מדריך עבודה בגובה

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

הדרכות עבודה בגובה הן הדרכות חשובות אשר נועדו על מנת למנוע תאונות עבודה ומקרי מוות בשטח. באמצעות הדרכות עבודה בגובה לומד העובד כיצד לעבוד נכון בהתאם לתקנות העבודה וכך לשמור על חייו בעת העבודה. ההדרכות עצמן מועברות באמצעות מדריך עבודה בגובה אשר עבר קורס מדריכים לעבודה בגובה. בסיום ההדרכות אשר מועברות ע"י מדריך עבודה בגובה ולאחר עמידה בהצלחה במבחנים המעשיים והמעשיים מקבל העובד אישור הסכמה לעבודות בגבוה. אישור זה תקף עד לשנתיים ולאחר מכן יש לחדשו שוב באמצעות רענון הדרכות עבודה בגובה אשר מועברות ע"י מדריך עבודה בגובה.

מיהו מדריך עבודה בגובה?

מדריך עבודה בגובה הוא למעשה מדריך אשר מכשיר את העובדים השונים אשר מעוניינים לעבוד בעבודות גובה בתחומים שונים. מדריך עבודה בגובה מלמד את העובדים לעתיד את כל נושאי העבודה בגובה, התקנות, כיצד להתגונן עם הציוד הנכון ועוד. במהלך ההדרכה עצמה מתרגלים העובדים לעתיד את עבודת השטח בשטח עבודה אמיתי וכך למעשה צוברים ניסיון לקראת העבודה עצמה בגובה. מדריך עבודה בגובה הוא תפקיד חשוב עם הרבה אחריות ועל כן על מנת להיות מדריך עבודה בגובה, יש לעבור קורס מדריכים לעבודה בגבוה בהצלחה כולל מבחנים.

האם כל אחד יכול להיות מדריך לעבודה בגובה?

לא כל אחד יכול להיות עידן בגובה מדריך לעבודה בגובה, רק אם המדריך עובר את קורס מדריכי עבודה לגובה בהצלחה כולל המבחנים השונים. במידה והמדריך אינו עובר את המבחנים של קורס עבודה בגובה, הוא אינו יכול להיות מדריך לעבודה בגובה. מדריכי עבודה לגובה כוללים בדר"כ ממוני בטיחות, מנהלי עבודה, עובדים עם ניסיון מתאים הנדרש בהתאם לתקנות ועוד. תנאי הקבלה לקורס מדריכי גובה כולל: עמידה בדרישות הסף של משרד התמ"ת אשר כוללים עמידה בהצלחה בקורס מדריך עבודה בגובה של אחד מביה"ס המאושרים להדרכה ע"י משרד הכלכלה, הקורס עצמו אורך כחמישה ימים 43 שעות שיש להיות נוכחים בהם, וכן מבחנים של משרד התמ"ת שיש לעבור בהצלחה.

אילו נושאים נלמדים בקורס מדריך עבודה לגבוה?

קורס מדריכי עבודה לגובה כולל את הנושאים הבאים: מבוא להכרת כללי הציוד, סולמות, פיגומים, סלי הרמה, גגות, קונסטרוקציות, מקום מוקף ועוד. בכל אחד מהנושאים הנ"ל לומד המדריך את הנושא לעומק כולל לימוד מעשי. מאחר וישנם לא מעט עבודות בגובה אשר מחייבות הדרכה מוסמכת, חשוב לדעת את כל סוגי העבודות בגבוה על מנת להעביר הלאה לעובדים לעתיד אשר רוצים לעסוק בתחום זה. סוגי ההדרכות לעבודה לגובה מתחלקות בהתאם לסוג העבודה של העובד. כלומר אם יש לנו עובדים שעבודתם היא עם סולמות אז ההדרכה שלהם תהיה עם מדריך לעבודה עם סולמות בגובה. לכן חשוב לדעת בטרם ההרשמה להדרכה איזה תחום עבודה רוצה העובד לעבודה ובהתאם לכך להתאים לו את ההדרכה שהוא צריך לעבור.

https://govaguide.co.il/  לאתר עידן בגובה

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!