבנים או דברים בולטים שיש על הגג וכמובן יסיר כל אנטנה שיכולה להפריע במהלך הזיפות וניתן לפרק אותה.

אם קיימים סדקים בגג יש לבצע איטום של הסדק באמצעות יריעה או כל דרך אחרת לפני שנמרח את הזפת. לאחר מכן יתחיל הקבלן את מלאכת היישום של הזפת על גבי הגג ולאחר מכן ניתן לזפת להתייבש. את מלאכת הזיפות מומלץ לבצע בחודשי הקיץ שכן זהו הזמן המתאים ביותר לביצוע עבודות איטום היות והחומרים יכולים להתייבש במהירות בנוסף לעובדה שזוהי העונה בשנה בה קבלני האיטום יהיו פנויים יותר לביצוע עבודות האיטום השונות שכן בחורף הם עוסקים בעיקר בתיקון תקלות ותחזוקה שוטפת.

לאחר שהזפת מתייבשת יש למרוח שכבת סיד לבן על גבי הגג שעוזרת לנו בעיקר להאריך את חיי האיטום שכן הזפת מתקשה לאור העובדה שהשמש מחממת אותה עד מאוד וכתוצאה מכך גורמת לסדקים. מעבר לכך הזפת מחממת את התקרה מאוד לאור העובדה שהיא מושכת את קרני השמש והסיד הלבן מקל על זה מעט. לכן מומלץ אחת לשנה למרוח שכבת סיד נוספת בכדי להאריך את חייו של האיטום.

 

 

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

בלוג

בחירת חומרי איטום מתאימים

בפרויקטים של בניה ותחזוקה, קיימת חשיבות רבה לבחירת חומרי האיטום הנכונים. במיוחד אם רוצים להבטיח עמידות בפני מזג אוויר ושלמות מבנית. ישנם סוגים שונים של חומרי איטום כיום, לכל חומר איטום יש את היתרונות והחסרונות שלו. כדי לסייע לכם בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, נעמיק בסוגים השונים של חומרי איטום והיישומים שעבורם הם מתאימים.

PERGULA
בלוג

איטום פרגולות הגנה על נווה המדבר החיצוני שלך

בכל הנוגע ליצירת נווה מדבר חיצוני יפה, פרגולות הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בישראל. מבנים אלה לא רק מספקים צל ומרחב נוח להירגע, אלא הם גם מוסיפים נופך של אלגנטיות לכל אזור חיצוני. עם זאת, כדי להבטיח שהפרגולה שלכם תישאר במצב בתולי לאורך שנים, חשוב להבין את חשיבות האיטום. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של איטום פרגולות ונספק לכם תהליך שלב אחר שלב להגנה יעילה על נווה המדבר החיצוני שלכם.

קפריסין
בלוג

הבנת מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין: מדריך מקיף

בכל הנוגע לאיטום דירות בקפריסין, ישנם נהלים ומסגרות זמן מסוימים שצריך לפעול לפיהם. בין אם אתה קונה או מוכר, הבנת התהליכים הללו חיונית כדי להבטיח עסקה חלקה. במדריך מקיף זה, נחקור את הגורמים השונים המשפיעים על מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!