היתרונות של איטום בהתזה

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

עולם הבניה עבר שינויים תודות להתקדמות הטכנולוגיה והפיתוחים הרבים. המטרה של החומרים והשיטות השונות היא לאפשר לך ליהנות מבית איכותי יותר שישמר לאורך שנים רבות. בכל הנוגע לעבודת האיטום, אפשר לראות כי גם כאן חלו שינויים וליהנות מפיתוחים שמאפשרים לבנות בצורה איכותית ששומרת על הבית ועל יושביו.

עבודות האיטום מיועדות למנוע חדירה של נוזלים ולחות אל תוך הבית. בנוסף, היא מהווה שכבת הגנה נוספת שמסננת במידת מה את הרעשים אך חשוב לא פחות, מבודדת באופן תרמי. בידוד איכותי לא רק ישמור על המבנה וימנע תופעות לא נעימות של רטיבות אלא גם לשמור על החום והקור שבבית בצורה המיטבית ויחסוך באנרגיה הנדרשת לפעולות אלו.

מהו איטום בהתזה?

ישנן פעולות איטום שונות ועם השנים אפשר לראות כי נושא זה התפתח. היום, איטום בהתזה מעניק מענה איכותי המחזיק מעמד לאורך עשרות שנים. התוצאה היא בית שנעים לחיות בו, ששומר על המצב האופטימלי ושאינו דורש עבודות תחזוקה יקרות.

איטום בהתזה מתבצע על הגג של המבנה. הפעולה המתבצעת היא התזה של חומר האיטום בכל שטח הגג ועם דגש על אזורי החיבור בינו לבין הקיר והמעקה (אם ישנו). לפני ההתזה מומלץ להניח יריעות איטום. היריעות יהוו שכבת הגנה מפני חדירה של נוזלים. הן אינן נפגעות מגשם ולא מקרני השמש. עם זאת, בין היריעות ישנם "תפרים" ועליהם יש להגן. ההתזה של חומר האיטום הופכת את הגג לאחיד ומונעת חדירה של נוזלים באותם תפרים.

החומר המשמש להתזה

שיטת האיטום תוך כדי התזה היא הדרך בה מפזרים את החומר. ניתן להשתמש במכונה לצורך הפיזור של החומר וניתן להשתמש במשאבה ייחודית ואף ברולר. הפעולה מתבצעת על ידי איש מקצוע המומחה בתחום ולאחר שנבחר החומר הנכון לאיטום.

השיטה מתייחסת לאופן הפיזור ומעבר לכך שהיא מספקת תוצאה מעולה מבחינת היכולת לכסות את כל השטח, חשוב גם לבחור את חומר האיטום המתאים.

איטום במבנה קיים

פעולת האיטום הטובה ביותר תתבצע כחלק מתהליך הבניה. לאחר ששלב השלד הסתיים אפשר להניח יריעות איטום על הגג ולעבור בהתזה עם חומר האיטום. זוהי הדרך הטובה ביותר להבטיח כי הגג לא ידלוף ושהבית יהיה מוגן מפני חדירה של נוזלים. עם זאת, לא תמיד האיטום הראשוני בוצע כהלכה ואז יש צורך לבצע איטום במבנה קיים.

ברגע שהתגלו נוזלים בתקרה (בצורת רטיבות, מים שנוזלים או עיבוי), יש לבחור בשיטת האיטום הנכונה. יש לבחון מה המצב הנוכחי של הגג, לדאוג לייבוש מלא ורק לאחר מכן ניתן לבצע את האיטום. לאחר הייבוש ניתן להניח יריעות ורצוי שאלו יהיו בעובי 5 מ"מ ולאחריהן לבצע איטום בהתזה.

שילוב בין יריעות לבין התזה – הפתרון היעיל ביותר

בין אם הבית שלך נמצא בתהליך בניה ובין אם יש לך בעיה שיש לטפל בה, בוודאי חשוב לך לקבל את פתרון האיטום הטוב ביותר. שילוב בין הנחת יריעות ביטומניות לבין התזה בסיום העבודה יבטיח לך את התוצאה הטובה לטווח הארוך. בהשוואה לעבודות אחרות ובהן הנחת הזפת או הנחת חומרי איטום על הגג וללא יריעות, יכול להיות שעבודה זו תהיה יקרה יותר בשלב העבודה. בטווח הארוך, התשלום היקר יחסוך לך הרבה מאד כסף.

איטום בהתזה עם החברה המתאימה

האיטום של הגג משפיע על איכות החיים בבית. גג שאינו אטום עלול להוביל לחלחול של נוזלים ומים לתוך הבית, מה שיתבטא בעיבוי, רטיבות, הופעה של טחב, פטריות ועובש. כל הגורמים הללו מזיקים למבנה ולחיים של בני הבית. במקרה שמופיעה אחת התופעות, התעלמות לא תועיל וניתן לשער שגם טיפול בחומרי ניקוי לא יעזור ובוודאי שלא לטווח הארוך.

