צילום קווי ביוב

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

הטכנולוגיה החדשה בענף

כניסת הטכנולוגיה החדשה אל ענף האינסטלציה נבעה מדרישה של הלקוחות לקבל שירות טוב יותר. כיום, בשנות האלפיים אין כל סיבה שנסכים לסיטואציה בה אינסטלטור שובר קירות ואריחי ריצוף אצלנו בבית רק על בסיס ניחוש. קיימת היום טכנולוגיה שמאפשרת מתן שירות טוב יותר, הוגן יותר ויעיל יותר. לנו כחברה חשוב לספק ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר ובהתאם לכך אנחנו מקפידים להתעדכן בציוד החדיש ביותר בענף ולא מתפשרים על פחות מהשירות הטוב ביותר. אם גם אתם אנכם נוהגים להתפשר על פחות מהטוב ביותר – צרו קשר ונגיע במהרה לטפל בתקלה.

שיטות צילום קווי ביוב

קיימות היום כמה שיטות של צילום צנרת ביוב : שיטת הצילום עם מצלמה תרמית, שיטת המצלמות האנדוסקופיות, שיטת הקורלטור. כל אחת מהשיטות יכולה להצביע על מיקום מדויק של הבעיה ולקדם פתרונות נכונים. השימוש במצלמות תרמיות מבוסס על הבדלי טמפרטורה שמתבטאים בצבעים שונים. צילום תרמי של הצנרת שמבוצע ומנותח בידי צוות מומחה יוכל להצביע בצורה מדויקת על מקור הבעיה ומיקומה. מצלמה אנדוסקופית היא מצלמה זעירה אותה יש להחדיר אל תוך צנרת הביוב. שימוש בשיטה זו אידאלי במקרים בהם ישנם גופים זרים שתקועים בצנרת או סתימות חוזרות. שיטת קורלטור מזהה נזילות על בסיס גלי קול עם אופציה לאיתור מדויק.

השיטה המומלצת ביותר

עבודה עם ציוד צילום של חברת תדמור קווי ביוב מומלצת היום בכל מקרה של נזקי צנרת עם דגש על מקרים של הצפות ביוב וטיפול בקווי ביוב נרחבים ומורכבים. השימוש בטכנולוגיה החדישה מאפשר הגעה אל אזורים עמוקים מאוד בצנרת וביצוע תיקונים. המכשור המתקדם מאפשר לכם לדעת מה קורה אצלכם בצנרת שהותקנה לפני כמה עשרות שנים תחת הבניין. נתונים מדויקים מתקבלים ללא צורך בחפירות או גרימת הרס למבנה. השימוש בציוד המתקדם מייעל את עבודת האינסטלטורים לכל הדעות. בעזרת הציוד הנכון אנחנו מצליחים לטפל במהרה וביעילות בנזילות בקווי ביוב, סתימות מורכבות במערכות ביוב גדולות וקטנות, קבלת היתרי בנייה ועוד.

למה כדאי לכם לפנות אלינו?

פרט להתחייבות שלנו לעבודה מקצועית, יעילה ונכונה אנו מתחייבים גם לעמידה בזמנים, שירות אישי ושקיפות מוחלטת. הצוות המקצועי מקפיד לעדכן אתכם ולקבל את אישורכם לכל פעולה. לא יהיה מצב בו יגרם נזק למבנה ללא ידיעתכם וללא קבלת אישורכם.  בקרת איכות מתבצעת לכל אורך הדרך.

לסיכום

הימים בהם יכולנו להסתפק בפומפה ומפתח צינורות על מנת לטפל בסתימות צנרת חלפו מהעולם. כיום, הבנייה המודרנית הביאה עמה מערכות צנרת מורכבות יותר ולא מעט אתגרים. לנו כאינסטלטורים מודרניים חשוב לצעוד קדימה, להתעדכן בטכנולוגיה החדשה בענף ולהעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!