חיטוי מאגר מים

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

מי שגר בבניין משותף, חשוב שידע כי המים שמגיעים אל הברזים בכל מקום, החל מכיורים, ברזי הגינה, במקלחת ועוד – כולם מגיעים ממאגרי מים משותפים הנמצאים בקומת הקרקע או על גג המבנה. המים אשר נמצאים במאגר, מקנים אספקה לכל הדיירים תוך שהם חייבים לעבור חיטוי מידי שנה. אבל מה זה חיטוי מאגר מים? ומי עושה זאת? כל הפרטים בהמשך.

חיטוי מאגר מים – כל מה שצריך לדעת

חיטוי מאגר מים נועד כדי שכל אדם בישראל יוכל ליהנות ממים נקיים עד כמה שניתן. החיטוי נועד לספק מים נקיים, חפים ממחלות או חיידקים. פעולת החיטוי נעשית מידי שנה על פי החוק ועל פי הנחיות משרד הבריאות ותקנה מס' 1525 של מכון התקנים הישראלי. התקנה מחייבת דיירים או בעלי נכסים לבצע חיטוי מאגרי מים אחת לשנה.

החיטוי שנעשה על ידי המקצוענים, מאפשר ניקוי כללי של המים שזורמים אל הברזים בדירות ובמבנים משותפים, בעוד שבאמצעות החיטוי – מצליחים המומחים למגר מהמים חיידקים, מתכות, כוליפורמים ושאר אלמנטים שאנחנו ממש לא רוצים ללגום.

מהם מאגרי מים?

מאגר מים כפי שהזכרנו, הינו סוג של בריכת בטון הממוקמת מתחת למבנה או על הגג בו נאגרים מים עבור שתייה, כיבוי שריפות, עבור אספקת מים למוקדים חיצונים ועוד. המים הנמצאים במאגר, מתמלאים על ידי הרשויות והם מאפשרים סירקולציה במערכת האינסטלציה שבמבנה.

בכך ישנם מאגרים שנשמרים באמצעות בריכות בטון גדולות, תוך שהמים העומדים והזורמים: חייבים חיטוי. בנוסף חשוב לדעת כי החיטוי נועד גם לאפשר מי רחצה טובים יותר, כמו גם מי שתייה ומים שנועדו לניקיון או להשקיית הגינה.

כיצד נעשה חיטוי מאגרי מים?

חיטוי מאגר מים עם חברת ימית חיטוי מים מתקיים לאחר בדיקות וביקורת כללית הנעשית על ידי חברות מקצועיות העסוקות בתחום. התהליך מתבצע רק על ידי חברות שהוסמכו לבצע את הפעולה, תוך שבזמן החיטוי יילקחו מים מהמקום לבדיקת מעבדה.

את הפעולה עצמה מבצעים בהתאם לצרכים של מאגר המים, כמו גם בהתאם למועד החיטוי. הפעולה נעשית באמצעות ניקוי מאגר המים וחומרי חיטוי כמו כלור, ושאר חומרים כימיים ומסננים שנועדו לטהר ולסנן את המים. לבסוף יוגשו גם תוצאות בדיקות המעבדה לדיירי הבניין תוך קבלת אישור מהמומחים אודות החיטוי שהתבצע במקום. בכך רבים יכולים ליהנות ממים נקיים כמו גם מביצוע חיטוי מאגרי מים על ידי המומחים.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!