איטום גגות איסכורית

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום גגות איסכורית

איטום גגות איסכוריתאיטום גגות איסכורית

מאמר יספק סקירה קצרה של נושא איטום גגות איסכורית. איטום גגות איסכורית היא משימה חשובה שאי אפשר להתעלם ממנה.

ישנן סיבות רבות לאטום גגות איסכורית והיתרונות של איטום גגות איסכורית הם רבים:

-משפר את תוחלת החיים והיעילות האנרגטית של מערכת הגג

-שומר מים מפני חדירתם לתוך מעטפת הבניין

-מגן מפני חדירת אוויר ומים; לַחוּת; עובש; קורוזיה; ומזיקים (למשל טרמיטים)

-מספק מחסום בין אריחים, מתכת או חגורת בטון לבין חומרי בליה כגון גשם חזק או שלג נמס

-מונע נזקי קרח על גגות תלולים כגון גגות פח.

גגות איכורית מתוחזקים מחזיקים לאורך זמן

גגות איסכורית בדרך כלל עשויים יריעות פח שאטומות על ידי עופרת מותכת. גגות איסכורית יכולים להחזיק מעמד מעל 50 שנה אם הם מתוחזקים כראוי. מכיוון שהגג עשוי יריעות פח, חשוב לאטום את כל המפרקים שאליהם יכולים להיכנס מים. זה יעזור למנוע חלודה וקורוזיה של גג הפח. גגות איסכורית מספקים סביבת מגורים נוחה יותר מסכך או חומרים דומים. גגות איסכורית מספקים גם הגנה טובה יותר מפני רוחות וסופות כבדות מאשר גבס או חומרים דומים.

בעבר קיבלו גגות איסכורית ציפוי מגן של צבע או זפת. בעידן המודרני, הם מכוסים לעתים קרובות בשכבת ביטומן. עכשיו שהבנתו את החשיבות של תחזוקת גגות איסכורית, נדבר על העלויות הכרוכות באיטום גגות איסכורית וכמה עולה לאטום גגות כזה. גגות איסכורית נפוצים באקלים טרופי ובמזרח התיכון מכיוון שהם מספקים כיסוי עמיד למים למבנים. גגות אלה עשויים יריעות מתכת שנחתכות לרצועות, משטחות החוצה ואז נאטמות יחד ליצירת גג. קירוי איסכורית ידוע גם בשם קירוי גלי או גג פח. תהליך איטום גגות הפח נקרא גלוון.

המחיר של גילוון גג איסכורית משתנה בהתאם לגודל ולצורת הבניין המגדירה כיצד צריך לעשות זאת, אך זה יכול לעלות בין 600 ש”ח ל 1200 ש”ח למ"ר למבנים קטנים ובין 1500 ש”ח ל3000 ש”ח למ"ר עבור מבנים גדולים יותר. חשוב לציין כי לא כל הגגות צריכים להיות אטומים. חלק מהגגות, כגון מתכת ואספלט, אינם זקוקים לאיטום.

איטום גגות איסכורית הוא תהליך חיוני

איטום גגות הוא חיוני כדי לשמור על הגג שלך מפני דליפות. תחזוקה שוטפת של הגג שלכם תעזור לכם לחסוך כסף בטווח הארוך. העלות עבור שירות זה יכולה להשתנות בהתאם לסוג החומר שבו אתם מתכננים לאטום את הגג שלכם. אנו ממליצים לקבל הצעת מחיר מאדם מקצועי לפני שמנסים משהו אחר.

בעלי גג איסכורית מוציאים בממוצע 2500 על תחזוקת גג איסכורית חדש. איטום גגות איסכורית היא דרך קלה וזולה לאטום את הגג שלך. איטום גגות איסכורית פועל על ידי מילוי כיסי האוויר מתחת למתכת. תהליך זה גם מונע חלודה, שזו בעיה נפוצה בגגות פח. איטום הגג שלך יגן עליו עד 15 שנים. תהליך האיטום של הגג שלך יכול להתבצע במחיר של בין מאות לאלפי שקלים. העלות תהיה תלויה בגודל הגג שלכם, אם אתם רוצים קרום גומי אספלט או יריעות מתכת, ואיזה סוג איטום קצה אתם רוצים.

התשובה לשאלה זו של מחיר איטום הגג תלויה בגורמים רבים שלא פשוט לכמתם. חומרי הקירוי, גודל הגג, המיקום והמתקין הם רק כמה מהמשתנים הנפוצים.

