שיפוץ בניין הסכמת דיירים

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

שיפוץ בניין דורש הסכמה של רוב הדיירים בין אם מדובר שיפוץ חיצוני או שיפוץ פנימי. ללא הסכמת רוב הדיירים לא ניתן לבצע שיפוץ בניין. אך אם יש לנו הסכמה של רוב דיירי הבניין אשר כוללת 70% ורק כמה דיירים בודדים סרבנים, ניתן לבצע שיפוץ בניין. לכן על מנת שיהיה לנו שיפוץ בניין הסכמת דיירים חשוב שתמיד יהיה לנו רוב בבניין.

מדוע יש צורך בהסכמת דיירים לשיפוץ בניין?

כל בניין אשר צריך שיפוץ בין הוא חיצוני או פנימי חייב אישור הסכמה של הדיירים בבניין, וזאת בהתאם לחוק הקיים. לרוב ועד הבית של הבניין הוא זה שיטפל בכל נושאי שיפוץ בניין הסכמת דיירים, הוא יאסוף את כל דיירי הבניין ויגיד להם על השיפוץ שהבניין צריך לעבור, מהו עלות השיפוץ, מהם השלבים השונים ועוד. כמו כן, ועד הבית אחראי גם על בחירת קבלן השיפוצים וקבלות הצעות המחיר מהחברות השונות.

מה קורה במצב שיש לנו שכנים סרבנים שלא מעוניינים בשיפוץ?

במצב בו יש לנו דיירים סרבנים שלא מוכנים לשיפוץ והם במיעוט, ניתן בכל זאת לבצע שיפוץ בניין. באמצעות רוב של 70% של דיירי הבניין ניתן בכל זאת לבצע שיפוץ בניין, וזאת בהתאם לתהליכי הבירוקרטיה הקיימים במצב זה. במצב זה, יש לאסוף את כל דיירי הבניין באסיפה כללית לגבי החלטת שיפוץ הבניין אנו ממליצים לפנות לנציגי חברת אורגד שיפוץ מבנים . באסיפה יש להסביר לדיירים הסרבנים בדרך נועם את התקדימים המשפטיים במצב בו הם מסרבים לשתף פעולה בשיפוץ הבניין, וכן את הסיכוי הנמוך שלהם לזכות במשפט. במידה והשכנים עדיין לא השתכנעו ומסרבים לשיפוץ יש לפנות למפקחת הבתים המשותפים או באמצעות עו"ד על מנת לתבוע את אותם דיירים סרבנים בבית המשפט, וזאת על מנת שישלמו את חלקם בתהליך שיפוץ הבניין. מעבר לכך, חשוב שתהיה לכם לאורך כל השיפוץ עצמו חברה מקצועית אשר תלווה אתכם מתחילת השיפוצים ועד לסופם וכמובן מול הדיירים הסרבנים.

מה זה שיפוץ בניין הסכמת דיירים?

שיפוץ בניין הסכמת דיירים זה למעשה שיפוץ אשר נעשה לבניין בין אם הוא חיצוני או פנימי ואשר דיירי הבניין מסכימים לכך. רוב השיפוצים הנעשים בבנייני מגורים משותפים הם לרוב חיצוניים וכוללים ליקויים שונים כגון: חיזוק עמודי הבניין, ברזלים חלודים וחשופים, סדקים בקירות וכן בחדר המדרגות ועוד. באמצעות שיפוץ בניין הסכמת דיירים ניתן לבצע את השיפוץ עצמו ללא כל בעיה. שיפוץ זה מתקן את כל הליקויים החיצוניים שיש בבניין עצמו, כך שבסופו של דבר אתם מקבילם בניין חדיש ויפה אסתטית. כמו כן, שיפוץ בניין מעלה באופן אוטומטי במאות אלפי שקלים את ערך הבית שלכם. כך שאם אתם לפני מכירת הדירה שלכם או מתכננים למכור בשנים הקרובות, ערך הדירה שלכם יהיה יותר גבוה מאשר בניין שלא שופץ בכלל.

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!