איטום קירות חיצוניים מחיר

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

WhatsApp Image 2018-03-26 at 17.57.47

עלויות הבניה מורכבות משלל סעיפים. לפני תחילת הפרויקט המטרה של רבים היא לייצר מסגרת תקציב אשר תעזור להם לסיים את התהליך בשביעות רצון מלאה ובלי "חורים" כלכליים. בירור מראש על העלויות והבנה מה יכול להשפיע על עלות של כל סעיף הוא צעד חשוב שיש לבצע. בכתבה זו נבחן את השאלה הנוגעת אל איטום קירות חיצוניים מחיר ונראה מה יכול להשפיע על העלויות.

חשיבות פעולת האיטום

רגע לפני שנוכל לפנות למחירון ולבדוק כמה עולה לאטום את הקירות יש להבין את חשיבות הפעולה. הקיר החיצוני חשוף כל הזמן למפגעים והעיקרי שבהם הוא לחות ומים. ברגע שהקיר לא אטום, המפגעים חודרים אליו ובסופו של דבר משפיעים על המבנה ועל המצב של הבית עצמו. בתים שהקירות שלהם לא אטומים יסבלו מרטיבות, חדירה של קור או חום (ולכן בזבוז אנרגיה על חימום או קירור הבית) ולעתים הקירות יתקלפו.

את האיטום ניתן לבצע כחלק מתהליך הבניה ואפשר לבצע אותו בתהליך שיפוץ כאשר יש צורך מסיבות שונות לתקן את המצב הנוכחי. כאשר העבודה מתבצעת בצורה טובה ומקצועית, התוצאה היא בית שנעים לחיות בו ושאטום מפני מפגעים חיצוניים. הבית נשמר לאורך זמן ונעים לחיות בו.

איטום קירות חיצוניים מחיר ומרכיביו

ישנם מרכיבים שונים אשר יכולים להשפיע על ההצעת המחיר שייתן לך הקבלן. הבנת העבודה ומורכבותה תאפשר לך להבין את הפער שיכול לנבוע בין מידע שקיבלת על התחום לבין ההצעה הספציפית שתינתן לך.

המצב הנוכחי של הקיר

הדבר הראשון שחשוב להתייחס אליו הוא המצב הנוכחי של הקיר. ישנו הבדל בין איטום של בית שרק נבנה ואיטום של מבנה ישן שלעתים יכול להיות מתפורר ועם סדקים רבים. לכן, הקבלן צריך להבין קודם כל במה מדובר, לראות את השטח ובהתאם לתת לך הצעת מחיר מסודרת. עליך לדעת כי במידה ומדובר בבית ישן שיש בו בעיות איטום (או חדש עם בעיות איטום), עלות העבודה עשויה להיות גבוהה יותר בהשוואה לאיטום בבית שרק נבנה.

מצב ומספר הפתחים

איטום קיר צריך להתייחס לכל חלקיו, כולל הפתחים השונים. יש לבחון את המצב של הפתחים ולהבין כמה חומר ואיזה חומר יהיה בשימוש לצורך האיטום. אם יש חלקים רופפים או שהחלונות לא צמודים דיים למבנה, העבודה עשויה להיות מורכבת יותר. הקבלן אשר יבחן את המבנה יצטרך להתחשב במספר הפתחים ובמצב של האזור המחובר כדי להציע הצעת מחיר רלוונטית למקום.

מרכיבים מיוחדים

במידה וישנם מרכיבים מיוחדים כמו באיטום של מרתף שדורש יריעות ייחודיות או במבנים שדורשים עבודה בסנפלינג, הדבר ישפיע על העלות של העבודה. הקבלן שיגיע לבדוק את השטח יציין בפניך את המרכיבים של העלויות ויוכל להסביר לך ממה בדיוק מורכבת הצעת המחיר.

עלויות העבודה

איטום קיר חיצוני יכול לנוע במחירים המתחילים מ-100 ₪ ועד 200 ₪ למטר מרובע להתזת סילר. במידה ויש צורך לבצע את העבודה בסנפלינג, המחיר יכול להיות גם פי-2 ממחיר זה. איטום הקירות החיצוניים של המרתף יכלול שימוש ביריעות ביטומניות ויעלה החל מ-150 ₪ ועד 200 ₪ למטר מרובע. במידה ויש צורך לבצע עבודות איטום מורכבות ותיקון של הקיר, המחיר יכול לטפס גם ל-300 ₪ למטר מרובע (כולל עבודת התיקון).

כל המחירים מתייחסים לעלות למטר עבודה וכוללים את החומרים. מחירים אלו יכולים לעזור לך לחשב את עלות הפרויקט כולו. עם זאת, כדי לקבל הצעת מחיר רלוונטית עבור המבנה שלך, יש לפנות אל מומחים בתחום. מרכז האיטום הישראלי ישמח לעזור לך, להגיע לשטח ולהציע הצעת מחיר שיכולה להתאים בדיוק לפרויקט.

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!