הדרך הטובה ביותר לאטום את הגג היא לעשות עבודה יסודית ומקצועית במהלך הבניה. לשם כך יש להניח יריעות איטום ועליהן לעבור בחומר התזה המיועד לכך. במידה והאיטום לא נעשה כראוי, התוצאה תהיה כל מה שצוין למעלה וגם אם החורף הראשון יעבור בשלום, ספק אם זה שאחריו יהיה בהתאם.

חשיבות איטום בהתזה לשמירה על המבנה

ישנם חומרי איטום שונים אשר יכולים לנסות לתת מענה לגג. עם זאת, איטום בהתזה נותן מענה מתקדם ואיכותי לגג ולמבנה כולו. כדאי לדעת כי בחירה בחומר איטום שאינו מתאים לגג או שאינו הטוב ביותר, עלולה להיות בחירה יקרה לאורך הזמן. חומרים זמניים יכולים לעזור לעבור חורף אחד ולעתים גם שניים ללא רטיבות, אך השמש תשפיע עליהם, תיצור בקעים וסדקים ובהם יעברו הנוזלים.

איטום בהתזה נותן את המענה המתאים והטוב ביותר למזג האוויר הישראלי ולאחר שזה ברור, כל שנותר לך הוא לבחור את אנשי המקצוע הנכונים לביצוע העבודה.

קריטריונים לבחירת חברה לביצוע העבודה

חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע מתאימים שיוכלו לספק לך מענה מקצועי ורציני. עבודת האיטום תשפיע על איכות החיים ועל הבריאות של בני הבית. לכן, עליך לבחון את הקריטריונים הבאים כדי לקבל החלטה האם אנשי המקצוע אכן עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

ניסיון

הניסיון של החברה משמעותי ואפשר לראות כי אנשים אשר רק מתחילים בתחום לא תמיד יודעים לתת את המענה המתאים, גם אם למדו את התחום. הניסיון חשוב במיוחד בבתים שיש בהם בעיות של רטיבות או נזילה. אנשי מקצוע שיודעים לבחון את הבעיה ולאתר את התקלה, יוכלו להציע את הפתרונות הנכונים לעבודה ולבצע איטום לאחר שווידאו כי השטח מוכן לקבל את החומרים החדשים.

שיטת העבודה

ישנן שיטות שונות לאטום את הגג. הדרך הטובה ביותר היא להניח יריעות איטום ולאחריהן לעבור עם החומר המתאים בהתזה. בשיחה עם החברה או אנשי המקצוע, יש לברר כיצד הם מתכננים לבצע את העבודה ולוודא הדרך שלהם אינה כוללת קיצורי דרך. כמו כן, יש להבדיל בין בית שנמצא בתהליך הבניה לבין בית שעומד מספר שנים ויש בו בעיה של רטיבות. במקרה השני, אנשי המקצוע חייבים לבצע בדיקה מעמיקה ורק אז להמליץ על שיטת האיטום. מתן מענה ללא בדיקה עלול להתפרש כניסיון לקצר את הדרך.

הצעת המחיר

בהצעת המחיר יש להתייחס לא רק לעלויות של האיטום אלא לדרך העבודה והחומרים שישמשו לעבודה. על בעלי המקצוע לכלול את כל המרכיבים בהצעת המחיר, לרבות יריעות איטום בעובי 5 מ"מ ואת חומרי האיטום ועבודת ההתזה. הצעה שאינה מפורטת ולא ברורה צריכה לעורר חשד לעומת הצעה ברורה שמציגה לך מה אנשי המקצוע עומדים לבצע.

לעבוד עם חברה מקצועית בתחום

מרכז האיטום הישראלי עומד לרשותך. המרכז מביא ניסיון רב בתחום עבודות האיטום בכלל ובפרט בתחום איטום בהתזה. המרכז מביא לבית שלך אנשי מקצוע רציניים, מקצועיים ובעלי רצון לדאוג לכך שהבית שלך יהיה בטוח ונעים למגורים, בטווח הקרוב והארוך. זוהי הכתובת שלך לאיטום, בתהליך הבניה ובמקרה וישנה תקלה בבית גם לאחר מספר שנות מגורים.

במידה ועבודת האיטום תהיה מושלמת, לא יהיה צורך לבצע תיקונים בהמשך והבית שלך יישמר ללא בעיות של רטיבות או עיבוי. מרכז האיטום הישראלי ישמח לעזור לך לבחור את דרך העבודה הנכונה ולהעמיד לרשותך אנשי מקצוע מנוסים ומוכשרים בתחום.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!