רולקות לגג המבנה

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

גג המבנה צריך להגן עלינו, אך בטיפול לא נכון הוא עשוי להוות את נקודת החולשה שלו. הגג מבודד תרמית מפני השמש הישראלית החמה והוא שומר על בית יבש בימי החורף. גג בעל דפנות ישרות של 90 מעלות בחיבור עם המבנה, עשוי לדלוף עם הזמן. קשה מאד לאטום את נקודות החיבור ואין זה משנה אם נעשה שימוש בזפת או יריעות ביטומניות.

הדרך הטובה ביותר להגן על המבנה ולשמור עליו אטום היא ליצור רולקות ולהפוך את הזוויות הישרות למעוגלות. מבחינה אסתטית כמעט ואין משמעות לפעולה. רובנו לא עולים על הגג בחיי היום יום ולכן לא רואים איך בדיוק הוא נראה. לעומת זאת, מבחינת הנזילות, הן עושות עבודה מצוינת בכך שהן מגדילות יכולת האיטום של המבנה.

מהן רולקות וכיצד מניחים אותן?

רולקה יכולה להיות עשויה מחומרים שונים והיא הופכת את הזווית הישרה לעגולה. היא הופכת את הגג לבריכה כאשר בתכנון נכון יהיה שיפוע שיוביל את המים אל עבר המרזבים. כשאלו נקיים, תנועת המים תהיה חופשית והתוצאה תהיה תקרה יבשה לאורך כל השנה.

ההחלטה איזה חומר ישמש ליצירת רולקות תתקבל בדרך כלל לאחר שיקולים מקצועיים. אפשר להשתמש בחומרים שונים ובהם מלט מעורבב עם חומרי הדבקה, בטקל או יריעות ביטומניות מוכנות. השיקול העיקרי בבחירת החומר יהיה התאמה לגג הקיים. אם בעבר בוצעו עבודות איטום שונות יש לבדוק שהחומר הישן יקלוט את החדש ולא תהיה פגיעה או הרמה של הרולקה החדשה.

עלויות ויתרונות

כאשר אנו מבקשים לקבל פרטים על העלויות של הנחת רולקות אנחנו צריכים להכיר קודם כל את היתרונות של הפעולה. אנחנו יכולים לשים אותן פעם אחת וליהנות משנים של איטום איכותי הרבה יותר. במקום לתת למים לחדור דרך פתחים שונים שנוצרו בחיבור בין הגג לקיר, אנחנו יכולים למנוע זאת בפעולה שמתבצעת על ידי בעל מקצוע פעם אחת.

העלות של העבודה נמדדת במטר רץ ועומדת על 35 עד 55 ₪. במקרים של איטום גג שעוד לא בוצעה בו אף פעולה לפני כן, יתכן שבעל המקצוע יגלם את הרולקות בתוך ההצעה. במקרים כאלה יש לקבל הצעת מחיר מפורטת ולוודא כי אכן התחייבו מולנו לעבודה זו.

לבחור את בעלי המקצוע הנכונים

בחירת אנשי המקצוע הנכונים היא קריטית לביצוע עבודות במבנה. במקרה של עבודות בתחום האיטום יש לוודא כי מדובר בבעל מקצוע מורשה ומנוסה. בעל מקצוע איכותי יבקש לראות את המקום לפני שהוא יוכל לתת הצעת מחיר והוא יספק הצעה כתובה ומפורטת, לרבות פירוט תקופת האחריות והחומרים בהם יעשה שימוש.

מרכז האיטום הישראלי מזמין אותך ליהנות מעבודה איכותית אשר מתבצעת על ידי בעלי מקצוע מנוסים. נשמח להגיע אליך, לבחון את מצב הגג ולהציע פתרונות מתקדמים במחירים הגונים.

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!