קירוי הוא עבודה יקרה. ראשית עליך לקחת בחשבון את מחירם של כל החומרים הדרושים להתקנה אשר יכולים לנוע במחיר שבין 400 ש”ח ל -1000 ש”ח. בהתאם לגודל הגג שלך, זה ייקח לאדם אחד או שניים בסביבות 4-6 שעות להתקנה.

אם אתה שוכר מישהו אחר שיעשה זאת, התעריף השעתי שלו יוסיף סכום נוסף לשעה בהתאם למקום מגוריך וכישוריו. המחיר כולל גם זמן נסיעה אם הם מגיעים איזור או עיר רחוקה אחרת – מה שעלול לייקר את המחיר ולהפוך אותו יקר מדי.

יתרונות נוספים בגגות איסכורית

לגגות איסכורית, העשויים יריעות אלומיניום, יש מספר יתרונות על פני חומרים אחרים. הם חזקים, עמידים בפני אש ולא יקרים. זה הופך אותם לבחירה המושלמת לאנשים שמחפשים פתרון קירוי בעל תחזוקה נמוכה.

היתרון הראשון שיש לגגות איסכורית הוא עמידותם. פח לעולם לא יחליד או יירקב, מה שאומר שהם יחזיקו מעמד זמן רב יותר מחומרים אחרים כמו בטון או אספלט. הם גם יכולים לעמוד באש טוב יותר מרוב אפשרויות הקירוי מכיוון שהאלומיניום מגן על החומר מפני הלהבות מבלי להמיס אותו עד להרכבו הבסיסי.

גגות פח נתפסים לעתים קרובות כחלופה זולה יותר לחומרים היקרים יותר המשמשים לקירוי. הסיבה לכך היא שגגות פח קלים יותר, כלומר ניתן לשלוח אותם בקלות ואינם דורשים יותר מדי עבודה להתקנה.

היתרונות של קירוי איסכורית:

– קל יותר להתקנה.

– המשקל נמוך יחסית וזה דורש פחות כוח אדם לטפל בהם ולהתקין אותם.

– גגות איסכורית מחזיקים מעמד זמן רב יותר מגגות רעפים מסורתיים ויש להם עלות תחזוקה נמוכה.

– קירוי איסכורית זול יחסית וקל לתחזוקה.

 

איטום גגות איסכורית – איזו טכניקה משיגה את התוצאות הכי טובות?

עבודות איטום גגות איסכורית יש לבצע מיד ולא להמתין עד לימי החורף הגשומים. אם לא תמהרו לדאוג לאיטום מקצועי אתם עלולים למצוא את המחסן שלכם מוצף במים. רטיבות קלה עלולה לגרום נזק בלתי הפיך לציוד חשמלי, ריהוט, מוצרי נייר, מזון ועוד. גגות איסכורית הם לרוב גגות קטנים כך שעלות האיטום לא תהיה גבוהה. תבחרו נכון בחברת איטום שמתחייבת לשירות מקצועי ומהיר כולל אחריות מלאה ושימוש בחומרי איטום איכותיים. 

מה זה גג איסכורית ואיפה נהוג להתקין אותו?

בעבור אלו שלא מכירים גגות איסכורית נסביר שזהו פאנל עשוי מתכת חסינה מפני אש. גגות איסכורית מורכבים מכמה יחידות שמתחברות יחד כמו חתיכות לגו. ניתן למצוא חלקי אסכורית בעוביים שונים שקובעים את רמת הבידוד מפני רעש, חום וקור. התקנה של גג איסכורית נחשבת קלה בהשוואה לבניית גגות אחרים. איסכורית מהווה טכניקת בנייה ירוקה היות והיא אינה דורשת מאמץ ניכר או כוח אדם רב. אם אתם מחפשים את הדרך להקים גג בשיטה מהירה וזולה – איסכורית היא הפתרון. אפשר וכדאי להתקין עם איסכורית גג לחנייה, מחסן, פרגולה, דירות ומבני תעשייה. 

איך אוטמים נכון גג איסכורית?

האיסכורית נחשבת עמידה בפני מים כך שאיטום נדרש רק בגלל פוטנציאל הנזילה במרווחים שבין חיבורי הלוחות או חורים של ברגים. איטום גגות איסכורית מתבצע באמצעות חומרים אקריליים, פולימרים או פוליאוריטניים. החומרים הפוליאוריטניים הם העמידים ביותר בפני מים ובהתאם, הם נחשבים ליקרים ביותר ולנוחים ביותר לעבודה. 

איך מבצעים את מלאכת האיטום?

