יריעות ביטומניות מחיר למטר והגורמים המשפיעים על המחיר

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

קבלן איטום ב{HEBROW}

איטום גגות הוא לא מותרות. איטום לא נכון, איטום ישן ולא מתפקד או חוסר כללי באיטום, יכולים לגרום לצרות כבדות ונזקים עצומים שעה שמיים יחדרו מבעד לגג את תוך הדירות שמתחת. ישנם כמה וכמה שיטות של איטום, כשהטובה, היעילה והאיכותית ביותר היא איטום באמצעות יריעות ביטומניות. ולכן, אף על פי שליריעות ביטומניות מחיר למטר גבוה יחסית, ההשקעה כדאית. מומחי 'המרכז לצביעת דירות' מעניקים לכם מדריך שלם ליריעות ביטומניות מחיר למטר והגורמים המשפיעים על המחיר.

חומר טוב לאיטום

לפני שניגע ביריעות ביטומניות ומחיר למטר, ראוי שנכיר מעט את היריעות. היריעות עשויות מחומר פולימרי, המופק מנפט ומציג מצד אחד גמישות רבה ומצד שני יכולת אטימות גבוהה, בזכות מרכיב הביטומן, הזפת ומרכיבים וסגסוגות אחרים המצויים ביריעה. את היריעות מניחים על הגג אחת בסמוך לשנייה עם שיטחי חפיפה ביניהן ומחממים אותן באמצעות חום גבוה המופק ממלחם וממיס את שוליהן. לכשיתקררו, היריעות הופכות לצמיגיות שוב, כאשר החיבורים ביניהן אטומים לחלוטין וכך גם הגג.

היריעות לא רק מקנות אטימות מפני נוזלים אלא בעבודה נכונה יכולות לסייע בבידוד טמפרטורות וביכולות לכסות שטחים עצומים של גגות. בשל חוזקן הייחודי, הן אינן נשחקות ויכולות להיות עמידות לארוך עשרות שנים, בלי לדרוש אחזקה, צביעה בסיד או הלבנה ועוד פעולות שימור.

ראו גם: איטום קשר

יריעות ביטומניות מחיר למטר ואיך הוא נקבע?

ישנם כמה פרמטרים המשפיעים על מחיר עבודת יריעות ביטומניות וניתן לחלקם ל-2 משתנים עיקריים: חלק הגג וחלק היריעות:

מרכיב משמעותי בקביעת המחיר הוא הגג, שם ישנה השפעה רבה לשוני בין גג לגג. קודם כל ישנו שטח הגג. באופן מפתיע מעט, דווקא גג גדול יותר, יצריך יותר יריעות, אבל המחיר שלהם פר מטר יהיה נמוך יותר. בנוסף, יש משמעות רבה למיקום הגג ולנגישות אליו. בשל החומרים הרבים והכבדים, בהם צריך לעשות שימוש באיטום גג, במידה ונצרך מנוף להעלות אותם או שתדרש מהפועלים עבודה מואמצת ורבה יותר- המחיר יעלה.

השפעה ניכרת יש גם לפני הגג. במידה ועל הגג כבר מותקן איטום מוזנח, יש צורך לקלפו, לנקותו ולפנותו – דבר הכרוך בעלות. גג שיש בו הרבה דברים המפריעים כמו חלקי מערכות מיזוג, דודי שמש, בסיס אנטנות וכד', ידרוש מלאכה רבה של פירוק החפצים והרכבתם בחזרה בסיום האיטום. בחלק מן המקרים, חברת האטימה, תביא בעלי מקצוע מיומנים (למשל אנשי מערכות מיזוג אוויר) והמחיר יושת עליכם.

כאמור, גם לסוג יש השפעה על יריעות ביטומניות מחיר למטר. ישנם יריעות בעובי 4 מ"מ בלבד ויש יריעות 5 מ"מ הפופולאריות ואיכותיות יותר. גם לסוג היריעות APP או SBS ולמשתנים נוספים השפעה רבה.

המחיר למטר

איטום ביריעות ביטומניות מחיר למטר ינוע החל מ-80 ₪ למ"ר, כאשר הוא צפוי להשתנות אם נדרשים דברים מיוחדים כפי שציינו לעיל. חשוב לזכור, כי לעיתים תקבלו מחיר גבוה יותר למ"ר אך הוא יכלול פעולות נוספות, כמו למשל בדיקת אטימות בהצפה לאחר האיטום, שבמקרים אחרים יתומחרו בנפרד. שימו לב, שיש לדרוש מחברת האיטום גם אחריות על העבודה.

לסיכום, ניתן לומר בכנות, שיריעות ביטומניות מחיר למטר, זה לא הדבר הכי זול שקיים, אבל לא זה המקום לחסוך. חשיבות האיטום היא רבה ואיטום לא נכון, יביא לנזקים כבדים הרבה יותר. מנגד, איטום מקצועי ואיכותי, יקנה שנים רבות של שקט. יש לזכור, שברוב המקרים, האיטום יתבצע בבית משותף (האיטום אינו מתאים לגגות רעפים) ומשכך, עלותו תתחלק בין כלל הדיירים. 

המרכז לצביעת דירות הינה חברה מקצועית המתמחה באיטום גגות של בתים משותפים ובתים פרטיים. נשמח להציע לך הצעת מחיר אטרקטיבית, המשלבת בין איכות ומקצועיות למחירים משתלמים.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!