יצרני חלונות אלומיניום

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

פתיחת דריי קיפ היא פתיחה חדשנית המספקת לחלון שתי תצורות פתיחה אפשריות – פתיחת ציר או פתיחת קיר. בסיבוב ידית הפתיחה למצב מסוים ניתן לפתוח את החלון כחלון ציר צידי רגיל, ובסיבובה למצב שונה ניתן לפתוח אותה בתצורת קיפ אנכית. פתיחה זו נחשבת ליעילה מאוד, מאפשרת שימוש בחלון לאוורור מלא וחשיפה לנוף ולצד זאת גם שמירה על האפשרות לאוורור קל ומדוד תוך שמירה על הפרטיות בתוך החדר.

סוג זגוגיות בייצור חלונות אלומיניום

זגוגית היא פרמטר חשוב מאוד בייצור חלון והסוגים השונים של זגוגיות ניתנים לשילוב בכל סוגי החלונות, ולא רק בחלונות אלומיניום. סוג הזגוגית שתבחרו יכול להשפיע מאוד על רמת בידוד הרעשים והטמפרטורה בחלל החדר, על החוזק המבני של החלון ורגישותו לשבירה ואפילו על האופן בו יכול החלון לסנן את קרני השמש ולשמש גם כאמצעי הצללה חלקית. להלן סוגי הזגוגיות השכיחים:

זגוגית שקופה סטנדרטית

– זוהי הזגוגית הסטנדרטית שבעבר שימשה כזגוגית ברירת המחדל של כל החלונות. המדובר בלוח זכוכית בעובי של כחצי ס"מ (5 מ"מ). הזכוכית בתצורתה זו היא שבירה מאוד ויכולה להישבר מטריקה של החלון, מרוח חזקה, מבום על קולי ולבטח מפגיעה של חפץ קשיח. זגוגית זו גם אינה מציעה שום יתרונות של בידוד מכל סוג שהוא, למעט מניעת מעבר של אוויר וגשם.

זגוגית טריפלקס

סוג הזגוגית השכיח ביותר בעולם חלונות האלומיניום. זגוגית זו מיוצרת משני לוחות זכוכית סטנדרטיים המוצמדים זה אל זה באמצעות יריעת PVB פולימרית. בתצורה זו גדל עובי הזגוגית עד כדי 1.2 ס"מ והזגוגית עצמה מספקת רמת חוזק גבוהה יותר וכן בידוד אפקטיבי מרעשים וטמפרטורה. כמו כן, זגוגית טריפלקס מתנהגת כמו זגוגית רכב קרי שבירה של הזכוכית אינה יוצרת התנפצות לרסיסים, אלא לסדק בלבד, כאשר כל שברי הזכוכית נשמרים דבוקים זה לזה באמצעות יריעת ה-PVB. מומלץ בעת התקנת דלתות אלומיניום להשתמש בזכוכית עבה,

זגוגית בידודית

בידודית הוא שם הזגוגית שניתן לזגוגית הדומה מאוד לטריפלקס כשההבדל היחיד בין שני הסוגים הוא שאת יריעת ה-PVB מחליף חלל אוויר הנמצא בין שני לוחות הזכוכית. הזגוגית כולה עטופה ביריעה פולימרית שתמנע שבירה של הזגוגית, אך המרווח בין שני לוחות הזכוכית הוא למעשה חלל של אוויר. מודל זה של זגוגית מאפשר רמה גבוהה של בידוד טמפרטורה וזהו יתרונה הגדול ביותר של זגוגית בידודית.

זגוגית מחוסמת – זכוכית מחוסמת הוא ביטוי שגור מאוד בעיקר בעולם הבטחון והבטיחות. המשמעות היא זכוכית בעלת חוזק מבני יוצא דופן, שמאפשר לה לעמוד בלחצים ובפגיעות שזכוכית רגילה לא יכולה לעמוד בהם. הזכוכית המחוסמת מיוצרת בתהליך שבו עוברת הזכוכית תהליך התכה בטמפרטורות גבוהות הרבה יותר מאלו שבהן מייצרים זכוכית רגילה, מה שמעניק לה את החוזק המבני המדובר שהופך אותה לזכוכית מחוסמת. יתרונה הוא בחוזקה המבני שמהווה תנאי הכרחי בשורה של אפליקציות ובכלל זה גם בחלונות אלומיניום.

יורוסטייל חברת אלומיניום לייצור הרכבהת חלונות ודלתות אלומיניום

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!