קבלן שלד מחירון וסוגי עבודות

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

עבודות שלד הן עבודות עתירות עבודה ועתירות חומר גלם יקר. למעשה, בניית השלד היא המרכיב הארוך והמורכב ביותר בתהליך הבנייה של מבנים חדשים והיא גם אחראית על עיקר עלות הבנייה. כאשר אתם מזמינים קבלן שלד מחירון וסוגי עבודות הם פרמטרים שיכולים להשתנות ממקרה למקרה בהתאם למאפייני המבנה, בהתאם לסוג ההתקשרות שלכם עם הקבלן ובהתאם לעבודות הנדרשות.

כיצד נקבע מחירן של עבודות שלד

ככלל, מחירן של עבודות שלד נקבע לפי מטר מרובע, אך לא רק. מחירו של מטר מרובע של בניית יסודות אינו כמחירו של מטר מרובע בניית קירות פנים במבנה, וכך גם לגבי קירות חוץ/ מעטפת חוץ של המבנה או גג המבנה. בתוך כך יש לשלב גם את האלמנטים המשולבים בכל קיר וקיר, שכן עלות בניית קיר מלא תהיה שונה מבניית קיר עם מפתח חלון גדול. הקיר המלא דורש יותר חומר גלם אך קל יותר לבנות אותו. מכל זה ניתן להבין שבכדי לקבל מחיר עבור ביצוע עבודות שלד במבנה, נדרשת תכנית בנייה המפרטת את כל מרכיבי המבנה ושממנה יכול לגזור קבלן השלד את היקף העבודה, את כתב הכמויות לפרויקט, את מורכבות העבודה ואת הציוד הנדרש לצורך השלמת העבודה ובהתאם לכך לגבש הצעת מחיר ספציפית לפרויקט.

קבלן שלד לבתים פרטיים

מהם סוגי העבודות שמבצע קבלן שלד

קבלן שלד הוא איש המקצוע שאחראי על בניית שלד המבנה וזה אומר כל יציקות הבטון, החל מיסודות המבנה, דרך בסיס המבנה, דרך קירות החוץ ומעטפת המבנה וכלה בתקרות, גג וקירות הפנים של המבנה. סביב כל אלה ניתן לבצע סוגים שונים של עבודות, החל מבנייה מחדש, דרך שיקום בטון וכלה בביצוע חיזוק של יסודות ושלד המבנה. כל סוגי העבודות הללו חייבים להתבצע על ידי קבלן שלד רשום וכל אחד מהם יהיה כרוך בתהליכים מקצועיים שונים, בכמויות שונות של חומרי גלם ובהתאם לכך גם בעלויות שונות.

מן הסתם, אם אתם לא עושים מחקר כללי על העלויות של בניית שלד או ביצוע סוגי עבודות שלד שונות, אתם אמורים לדעת בדיוק מהן העבודות שלשמן אתם זקוקים לשירותיו של קבלן שלד – האם אתם בונים בית חדש לחלוטין? האם אתם מעוניינים לבצע חיזוק של המבנה מפני רעידות אדמה? האם אתם זקוקים לביצוע עבודות שלד לצורך הסרת צו מבנה מסוכן שהוצא למבנה? עבור העבודות שאתם רוצים לבצע בשלד המבנה, עליכם לגבש תכנית בנייה מסודרת בליווי אדריכל ומהנדס בניין מוסמך, ועם תכנית הבנייה הזאת תוכלו לגשת לכל קבלן שלד בכדי לקבל מחיר מדויק לפרויקט הספציפי שלכם. כמו כן, מאחר ומדובר בעבודות חשובות ורגישות מאוד במבנה, חשוב מאוד לעבוד תמיד עם קבלן שלד רשום המופיע בפנקס הקבלנים של משרד השיכון תחת הסיווג הספציפי של קבלני שלד.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!