אם הזמנתם איטום גגות איסכורית בגלל נזילה קיימת נתחיל את העבודה באיתור הגורם לנזילה. כך למשל, במידה והנזילה נובעת מחיבור לא הדוק מספיק – נחזק את החיבור. במקרים בהם הגורם לבעיה הוא בורג רופף – נחזק את ההברגה. כעת נעבור לשלב הבא ונאטום היטב את החיבורים בין הלוחות עם חומר פוליאוריטני. לאחר מריחת חומר האיטום יש להמתין לפחות 24 שעות עד לייבוש מלא.

כמה שכבות של חומר איטום צריך?

יהיו מקרים בהם שכבה אחת של חומר איטום תספיק ומצבים בהם יהיה צורך בשכבה עבה יותר או בשכבה כפולה. נדע איזו שכבה של חומר איטום נדרשת ואיזה חומר הוא המתאים ביותר רק לאחר בחינה מקרוב של המבנה. העבודה מתחילה בהתזה של חומר איטום וממשיכה אל המתנה עד ייבוש מלא. בכדי להבטיח חורף נטול נזילות נמליץ על איטום גג מלא.

כמה זמן נדרש לאיטום גגות איסכורית?

עבודת האיטום נמשכת מספר ימים. כדאי להתחיל בעבודה מוקדם ככל האפשר בכדי לסיים אותה לפני בוא הגשמים. במהלך ימים גשומים לא ניתן לבצע עבודות איטום. איטום גגות איסכורית קטנים ידרוש כיום וחצי של עבודה (כולל המתנה לייבוש החומר). גגות גדולים ידרשו שכבה עבה של חומר איטום או שתי שכבות ומשך העבודה מתארך בהתאם. 

כמה עולה להזמין איטום גגות איסכורית?

בהשוואה לעבודות איטום גגות אחרות, איטום גגות איסכורית נחשב לזול, נגיש ומהיר. לרוב מדובר בגגות קטנים כך שהמחיר צפוי להיות נמוך (50-80 שקלים בעבור כל מ"ר). קבלן איטום אמין ומקצועי יידע לפרט את העלויות הצפויות טרם תחילת העבודה כך שאתם תוכלו להחליט בהתאם. 

הזמנת איטום גגות איסכורית ישנים

חומר גלם כמו אסכורית מחזיק מעמד למשך שנים רבות כאשר מופיע לעתים בלאי טבעי. תזוזה של הקרקע או של היסודות עלולה לייצור סדקים קטנים באזור בו חלקי האיסכורית מתחברים יחד. אם הופיעו אצלכם נזילות בחיבורים (צפוי לאחר מספר שנים של שימוש) – הגיע הזמן להזמין קבלן איטום שמתמחה באיטום גגות איסכורית. 

יש אצלי נזילה בגג איסכורית חדש, מה צריך לעשות?

בנייה לא מקצועית של גג עלולה לגרום לנזילות כבר לאחר מספר חודשים של שימוש. אם הקבלן שבנה את הגג אינו מבין דבר וחצי דבר באיטום הוא לא יידע לדאוג להתקין שיפוע למניעת הצטברות מים על הגגון. חיבורים לא מוקפדים עשויים גם כן להפוך לנקודות תורפה שיתפתחו לנזילות. התייעצות עם מומחה איטום גגות תחסוך לכם את עגמת הנפש ותבטיח חורף נטול נזקי רטיבות. אפשר לאטום בצורה הרמטית את כל סוגי גגות האיסכורית. 

מתי נבצע איטום גגות איסכורית עם יריעות ביטומניות?

יריעות ביטומניות נחשבות לשיטת איטום מובילה ועמידה בעבור גגות בטון. השימוש של היריעות הביטומניות בעבור גגות איסכורית שנוי במחלוקת. בניגוד לגגות שטוחים בהם אין הגבלה בעבודה עם מבער, גג אסכורית עשוי פח עלול להתעקם. הקבלנים שכן מבצעים עבודות איטום גגות איסכורית עם יריעות ביטומניות מקפידים לחמם את היריעות ולא את הגג. אפשרות פעולה נוספת היא בחירה ביריעות נדבקות שלא דורשות הלחמה. סובלים מרעשים בתוך המבנה? איטום של הגג עם יריעות ביטומניות ישפר את הבידוד מפני רעשים (כולל הרעש של הגשם). 

איך מתחילים בעבודה?

כל שעליכם לעשות בשביל להבטיח איטום הרמטי הוא לבחור נכון בקבלן מקצועי ומנוסה. עבודת האיטום תתחיל בניקוי יסודי של הגג מלכלוך ושאריות חומרי איטום קודמים. לאחר השלמת הניקוי יתקן הקבלן את כל הסדקים והרווחים בגג. כעת כאשר הגג מוכן לאיטום נמרח שכבה אחידה של חומר איטום ונמתין לייבוש מלא. 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!