איטום ובידוד גג בטון

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום ובידוד גג בטון

איטום ובידוד גג בטוןתהליך האיטום והבידוד של גג בטון אינו קשה כפי שזה נשמע. כל מה שצריך הוא איטום איכותי וחומר בידוד.

עם זאת, ישנם כמה דברים שצריך לזכור לפני שמתחילים בתהליך. ראשית, עליך לקנות חומר איטום באיכות טובה שאינו מכיל חומרים מזיקים שיכולים להשפיע על בריאות משפחתך. שנית, חשוב לקרוא הוראות על חומר הבידוד מכיוון שחומרים שונים זקוקים להליכי יישום שונים. התהליך מתחיל בהוספת משטחי הבידוד זה לצד זה ולאחר מכן מילוי כל הפערים בגומי קצף באמצעות פחיות ריסוס או דבק. השלימו על ידי איטום הקצוות באיטום לפני הוספת שתי שכבות הרעפים או אספלט או חומרי קירוי אחרים להגנה מפני גורמים חיצוניים כגון: גשם כבד, רוח, ברד ושלג.

כיצד לבצע איטום ובידוד של גג בטון

מאמר זה יספק מידע בסיסי על איטום ובידוד של גג בטון. הוא גם נותן הנחיות כיצד לעשות זאת על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

איטום ובידוד גג בטון הינה עבודה יקרה וגוזלת זמן. יש למרוח את חומר האיטום בשכבות דקות כדי להימנע מסדקים או מבעבוע וכדי להבטיח שהוא נקשר היטב לבטון, שוב: הקפידו למרוח את חומר האיטום בשכבות דקות כדי למנוע סדקים או בועות. גם ההבנה כיצד לאטום ולבודד גג בטון היא משימה לא פשוטה. עם זאת, שווה להשקיע זמן כדי לדעת לבצע את המשימה בעצמך בצורה טובה. מאמר זה יראה לכם כיצד לבצע את האיטום והבידוד של גג הבטון בצורה נכונה.

באיטום ובידוד של גג בטון מתבצע תהליך של הבטחת תקינות מערכת ההגנה והתקרה שלך, ניתן להשיג זאת על ידי מריחת איטום או ציפוי על המשטח העליון של הגג. היישומים הנפוצים ביותר הם ציפוי אספלט, אלסטומר ואפוקסי.

חומרי האיטום והציפויים מוחלים באופן שיוצר מחסום אדים על המשטח העליון של מערכת קירוי הבטון. זה מונע חדירת מים דרך השכבה העליונה מה שעלול להוביל לפגיעה הן בבידוד והן בפלדה.

איטום ובידוד גג בטון יכול להיות מסובך עבור אנשים מסוימים.

ראשית, יש לנקות את פני הגג. המנקה צריך להבטיח שמשטחים שאינם נקבוביים יישארו כפי שהם. עבור משטחים נקבוביים, יש להשתמש באיטום איכותי שיסגור כל פער בין השכבה העליונה לשכבה הבאה. כל תפר שפספס צריך לאטום בעזרת חומר איטום באיכות טובה לפני שיחזור לרדת גשם. לאחר האיטום, ודא שהתקנת מערכת בידוד שתגן על הגג שלך מפני פגיעה בדליפות מים או סכרי קרח שעלולים להיווצר במהלך עונת החורף.

עלות של איטום ובידוד גג בטון

עלות האיטום והבידוד של גג בטון תשתנה בהתאם לגודל, למיקום ולכמה שכבות אטומות הגג נצרך.

העלות לאיטום גג ממוצע היא כ- 5000 ש”ח – 12,000 ש”ח עבור בית בגודל ממוצע. זה כולל את המחיר של חומרים כמו נייר זפת או יריעות פלסטיק כבדות המכסות את כל פני הגג, כמו גם מחיר של עבודה. הוא כולל גם משתנים אחרים כמו גודל הנכס.

נעבור על העלות הממוצעת של איטום ובידוד גג בטון.

במקרים רבים איטום ובידוד גג הוא השקעה טובה לכל בעל בית. עלות האיטום ובידוד גג הבטון יכולה להשתנות בהתאם לגודל הבית ולסוג החומר המשמש לאיטומו, כך שקשה לתת הערכה מדויקת מבלי לדעת יותר על המצב הספציפי של הנכס שלך, אך תוכל לתכנן להוציא חומרים בשווי של לפחות 3500 ש”ח אם אתה מבצע את הפרויקט הזה בעצמך. איטום ובידוד גג בטון יכול להיות גם יקר יותר, אך שווה את ההשקעה. זה ישמור את פנים הבית קריר יותר בקיץ וחם יותר בחורף. הוא מגן גם מפני עיבוי, עובש ונזקי מים; כל אלה יכולים להוביל לתיקונים יקרים בהמשך הדרך.

העלות לפרויקט זה נעה תלויה בכמות חומר למ"ר לפי הגודל של הגג שלכם בהתאם לאזור שצריך לכסות וגם רמת הבידוד הדרושה, האזור בו אתם גרים (באזורים מסוימים כולל עלויות עבודה) ואם יש צורך בחומרי בניין (כגון חומר בידוד מיוחד).

מהם היתרונות בהתקנת בידוד?

אחת הכישורים החשובים ביותר בבנייה שכל קבלן יודע וצריך לבצע היא איטום ובידוד גג בטון. 

מהם חומרי איטום?

חומרי איטום מוחלים על משטחים שונים ליצירת מחסום עמיד למים. יש לציין כי לא כל חומרי הבידוד זהים. שיטות היישום של כל סוג חומר איטום חייבות להיות שונות בהתאם למה הוא משמש. לדוגמה, אם היית מחפש לאטום משטחי מטבח, היית משתמש בסיליקון מבוסס אקריליק, אך אם אתה רוצה לאטום את אריחי האמבטיה שלך, תזדקק למוצר אורטן או סיליקון על בסיס מים.

בידוד מפחית אובדן חום במבנים על ידי לכידת אוויר בתוך חללים ומונע בריחת חום בסדקים בקירות או בתקרות. 

בענף הבנייה, איטום ובידוד הוא שלב מכריע להבטחת גג אטום למים ויעיל באנרגיה.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!