קבלני זיפות גגות מומלצים

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

זיפות גגות

 

אם בחרתם לאטום את הגג באמצעות זפת, חשוב מאוד שתאצילו את המשימה על קבלני זיפות גגות מומלצים בלבד. בתחום זה פועלים לא מעט אנשי מקצוע, שחלקם מגיעים מתחום השיפוצים וחלקם פשוט למדו את הפרקטיקה ורכשו את הציוד הנדרש, אך אין להם כל רקע מקצועי בתחום האיטום. זה נכון שישנן אפשרויות רבות שמאפשרות לכם להשלים את המשימה במחירים אטרקטיביים יותר מאשר אלו המוצעים על ידי קבלנים מומלצים בתחום, אבל זה לא לחינם. למה ומדוע? על כך עונים לכם בשורות הבאות המומחים של המרכז הישראלי לאיטום.

 

 

מדוע חשוב לעבוד עם קבלני זיפות גגות מומלצים בלבד?

קבלן זיפות גגותובכן, שירות זיפות גגות הוא שירות שבביצועו, בזמן שהפועלים עובדים על הגג, הוא נראה תמיד אותו הדבר למביט מבחוץ. אלא שבפועל, פעולת איטום זו יכולה להתבצע ברמות שונות של מקצועיות וקפדנות ולרמת הקפדנות שמיושמת יש השפעה ישירה על עמידות הזפת ועל המועד הבא בו תצטרכו שוב להזמין איש מקצוע לזיפות הגג. במילים אחרות, אתם בהחלט יכולים להזמין את השירות מאנשי מקצוע שאינם קבלני זיפות גגות מומלצים, אך מציעים את השירות שלהם במחיר זול יותר, אבל עליכם לקחת בחשבון שבמקרה כזה, ישנה סבירות גבוהה שתזדקקו שוב לשירות איטום לגג בתוך זמן קצר הרבה יותר מזה שהיה עומד לרשותכם לו הייתם בוחרים לעבוד עם קבלן מומלץ. בחישוב כספי, אם תשלמו מעט יותר על כל מחזור זיפות לגג אבל תבצעו פחות מחזורים לאורך השנים, הרי שמדובר בחיסכון כספי גדול ועל אף שרבים אינם מתייחסים לנושא על פי חישוב כלכלי זה, זהו בדיוק החישוב הכלכלי שאותו אתם צריכים לעשות ושמכוון אתכם היישר לידיהם של קבלני זיפות גגות מומלצים.

 

ולמה דווקא קבלני זיפות גגות מומלצים?

ובכן, עבודה עם קבלן מומלץ לא מבטיחה לכם שום דבר במאה אחוז, אבל היא בהחלט מעניקה לכם הסתברות גבוהה מאוד לכך שתקבלו שירות מקצועי, מסור וקפדני, על פי סטנדרטים גבוהים הרבה יותר מאלו המיושמים על ידי אנשי מקצוע העוסקים בתחום ושאינם קבלנים. אם תקפידו לעבוד עם קבלן רשום המופיע בפנקס הקבלנים של רשם הקבלנים במשרד השיכון תחת סיווג של עבודות איטום, הסתברות זו תהיה אפילו גבוהה יותר. קבלנים רשומים בתחום האיטום מבצעים מגוון רחב של עבודות איטום של מבנים שלמים, גגות, מאגרי מים, בריכות ועוד ויש להם את הידע המתאים, הציוד והחומרים המתאימים לביצוע עבודה בסטנדרטים גבוהים במסגרת ברירת המחדל של השירות אותו הם מעניקים, וזאת בשונה לחלוטין מאנשי מקצוע שעוסקים בתחום ללא תואר קבלן וללא רישום מתאים.

המרכז הישראלי לאיטום היא חברה קבלנית רשומה בתחום האיטום ומספקת מגוון רחב של שירותי איטום ללקוחות פרטיים, עסקיים וציבוריים. במרכז תוכלו למצוא צוות סופר מקצועי שיבצע עבורכם זיפות גג בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועם הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר של משימת הזיפות.

 

 

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!