כמה עולה לאטום גג עם חברת איטום אמינה

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

freepik

איטום גגות מבוצע במספר שיטות שונות, מי שבוחר את השיטה המתאימה הוא קבלן איטום לאחר התייעצות והצגת הנתונים ללקוח. עם זאת, קיימים בעלי מקצוע שיבחרו בשיטה שאינה מומלצת למצב הנוכחי של הגג שלכם כדי לקבל עוד כמה מאות שקלים. לכן, הבחירה שלכם בחברת איטום אמינה היא הכרחית, אבל חשוב לא פחות הוא להכיר את האופציות המונחות על השולחן.

 

מהו איטום גגות?

איטום גגות הוא איטום גג, בין אם מדובר על גג עם רעפים או גג מישורי. איטום גגות יכול להיות מבוצע במספר חומרים איטום שונים, אבל חשוב גם לקחת בחשבון באיזה חומר הגג שלכם אטום כעת מכיוון שחומרי האיטום מתנגדים אחד לשני למעט מקרים מסוימים. דבר חשוב נוסף שעליכם לקחת בחשבון הוא הזמן בו אתם מבצעים את האיטום. הזמן הנכון ביותר הוא לא לאחר שכבר הרטיבות מחמירה, אלא ברגע שרואים את הסימנים הראשונים הכוללים ניפוח של הקיר, כתמי צבע, רטיבות קלה ועובשים.

 

התקופה הנכונה ביותר לאיטום גגות היא לפני שהחורף מגיעה, בחודשי הקיץ או בתחילת הסתיו. כאשר הגג רטוב יהיה קשה יותר להגיע לתוצאות המתאימות תוך פרק זמן קצר. כמו כן, יש להכין את הגג לאיטום וזה חלק משירותו של בעל המקצוע ברוב המקרים אך לא תמיד כלול במחיר. אם הגג שלכם מאובזר בלוחות סולאריים, מזגנים, דודי שמש ואחרים יהיה להרים את כל המכשולים שעשויים לפגוע בתהליך.

 

שלבי איטום גגות

השלב הראשון של איטום הגג הוא כאמור הכנת הגג לאיטום. אך מעבר למה שציינו, יש לנקות את הגג היטב ולהשאיר את המשטח נקי לחלוטין, יש לאטום סדקים הקיימים בגג ובמקרים מסוימים ייתכן ונדרש בשיקום בטון. לאחר הכנת הגג יש לבחור את החומר המתאים לשימוש, כפי שציינו עליכם לדעת מהו חומר האיטום ששומש לפני כן על הגג, אל תדאגו בעל המקצוע יכול להבחין בכך.

 

שיטות איטום:

יריעות ביטומניות – השיטה הנפוצה וגם היקרה היא איטום ביריעות ביטומניות. מה זה אומר בפועל? בעל המקצוע מלחים את היריעות זו לזו, הן מגיעות בעובי של 4 מ"מ או 5 מ"מ. לעיתים נדרש ביותר משכבה אחת. בעל המקצוע מחבר את היריעות לקצוות הגג כך שכל המשטח מכוסה כולו. גם כאן, יש לוודא שניתן בכלל להשתמש בשיטה זו, שיטה זו מתאימה גם למי שהאיטום הקודם שלו היה בזפת. לרוב בשיטה זו נקבל אחריות למשך 10 שנים.

 

זפת – זפת היא השיטה המסורתית לאיטום גגות, אבל היא גם שיטה ישנה ולא יעילה לטווח ארוך. בדרך כלל יש לתחזק את שכבת האיטום הזאת בכל שנה, אבל היא כן יכולה להתאים במקרים בהם הגג שלכם מאובזר בהרבה מאוד אובייקטים. השיטה נחשבת לזולה והיא מתאימה בבנייני מגורים גדולים וקטנים. נהוג לזפת גגות אחת לשלוש עד חמש שנים, אבל כמובן זה בהתאם לרטיבויות.

 

חומרים אקריליים – שיטה נוספת היא איטום גג בחומר אקרילי, בהתזה או במריחה. שיטה זו מתאימה לגגות קטנים או במקרים בהם לא נמרחה שכבת איטום שונה. שימו לב, אם הגג שלכם לא מנקז היטב את המים השיטה הזאת לא מתאימה לכם. אם חומרים אקריליים פוגשים מים לזמן ממושך הם לא יעבדו בצורה יעילה. מלבד לשיטה זו, קיימת עוד שיטה שהיא שימוש בחומרים פוליאוריטנים – שיטה זו אינה זולה והיא דורשת הרבה עבודה. היא מתאימה למקרים בהם הגישה לגג לא נוחה.

 

כמה עולה איטום גגות?

אחרי שהכרנו את השיטות השונות, לפניכם כל הבדלי המחירים:

  1. איטום גגות בזפת ינוע בטווח מחירים של 40 עד 50 ש"ח למ"ר. העבודה אמנם זולה, אבל לא תמיד מספקת את העבודה כראוי.
  2. איטום בחומרים פוליאוריטנים – נהוג להשתמש בחומרים פוליאוריטנים בעיקר לבידוד ופחות לאיטום, אבל העבודה יכולה להיות יעילה במקרים מסוימים. המחירים נעים בטווח של 110 ש"ח ועד 140 ש"ח למ"ר.
  3. איטום ביריעות ביטומניות יכול להתאים גם למי שאטם את הגג שלו בזפת לפני כן. המחירים נעים בטווח של 90 ש"ח עד 140 ש"ח למ"ר בהתאם לעובי היריעה.
  4. המחיר של איטום בחומרים אקריליים נע בטווח של 60 ש"ח עד 90 ש"ח, גם כאן יש להתאים היטב את השימוש בהתאם לגג עצמו.
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!