איטום גגות – כדי שהגשם ישאר בחוץ!

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום גגות

מים הם מצד אחד מקור החיים, ומנגד הם יכולים לעשות הרבה מאוד נזק. נזילה קטנה שלא מטופלת בזמן יכולה להחריב קיר שלם, ואף דירה שלמה, והצפה של כמה דקות בלבד יכולה לעשות נזק שלוקח ימים ואף שבועות לתקן. מסיבות אלו, תוך הבנתן גם ברמה הפיננסית וגם ברמה של הפגיעה באיכות החיים שלנו, אנו ממליצים על ביצוע נכון של איטום גגות מקצועי בזמן הנכון ועל ידי הצוות הנכון.

לא כל אדם יכול לאטום גג. הידע הטכני הנדרש, וזאת לצד הניסיון בתחום, מאפשרים לאנשי המקצוע המיומנים לזהות את הבעיות הפוטנציאלים במבנה הספציפי, תוך התייחסות לפרמטרים אשר אינם זמינים לעין של האזרח הממוצע אשר לא מתעסק בתחום זה באופן שוטף. במילים אחרות – בכל הנוגע לאיטום הגג בבניין שלכם, אין מה להתפשר על אנשי מקצוע, ויש ללכת רק עם הטובים ביותר.

כמה עובדות על האיטום של הגג שלכם

  • לא רק גשם – כאשר האדם הממוצע חושב על איטום גג הבניין או הבית שלו, הוא לרוב יחשוב על הגשם. נכון, גשם, אפילו בישראל הקייצית, יכול להוות גורם רציני מאוד לרטיבות בבית, ובעיקר באופי הישראלי שלו – גשם שמגיע פתאום, במכה חזקה מאוד, עם הרבה מאוד מים (ולא גשם אירופאי ממוצע אשר מתפרש לאיטו לאורך ימים). אבל מה לגבי נזילות של דודי שמש? דווקא כאן בישראל ישנה בעיה נפוצה יותר אשר מובילה פעמים רבות לרטיבות בתקרה ובקירות של דירות בקומות הגבוהות של הבניין דווקא במהלך הקיץ, ולאורך כל השנה, ללא קשר לגשמים. במדינתנו שטופת שמש נהוג, ובצדק, למנף את האנרגיה החמה לצורך חימום מים בדודי שמש שנמצאים על הגג. מערכת הצינורות, ולעיתים אף הדוד עצמו, עלולים לדלוף, ולהוות מקור לרטיבות מתמשכת שיוצרת נזקים שונים בגג עצמו ובדירות שמתחתיו.
  • פגיעה בבניין עצמו – לא רק פגיעה בדירה זו או אחרת, רטיבות מהווה סיכון לבטיחות הבניין כולו, ומשם להביא את הדיירים כולם להוצאות כבדות. מים יכולים להצטבר ולחלחל, ולפגוע עם הזמן בברזל שבשלד הבניין, ולהוביל לחלודה וריקבון. דבר זה מערער את בטיחות המבנה, ודורש טיפול, לעיתים יקר מאוד, שלא ניתן לדלג עליו.

איך עובד איטום הגג?

לצורך איטום הגג שלכם יש ליישם, בשלבים שונים, חומרים שונים, בכדי לייצר איטום עמיד וחזק. במרבית המקרים מדובר באחד מכמה תהליכים וחומרים שנחשבים לפתרון הטוב ביותר, וזאת בהתאמה לצרכים שונים ולמשתנים הספציפיים למקרה ולבניין שלכם.

ציפויים צמנטיים הם דוגמא לציפוי פחות אפקטיבי בגגות אך אפקטיבי במקרים אחרים (אזורים מוצלים), בעוד שאיטום של גג עם ממברנה ביטומנית הוא האיטום הפופולארי שכן הוא נחשב לאפקטיבי במיוחד. איטום גגות עם ממברנות ביטומניות דורש ידע מקצועי, שכן היישום שלהן הוא לא דבר פשוט. מנגד כאשר הן מיושמות בצורה נכונה, הן עושות את עבודתן נאמנה, לאורך פרקי זמן ארוכים במיוחד.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!