איטום גגות פוליאוריטן

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום גגות פוליאוריטן

איטום גגות פוליאוריטןאיטום גגות פוליאוריטן

החורף מגיע וזה הזמן שלכם למצוא את קבלן האיטום המתאים לפני שהנזילה מתחילה לטפטף לכם על הראש. כל חורף אותו סיפור, לא משנה עד כמה אנו משקיעים תמיד אנו מוצאים את עצמנו עם רטיבות בבית. ברוב המקרים, המקור של הרטיבות יגיע מהגג. לשם כך אתם צריכים לאטום את הגג בצורה יעילה אחת ולתמיד. הדרך הנכונה ביותר לאטום גגות היום בצורה יעילה ומהירה היא על ידי איטום באמצעות חומר המכונה פוליאוריטן.

 

מהו פוליאוריטן?

פוליאוריטן הוא חומר המבוסס על פלסטיק. מדובר על חומר אשר שייך למשפחת חומרי האיטום, הוא חומר מאוד נפוץ היום. איטום גגות פוליאוריטן מתאים למגוון רחב של עבודות איטום וגם שיקום מבנים. החומר מגיע בגדלים שונים, צורות ובעיקר נמצא בקרב אנשי מקצוע מובילים מתחום קבלנות האיטום. החומר הדביק משמש לאיטום באמצעות הדבקה או התזה. היתרון הגדול של החומר הוא יכולת הספיגה שלו אל תוך המשטח. איטום גגות פוליאוריטן מתאים לגגות אשר הגישה אל המקומות הבעייתיים בגג היא לא נוחה. ניתן להחדיר את החומר פנימה בצורה נוזלית וכך להגיע לכל מקום רצוי. אם יש לכם חשש לגבי פגיעה עיצובית, אין לכם מה לדאוג מדובר על חומר שקוף.

איטום גגות פוליאוריטן – יתרונות

גמישות

היתרון הגדול של פוליאוריטן הוא הגמישות של החומר. מדובר על חומר שניתן להשתמש בו בתור נוזל, בדרך זו ניתן להחדיר את החומר לכל מקום נדרש. מלבד לכך, פוליאוריטן מגיע בצורות שונות ובמרקמים שונים, לקבלן יש מגוון בחירה רחב אשר בעזרתו העבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר.

זמן עבודה

כאשר אנו מבצעים עבודות איטום זה לרוב יכול לקחת כמה ימים מכיוון שצריך לחכות עד שהחומר יתייבש. עם זאת, כאשר מדובר על פוליאוריטן הזמנים מתקצרים באופן דרסטי. זמן ההתייבשות של החומר הוא כ-2 עד 3 מ"מ ביום. 

חומר גלם

אמנם מדובר על חומר גלם שהוא יקר יחסית, אבל אם משתמשים בו נכון המחיר הופך לבדיחה. הסיבה לכך היא שהחומר הוא מאוד אלסטי, הוא יכול להכפיל את הגדול שלו פי 5 מהגודל המקורי בזכות האלסטיות שלו. 

עמידות 

כאשר אנו מבצעים עבודות איטום אנו רוצים לדאוג שלא כל חורף נצטרך להזמין את בעל המקצוע שיבוא לבקר אצלנו ולבצע עבודות כאלה ואחרות. היתרון בחומר זה הוא שמדובר על חומר עמיד בפני שחיקה, יש לו דרגות משתנות וניתן לאחר שהחומר מתקשה לעבד אותו כרצוננו. 

 

איטום גגות פוליאוריטן – הבחירה הנכונה

אז מה הסיבה שבגללה אנו נרצה להשתמש דווקא בחומר זה כאשר מדובר על איטום גגות? יש היום מגוון בחירות בשוק אשר מתאימות לאיטום גגות. לדוגמה, נוכל לאטום בדרך המסורתית עם זפת, או באמצעות יריעות ביטומניות אשר יהפכו את מחיר הפרויקט ליקר יותר. עם זאת, הרוב המוחלט של הקבלנים המורשים יבחרו דווקא את האופציה של איטום גגות פוליאוריטן. הסיבה לכך היא שברוב הגגות יש בעיית נגישות, הגישה אל הגגות מסובכת וקשה לבצע עבודות איטום. כאשר אנו משתמשים בחומר זה באמצעות התזה אנו הופכים את הפעולה להרבה יותר פשוטה ויעילה. אין צורך להלחים יריעות איטום, אין צורך להמתין שעות ארוכות לייבוש החומר. נדגיש כי צריך למרוח על שכבת פוליאוריטן גם שכבת הגנה מפני הקרינה.

מתי נבצע איטום גגות פוליאוריטן? 

אז מתי הוא בעצם הזמן הנכון להשתמש בסוג חומר זה? האם זה תלוי בסוג הגג שלנו? האם זה תלוי בחשיפה לשמש? כפי שציינו, יש פתרונות רבים לצורך איטום גגות. אך יש הרבה מקרים בהם האופציות האחרות אינן רלוונטיות. לדוגמה, כאשר אנו רוצים לאטום גג באמצעות יריעות לא נוכל להשתמש בהם בגגות מפח, אלומיניום, זכוכית ואף מעץ. במקרים כאלה יש לנו את האפשרות היעילה ביותר, איטום גגות פוליאוריטן. החומר מתאים גם כרכיב עיקרי לצורך איטום וגם לצורך השלמת איטום.

 

בואו נדבר כסף…

עד עכשיו הרעפנו מחמאות על השימוש בפוליאוריטן, אבל זה בטח בא לידי ביטוי במחיר… שימו לב, המחיר אינו יקר כאשר אנו משווים אותו לשימוש בחומרים דומים בתחום האיטום. בדרך כלל המחיר ייקבע לפי מ"ר כאשר מדובר על איטום גגות. לעיתים יהיו מקרים בהם ישתלם לנו לקבל הצעת מחיר עבור פרויקט. המחיר אותו נשלם עבור מ"ר ינוע בין 65 ש"ח ועד 95 ש"ח. שימו לב, ככל שהשטח קטן יותר כך המחיר עולה. כאשר אנו רוצים לאטום את המרפסת שלנו והשטח שלה קטן המחיר יכול להתחיל מ-80 ש"ח למ"ר ולהגיע אף ל-100 ש"ח במקרים מסוימים. 

הדרך הנכונה ביותר לקבל את הצעת המחיר המשתלמת ביותר היא על ידי ביצוע סקר שוק. פוליאוריטן הוא חומר מומלץ לשימוש עבור איטום, במיוחד כאשר מדובר על תקלה חוזרת. שימו לב שאתם בוחרים את בעל המקצוע הנכון אשר ילווה אתכם לאורך כל הדרך, בעל מקצוע מנוסה ובעל ידע בשימוש באיטום פוליאוריטן.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!